Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00579177/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
- 2024/BZP 00596679/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-15
- 2024/BZP 00599218/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona fizyczna osób i mienia w Muzeum Wsi Kieleckiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WSI KIELECKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000659785
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 6
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-025
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 344 92 97 wew. 119
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mwk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-771d81ee-38b7-4507-91df-9176848747a81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona fizyczna osób i mienia w Muzeum Wsi Kieleckiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-771d81ee-38b7-4507-91df-9176848747a8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00126173
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00213030/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ochrona fizyczna osób i mienia w Muzeum Wsi Kieleckiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00579177
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MWK.DIZ.271.18.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 1 – Ochrona fizyczna osób i mienia w Muzeum Wsi Kieleckiej – oddział Park Etnograficzny w Tokarni oraz posesja Muzeum w Kielcach przy ul. Jana Pawła II 61. Zamówienie obejmuje swym zakresem:
- całodobową ochronę osób i mienia ruchomego oraz obiektów Muzeum Wsi Kieleckiej zlokalizowanych w Parku Etnograficznym w Tokarni
- całodobowy monitoring systemów alarmowych – antywłamaniowego (SSWiN) oraz przeciwpożarowego (SAP) w tym dokonywanie ich przeglądów okresowych oraz bieżącej konserwacji
- gotowość i podejmowanie interwencji przez grupę interwencyjną w obiektach Muzeum Wsi Kieleckiej zlokalizowanych w Parku Etnograficznym w Tokarni oraz na posesji Muzeum w Kielcach przy ul. Jana Pawła II 6.
2. Szczegółowe zasady i zakres świadczonych usług objętych przedmiotem zamówienia określają:
a) Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1A do SWZ,
b) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik Nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92521200-1 - Usługi ochrony wystaw i eksponatów
92522000-6 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych
4.5.5.) Wartość części: 1813750,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 2 – Ochrona fizyczna osób i mienia w Muzeum Wsi Kieleckiej – oddział Mauzoleum Martyrologii Wsi Polskich w Michniowie1. Zamówienie obejmuje swym zakresem:
- codzienną ochronę osób i mienia ruchomego oraz obiektów Mauzoleum Martyrologii Wsi Polskich
w Michniowie,
- całodobowy monitoring systemów alarmowych obiektów Mauzoleum Martyrologii Wsi Polskich w Michniowie – antywłamaniowego (SSWiN) oraz przeciwpożarowego (SAP), w tym dokonywanie ich przeglądów okresowych oraz bieżącej konserwacji,
- gotowość i podejmowanie interwencji przez Grupę Interwencyjną w obiektach i na posesji Mauzoleum Martyrologii Wsi Polskich w Michniowie.
2. Szczegółowe zasady i zakres świadczonych usług objętych przedmiotem zamówienia określają:
a) Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1B do SWZ,
b) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik Nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92521200-1 - Usługi ochrony wystaw i eksponatów
4.5.5.) Wartość części: 646447,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1417118,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1548429,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1548429,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ARGOS 1 Sp. z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ARGOS SYSTEM Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290407981
7.3.3) Ulica: Os. Sosnówka 1B
7.3.4) Miejscowość: Chęciny
7.3.5) Kod pocztowy: 26-060
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
ARGOS MONITORING Sp. z o. o. – podejmowanie (wsparcie) interwencji przez Grupę Interwencyjną na posesji w Kielcach przy
ul. Jana Pawła II 6 oraz w Parku Etnograficznym w Tokarni
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1548429,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 571688,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 811334,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 811334,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ARGOS 1 Sp. z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ARGOS SYSTEM Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290407981
7.3.3) Ulica: Os. Sosnówka 1B
7.3.4) Miejscowość: Chęciny
7.3.5) Kod pocztowy: 26-060
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
ARGOS MONITORING Sp. z o. o. – podejmowanie (wsparcie) interwencji przez Grupę Interwencyjną w obiektach i na posesji Mauzoleum Martyrologii Wsi Polskich w Michniowie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 811334,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Rozwój ruchu rowerowego i pieszego na terenie miasta Kielce": Odcinek 3
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku w postaci pomp aktywnie wspomagających krążenie wraz z zakupem 2 kpl. jednostki sterującej pompy na potrzeby WSzZ w Kielcach
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Modernizacja placu zabaw przy ul. Różyckiego w Kielcach
- Usługi transportowe dla uczestników programu Erasmus+ ADP.2301.48.2025
- Dostawa przełączników sieciowych (switch) i skanerów A3 dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony fizycznej, monitoringu budynku Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli przy ul. Żeromskiego 19 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno - zimowym dla interesantów
- Usługa ochrony osób i mienia, monitorowania wraz z serwisem i montażem urządzeń nadawczych systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w OR KRUS w Gdańsku oraz w podległych Placówkach Terenowych.
- Usługi ochrony obiektu Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Radomiu w 2025 roku.
- P-31-2025 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Usługi ochrony osób i mienia
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Amfiteatru w 2025 roku
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.