Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00657350/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Warszawski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001258
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmieście 26/28
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-927
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@adm.uw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d030211c-aece-4ee8-b363-d5f359feee861.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d030211c-aece-4ee8-b363-d5f359feee86
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00126078
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00657350
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: POUZ-361/206/2024/DZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych bielizny pościelowej (poszwy, powłoczki i prześcieradła), ręczników, ścierek, obrusów, kocy z anilany, narzut, poduszek, kołder, zasłon prysznicowych, dywaników latex, pokrowców na materace; wraz z transportem, załadunkiem i rozładunkiem dla Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa „Opis przedmiotu zamówienia” stanowiący załącznik nr 2 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 6 do SWZ.
3. Ilości podane w „Opisie przedmiotu zamówienia” i Formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i nie są wiążące dla Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu zamówienia, wskazując minimalną wartość świadczenia na poziomie 50% maksymalnego wynagrodzenia określonego w umowie, odpowiadającego prawidłowo wyliczonej cenie oferty. Brak wykorzystania pozostałych 50% nie pociąga żadnych konsekwencji dla Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51424,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60186,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51424,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tom-Marg ZPCH Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008397758
7.3.3) Ulica: ul. Płk. Dąbka 16
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-732
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51424,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Jeżeli w okresie realizacji umowy, określonym w ust. 1 nie zostanie wyczerpana kwota, na którą została podpisana umowa, Zamawiający zastrzega możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy maksymalnie o kolejne 6 miesięcy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacji placów zabaw wraz terenem przy ul. Węgrowskiej 3 i 5 w Warszawie - w trybie " projektuj i buduj".
- "Usługa kompleksowej organizacji gali wręczania wyróżnień w konkursie Mazowieckiej Marki Ekonomii Społecznej".
- Wykonanie koncepcji wraz z dokumentacją projektowo - kosztorysowej dot. "Rewitalizacji podwórka Barkocińska, Święciańska, Radzymińska w Warszawie".
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług prania, prasowania pościeli wraz z transportem dla Ośrodka AGH w Łukęcinie, ul. Leśna 3, woj. zachodniopomorskie - DE-dzp.272-147/25
- Świadczenie usług pralniczych wraz z dzierżawą pościeli szpitalnej na rzecz Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Wykonanie kompleksowych usług pralniczych wraz z dzierżawą pościeli
- Pranie i dzierżawa bielizny szpitalnej jednostek SPZZOZ w Pruszkowie
- Świadczenie usług w zakresie prania bielizny szpitalnej
- Usługa prania mebli tapicerowanych i wykładzin podłogowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.