eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jakubowice Murowane › Przebudowa, rozbudowa i modernizacja dziewięciu dróg na terenie gminy Wólka



Ogłoszenie z dnia 2022-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, rozbudowa i modernizacja dziewięciu dróg na terenie gminy Wólka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wólka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jakubowice Murowane 8

1.5.2.) Miejscowość: Jakubowice Murowane

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-258

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 478 17 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wolka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolka.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa, rozbudowa i modernizacja dziewięciu dróg na terenie gminy Wólka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b0122ae-94c0-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126113

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015465/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa drogi nr 106117L w miejscowości Kolonia Świdnik Mały

1.1.4 Wykonanie opaski bezpieczeństwa prz drodze nr 105189L w miejscowości Łuszczów Drugi

1.1.6 Przebudowa drogi nr 112471L w miejscowości Łuszczów Pierwszy

1.1.10 Przebudowa drogi nr 112539L w miejscowości Turka

1.1.14 Przebudowa drogi nr 112473 w miejscowości Wólka

1.1.15 Przebudowa drogi wewnętrzej w miejscowości Bystrzyca na działce o nr ewid. 343

1.1.16 Budowa drogi wewnętrznej na działkach nr ewid. 258/5 i inne w miejscowości Długie ze środków RFIL przeciwdziałania COVID-19 dla gmin i powiatów

1.1.17 Przebudowa drogi na działce o nr ewid. 100/55 w miejscowości Elizówka, Gmina Niemce

1.1.40 Przebudowa drogi wewnętrznej na działce ewid. nr 824 w Łuszczowie Drugim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066555/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3101070,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część pierwsza zamówienia - Przebudowa drogi gminnej nr 106117L w miejscowości Kolonia Świdnik Mały i w miejscowości Świdnik Duży Drugi na terenie gminy Wólka - ETAP II odcinek od km 0+008,16 do km 0+829,93.

Wymiary drogi i główny zakres robót:
- długość przebudowywanego odcinka około 821m,
- szerokość jezdni bitumicznej (na przeważającym odcinku)3,5 m,
- wykonanie mijanki,
- utwardzenie poboczy o szerokości szer. 0,75m kruszywem łamanym,
- utwardzenie gruntowych zjazdów indywidualnych kruszywem łamanym,
- regulacja wysokościowa zjazdów z kostki brukowej i płyt chodnikowych,
- wykonanie oznakowania pionowego,
- regulacja pionowa studni kanalizacji sanitarnej 19szt.,
- wykonanie ścieku korytkowego na długości 88m
Podstawowa konstrukcja drogi:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S 50/70 jak dla KR2 - 3 cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W 50/70 jak dla KR2 - 3 cm,
- warstwa wyrównawcza z mieszanki nie związanej z kruszywem C90/3 utrwalonej mechanicznie - min. 8 cm,
- podbudowa zasadnicza (na poszerzeniach) z mieszanki nie związanej z kruszywem C90/3 utrwalonej mechanicznie - 20 cm,
- warstwa mrozochronna (na poszerzeniach) z mieszanki kruszywa związanego cementem C1,5/2 – 15cm
Dokumentacja projektowa obejmuje również odcinki dróg, które nie są objęte niniejszą częścią zamówienia. Bieżący etap drugi budowy przeznaczony obecnie do realizacji obejmuje odcinek drogi od km 0+008,16 do km 0+829,93.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 558285,31 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część druga zamówienia - Przebudowa drogi gminnej nr 105189L w m. Łuszczów Pierwszy i Łuszczów Drugi gmina Wólka w zakresie wykonania opaski bezpieczeństwa.

Wymiary drogi i główny zakres robót:
- długość odcinka drogi, na którym budowana będzie opaska około 513m, (w tym obustronna na odcinkach około 47m),
- szerokość opaski z kostki brukowej (na przeważającym odcinku) 1,5 m,
- wykonanie zjazdów z kostki brukowej (przejazd przez opaskę) około 148m2,
- wykonanie krawężnikowych studni odwadniających 10szt.
- wycinka drzew i krzewów (Wykonawca zagospodaruje pozyskane drewno we własnym zakresie, a planowany zysk ze sprzedaży drewna powinien wkalkulować w cenę ryczałtową oferty odpowiednio ją pomniejszając),
- wykonanie przepustów z rur karbowanych PP łącznie 18m,
- ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych – 42m,
- ustawienie balustrad U-11a – 196m,
- ustawienie palisady betonowej – 60m,
-wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.

