eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarosławWymiana pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi na budynku PUP w Jarosławiu



Ogłoszenie z dnia 2021-07-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00126119 z dnia 2021-07-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi na budynku PUP w Jarosławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650960248

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 167241111

1.5.8.) Numer faksu: 166212188

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pup@jaroslaw.praca.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: jaroslaw.praca.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https;//platformazakupowa.pl/pn/jaroslaw_praca

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi na budynku PUP w Jarosławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1871e6c2-e082-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126119

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003166/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wymiana pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi na budynku PUP w Jarosławiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109736/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PO.242.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 111039,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Postępowanie dotyczy „Wymiana pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi na budynku PUP w Jarosławiu”.
2) Oznaczenie wg CPV: 45000000-7 Roboty budowlane; 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty; 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych.
3) Zgodnie z udzieleniem pozwolenia na budowę wg DECYZJI NR 467/2021 Starosty Jarosławskiego AB-AAB.6740.473.2021 z dnia 7.07.2021 r. dla Powiatowego Urzędu Pracy w Jarosławiu obejmującego Wymianę pokrycia dachowego na budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Jarosławiu wraz z montażem instalacji odgromowej oraz przeciwoblodzeniowej w ramach zadania Projekt wymiany pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi na budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Jarosławiu.
4) Przedmiotem postępowania są roboty budowlane w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2020.1333) [dalej ustawy Pb], obejmujące rozbiórkę istniejącego pokrycia papowego, obróbek blacharskich i rynien, wykonanie nowego pokrycia dwuwarstwowego z pap termozgrzewalnych, wykonanie renowacji tynków kominów z obsadzeniem kratek wentylacyjnych otwieranych, wykonanie nowych obróbek blacharskich i założenie nowych rynien. Wykonanie systemu podgrzewania gzymsu z rynną od strony frontowej oraz wymianę instalacji odgromowej budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Jarosławiu przy ul. Słowackiego 2.
Budynek wpisany do rejestru zabytków pod numerem A-58 w związku z czym wszystkie prowadzone w nim prace podlegają ścisłym regulacjom i kontrolom konserwatora zabytków.
Wykonawca zobowiązany będzie:
I. Własnym staraniem i na własny koszt zapewnić zaakceptowanego przez Zamawiającego kierownika budowy posiadającego odpowiednie kwalifikacje do kierowania budową w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z ustawą Pb, a jeśli będzie to konieczne lub wymagane przepisami prawa również kierowników robót branżowych, posiadających niezbędne uprawnienia budowlane. Uwzględnić należy przede wszystkim uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (dalej RB) i udział w RB przez co najmniej 18 miesięcy prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, zgodnie z zapisami art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2020.282) [dalej OZiOnZ],
II. Zagospodarować we własnym zakresie materiały z demontażu i odpady powstałe w toku realizacji RB oraz ponieść koszt ich wywozu wraz z kosztami składowania i utylizacji,
III. Właściwie postępować z materiałami z demontażu i odpadami przeznaczonymi do utylizacji tj. w sposób określony przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2020.797) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2020.1439),
IV. Udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot umowy rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w ofercie, liczony od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 36 miesięcy.
UWAGA! Wykonawca będzie mógł zadeklarować dłuższy niż 36 miesięcy okres rękojmi i gwarancji jakości i zgodnie z postanowieniami SWZ otrzymać punkty w kryterium oceny ofert.
V. Wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych tj. dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy Pb oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2020.215),
VI. Zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami SWZ, zapisami złożonej oferty, dokumentacją techniczną, wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm oraz etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami, siłami własnymi lub w systemie generalnego wykonawstwa.
VII. Zamawiający posiada „Projekt czasowej organizacji ruchu” (dalej PCOR), który udostępnia Wykonawcom z uwagi na konieczność zajęcia pasa drogowego w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia/umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
VIII. W cenie oferty Wykonawca powinien uwzględnić opłaty związanie z zajęciem pasa drogowego w celu wykonania przedmiotu zamówienia/umowy.
IX. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać stosowną zgodę zarządcy drogi, na podstawie opracowanego „projektu czasowej organizacji ruchu” na czas budowy oraz ponieść wszystkie koszty z tym związane.
X. W przypadku gdy będzie to niezbędne Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać zgodę właścicieli przyległego terenu lub innych nieruchomości lub obiektów osób trzecich wraz z uzgodnieniem terminu korzystania z nich oraz ponieść koszty z tym związane.
5) Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w „Projekcie budowlanym” stanowiącym załączniku nr 1 do SWZ oraz Szczegółowej „Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych” stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ – proszę o dokładne zapoznanie się z dokumentacją - oraz informacji zawartych w „Przedmiarze robót” stanowiący załącznik nr 3 do SWZ i „Projektu czasowej organizacji ruchu” stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
6) W celu ułatwienia sporządzenia oferty Zamawiający udostępnia Wykonawcom kosztorys ofertowy oraz Przedmiar robót, jednak zakres kosztorysu ofertowego i przedmiaru robót jak i zawarte w nich obmiary należy traktować poglądowo, nie mogą one stanowić jedynej podstawy do sporządzania dokładnej wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia oraz nie będą wiążące dla Zamawiającego na etapie wykonawstwa.
7) Kosztorys ofertowy i przedmiar robót, o których mowa powyżej w ust. 5 należy traktować jedynie jako materiały pomocnicze mające ułatwić prawidłowe obliczenie ryczałtowej ceny oferty w sposób opisany w SWZ. W przypadku różnic pomiędzy dokumentacją projektowo-techniczną a kosztorysem ofertowym i/lub przedmiarem robót do wyceny należy przyjąć że przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowo-techniczna tj. projekt budowlany oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Nie będą traktowane jako roboty dodatkowe, roboty (prace) objęte dokumentacją projektowo-techniczną, a nie uwzględnione w kosztorysie ofertowym i/lub przedmiarze robót. Należy wycenić wszystkie roboty, które są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
8) W przypadku zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu służy tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych dostaw, usług czy robót budowlanych albo produktów lub wyrobów, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego produktu lub wyrobu, producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ofertą równoważną jest przedmiot (produkt lub wyrób) o takich samych lub lepszych parametrach funkcjonalnych, technicznych czy jakościowych, spełniający minimalne parametry określone lub opisane przez Zamawiającego w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia za pomocą nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu.
W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji i systemów referencji technicznej o której mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca który w ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego obowiązany będzie do wykazanie iż przedmiot przez niego oferowany spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca składa odpowiednie dokumenty opisujące parametry funkcjonalne, techniczne i jakościowe, certyfikaty i dokumenty dopuszczające dany przedmiot (produkt lub wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że jest on równoważny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie została złożona żadna oferta

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

2021-07-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.