Podstawowa konstrukcja opaski:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 6cm,
- podsypka cementowo-piaskowa,
- warstwa mrozochronna z mieszanki kruszywa związanego cementem C1,5/2 – 15cm,
- obramowanie obrzeżem i krawężnikiem (w miejscach przylegania do jezdni).

Podstawowa konstrukcja zjazdu:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 8cm,
- podsypka cementowo-piaskowa,
- podbudowa zasadnicza z mieszanki nie związanej z kruszywem C90/3 utrwalonej mechanicznie - 15 cm,
- warstwa mrozoochronna z mieszanki kruszywa związanego cementem C1,5/2 – 15cm,
- obustronne obramowanie krawężnikiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 366218,52 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część trzecia zamówienia - Przebudowa drogi wewnętrznej na działce ewid. nr 824 w Łuszczowie Drugim.
Wymiary drogi i główny zakres robót:
- długość przebudowywanego odcinka około 260m,
- szerokość jezdni bitumicznej (na przeważającym odcinku)5,0 m,
- utwardzenie poboczy o szerokości szer. 0,75m kruszywem łamanym,
- utwardzenie gruntowych zjazdów indywidualnych kruszywem łamanym,
- regulacja wysokościowa zjazdów z kostki brukowej,
- wykonanie oznakowania pionowego,
- zamontowanie progu zwalniającego.

Podstawowa konstrukcja drogi:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - 4 cm,
- w-wa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 11 W (na długości 110m)
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W (na długości 150m)- 5 cm,
- warstwa wyrównawcza z mieszanki nie związanej z kruszywem C90/3 utrwalonej mechanicznie (na długości 110m) - 12 cm,
- podbudowa zasadnicza (na długości 40m) z mieszanki nie związanej z kruszywem C90/3 utrwalonej mechanicznie - 20 cm,
- warstwa mrozochronna (na poszerzeniach) z mieszanki kruszywa związanego cementem C3/4 – 15cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 124390,11 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część czwarta zamówienia - Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej KDD-G nr 112539L w m. Turka gmina Wólka - etap II od km 0+400 do km 0+800.
Wymiary drogi i główny zakres robót:
- długość przebudowywanego odcinka około 400m,
- szerokość jezdni bitumicznej (tylko warstwa wiążąca) zmienna od 4,0m do 5,0 m,
- utwardzenie poboczy o szerokości szer. 0,75m kruszywem łamanym,
- utwardzenie gruntowych zjazdów indywidualnych kruszywem łamanym,
- wykonanie oznakowania pionowego,
- wykonanie pełnej podbudowy na poszerzeniach istniejącej drogi,
- wykonanie oznakowania pionowego,
- regulację wysokościową wszystkich studni kanalizacji sanitarnej występujących w pasie drogowym na przebudowywanym odcinku (niezależnie od ilości podanych w przedmiarze).

Podstawowa konstrukcja drogi:
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 4 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego gr. 8cm,
- warstwa wyrównawcza i doziarniajaca wymieszana recyklerem na gł. 25cm z istniejącą podbudową,
- dodatkowa podbudowa na poszerzeniach z kruszywa betonowego gr. 20 cm,

Dokumentacja projektowa obejmuje również odcinki dróg, które nie są objęte niniejszą częścią zamówienia. Bieżący etap pierwszy budowy przeznaczony obecnie do realizacji obejmuje odcinek drogi od km 0+400 do km 0+800. Bieżący etap nie obejmuje warstwy ścieralnej asfaltobetonu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 258854,79 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część piąta zamówienia - Przebudowa drogi gminnej nr 112473L w m. Wólka, gmina Wólka.
Wymiary drogi i główny zakres robót:
- długość przebudowywanego odcinka około 233m,
- szerokość jezdni bitumicznej 4,0m,
- utwardzenie poboczy o szerokości szer. 0,5m kruszywem łamanym,
- utwardzenie gruntowych zjazdów indywidualnych kruszywem łamanym,
- regulacja wysokościowa wszystkich studni kanalizacji sanitarnej,
- budowa kanału technologicznego z rur z tworzyw sztucznych na całej długości drogi z czterema studniami kablowymi.

Podstawowa konstrukcja drogi:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S50/70 - 4 cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W50/70 - 6 cm,
- górna warstwa podbudowy z mieszanki mineralnej 0-31,5 mm - 15 cm,
- dolna warstwa podbudowy z chudego betonu C6/9 - 15 cm,
- warstwa podbudowy ze stabilizacji piasku cementem o Rm=2,5 MPa - 15 cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 352704,78 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część szósta zamówienia - Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr ew. 343 w m. Bystrzyca na odcinku od km rob. 0+067,14 do km rob. 0+750,00 – ETAP II.

Wymiary drogi i główny zakres robót:
- długość przebudowywanego odcinka około 683m,
- szerokość jezdni bitumicznej 3,0m,
- utwardzenie poboczy o szerokości szer. 0,5m kruszywem łamanym,
- ułożenie ścieku korytkowego na długości 63m.

Podstawowa konstrukcja drogi:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 - 4 cm,
- podbudowa zasadnicza z mieszanki nie związanej z kruszywem C90/3 utrwalonej mechanicznie - 20 cm,
- podbudowa pomocnicza z mieszanki kruszywa związanego cementem C3/4 – 22cm.

Dokumentacja projektowa obejmuje również odcinki dróg, które nie są objęte niniejszą częścią zamówienia. Bieżący etap drugi budowy przeznaczony obecnie do realizacji obejmuje odcinek drogi od km 0+067,14 do km rob. 0+750,00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 455077,26 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część siódma zamówienia - Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Elizówka gmina Niemce.
Wymiary drogi i główny zakres robót:
- długość przebudowywanego odcinka około 275m,
- szerokość jezdni bitumicznej zmienna od 4,0m do 5,0m (na działce 78/2 – 3,5m),
- utwardzenie poboczy o szerokości szer. 0,5m kruszywem łamanym,
- utwardzenie gruntowych zjazdów indywidualnych kruszywem łamanym,

Podstawowa konstrukcja drogi:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S50/70 - 4 cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W50/70 - 5 cm,
- warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralnej 0-31,5 mm (w miejscu istniejącej drogi tłuczniowej) - zmienna grubość min. 8 cm
- górna warstwa podbudowy (na poszerzeniach i bocznej drodze) z mieszanki mineralnej 0-31,5 mm - 20cm,
- warstwa podbudowy (na poszerzeniach i bocznej drodze) ze stabilizacji piasku cementem o Rm=2,5 MPa - 15 cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 239171,29 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część ósma zamówienia - Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Długie
dz. nr 258/5 i inne.
Wymiary drogi i główny zakres robót branży drogowej:
- długość przebudowywanego odcinka około 185m,
- szerokość jezdni bitumicznej 5,0m,
- budowę skrzyżowania drogi gminnej z drogą dodatkową drogi ekspresowej S12/17,
- utwardzenie poboczy o szerokości szer. 0,75m kruszywem łamanym,
- regulacja wysokościowa istniejących zjazdów i chodników oraz budowa nowego zjazdu,
- wykonanie przepustów drogowych,
- wykonanie rowu odwadniającego na długości około100m,
- wykonanie rowu odwadniającego krytego długości około 60m z dwiema studniami rewizyjnymi,
- ułożenie ścieku z betonowej kostki brukowej 82m,
- wykonanie odcinka dogi bocznej o nawierzchni z kruszywa około 20m,
- wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
- zabezpieczenie istniejącej kanalizacji kablowej teletechnicznej pod projektowaną drogą ławą z pianobetonu,
- przestawienie wolnostojącej latarni hybrydowej (nie ujęte na projekcie),

Podstawowa konstrukcja drogi:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 - 4 cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 - 5 cm,
- podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 utrwalonej mechanicznie - 20cm,
- warstwa mrozoochronna z mieszanki kruszywa związanego cementem C1,5/2 – 22cm

W branży elektrycznej:
- budowa linii kablowej nN 151 m,
- przebudowa linii kablowych nN 92 m,
- zabezpieczenie linii kablowych nN 52 m,
- przestawienie złącza kablowego 1 szt.,
- demontaż linii kablowych nN 106 m,

W branży teletechnicznej:
- budowa kanału technologicznego około 202,5m
w tym: KTu 149,5m, KTp 53,0m, studni kablowych SK-2 – 2 szt., studni kablowych SKR-1 – 6 szt.

Inwestycja realizowana w oparciu o decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 480299,90 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część dziewiąta zamówienia - Przebudowa drogi gminnej nr 112471L oraz drogi wewnętrznej w Łuszczowie Pierwszym – etap I obejmujący odcinek od km 0+00 do km 0+440,2 oraz drogę wewnętrzną długości 134,19m


Wymiary drogi i główny zakres robót:
- długość przebudowywanego odcinka drogi gminnej około 440m,
- długość przebudowywanego odcinka drogi wewnętrznej około 134m,
- szerokość jezdni drogi gminnej bitumicznej 4,0 m z lokalnymi poszerzeniami,
- szerokość jezdni drogi wewnętrznej bitumicznej 3,5 m
- wykonanie skrzyżowania drogi gminnej i wewnętrznej,
- utwardzenie poboczy o szerokości szer. 0,75m kruszywem łamanym,
- utwardzenie gruntowych zjazdów indywidualnych kruszywem łamanym,
- ułożenie palisady betonowej na długości 50m,
- wykonanie progu zwalniającego z kostki brukowej,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
- wycinka drzew i krzewów (Wykonawca zagospodaruje pozyskane drewno we własnym zakresie, a planowany zysk ze sprzedaży drewna powinien wkalkulować w cenę ryczałtową oferty odpowiednio ją pomniejszając),

Podstawowa konstrukcja drogi:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 - 5 cm,
- podbudowa zasadnicza z mieszanki nie związanej z kruszywa C90/3 utrwalonej mechanicznie - 10 cm,
- podbudowa pomocnicza z mieszanki kruszywa związanego cementem C1,5/2 – 20cm

Dokumentacja projektowa obejmuje również odcinki dróg, które nie są objęte niniejszą częścią zamówienia. Bieżący etap pierwszy budowy przeznaczony obecnie do realizacji obejmuje odcinek drogi nr 112471L od km 0+00 do km 0+440,2 oraz drogę wewnętrzną długości 134,19m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 266068,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 611593,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 823181,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 611593,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. s.c. STAN-LUB Lubomir Bujała Stanisław Maliborski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 717 10 02 400

7.3.3) Ulica: ul. Lubelska 38

7.3.4) Miejscowość: Bełżyce,

7.3.5) Kod pocztowy: 24-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 611593,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 431001,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 569980,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 431001,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFPOL Korporacja Gospodarcza Rafał Sokół

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462375638

7.3.3) Ulica: ul. Barwinkowa 6

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-224

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 431001,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191642,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 314433,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191642,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARPOL Arkadiusz Porzak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132494451

7.3.3) Ulica: Ciecierzyn 64

7.3.4) Miejscowość: Ciecierzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 21-003

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191642,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 321682,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 502552,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 321682,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Justyna Róża Zadura Zakład Budowy Wodociągów i Kanalizacji

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 716 133 34 72

7.3.3) Ulica: Góry 85A

7.3.4) Miejscowość: Markuszów

7.3.5) Kod pocztowy: 24-173

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 321682,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 329591,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 463540,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 329591,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARPOL Arkadiusz Porzak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132494451

7.3.3) Ulica: Ciecierzyn 64,

7.3.4) Miejscowość: Ciecierzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 21-003

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 329591,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 432154,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 699680,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 432154,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Justyna Róża Zadura Zakład Budowy Wodociągów i Kanalizacji

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 716 133 34 72

7.3.3) Ulica: Góry 85A

7.3.4) Miejscowość: Markuszów

7.3.5) Kod pocztowy: 24-173

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 432154,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250116,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 423949,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250116,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARPOL Arkadiusz Porzak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132494451

7.3.3) Ulica: Ciecierzyn 64,

7.3.4) Miejscowość: Ciecierzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 21-003

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250116,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 756106,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 784541,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 756106,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141627101

7.3.3) Ulica: ul. Krańcowa 7

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 756106,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 370981,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 491328,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 451786,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Justyna Róża Zadura Zakład Budowy Wodociągów i Kanalizacji

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 716 133 34 72

7.3.3) Ulica: Góry 85A

7.3.4) Miejscowość: Markuszów

7.3.5) Kod pocztowy: 24-173

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 451786,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Najtańszy wykonawca na część 9 zamówienia odmówił podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.