Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00019150/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
- 2025/BZP 00035479/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostęp do obiektów oraz usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników i dzieci pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Basztowa 22
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 63 03 278
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umwm.malopolska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b541de6-94a7-4c6e-812d-d675cade48ab1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostęp do obiektów oraz usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników i dzieci pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b541de6-94a7-4c6e-812d-d675cade48ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00126184
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00019150
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZL-II.272.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1406756,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie dostępu do obiektów oraz usług sportowo-rekreacyjnych, na podstawie imiennych kart abonamentowych dla pracowników i dzieci pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.
2. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia winien zapewnić dostęp do obiektów oraz usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie imiennych kart abonamentowych dających dostęp do obiektów sportowo-rekreacyjnych i korzystanie z różnego rodzaju zajęć sportowo-rekreacyjnych, zwanych „programem”, „programem sportowym” lub „programem sportowo – rekreacyjnym”, dla nie więcej niż 600 pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.
3. Wykonawca winien zapewnić także możliwość korzystania z programu sportowego dla nie więcej niż 130 dzieci pracowników do lat 15.
4. Pracownicy oraz dzieci dalej zwani są „uczestnikami”.
5. Zamawiający zastrzega możliwość zgłoszenia mniejszej liczby uczestników do programu sportowego. Fakt taki nie będzie stanowił podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.
6. Dostęp do obiektów sportowo-rekreacyjnych winien posiadać charakter:
− nielimitowany, tj. dający możliwość korzystania bez przerwy z różnych usług w różnych obiektach tego samego dnia, tygodnia czy miesiąca bez konieczności deklaracji korzystania z określonej lokalizacji. Zamawiający dopuszcza stosowanie przez Wykonawców ograniczenia w dostępie do obiektów w postaci limitu jednokrotnego wejścia do danego obiektów ciągu jednego dnia lub skorzystania z 1 usługi w jednym obiekcie jednego dnia;
− nieograniczony czasowo, tj. dający dostęp do wybranej usługi nie krócej niż przez 45 min., chyba że ze względu na bezpieczeństwo uczestnika czas ten powinien być krótszy lub został z góry określony przez obiekt;
− zwolniony z dodatkowych opłat, chyba że takie są wprowadzone przez same obiekty sportowo-rekreacyjne, a wysokość jednostkowej dopłaty w obiekcie nie przekracza 25 zł; wówczas taka dopłata pobierana jest bezpośrednio od uczestnika programu sportowo-rekreacyjnego i nie jest nią obciążony Zamawiający.
7. Zakres podstawowych usług w ramach programu sportowego winien obejmować możliwość korzystania z usług sportowo-rekreacyjnych o takim charakterze jak: aerobic, aqua aerobic, basen, grota solna, indoor cycling, jacuzzi, joga, lodowisko, łaźnia, nordic walking, pilates, sauna, siłownia, spinning, squash, sztuki walki, ścianka wspinaczkowa, taniec, zumba – w przypadku uczestników dorosłych, a w przypadku dzieci – możliwość korzystania z basenu. Wymieniony powyżej zakres usług jest jedynie orientacyjnym wskazaniem usług i Zamawiający zastrzega możliwość korzystania przez uczestników z innych nieodpłatnie oferowanych usług zapewnianych przez obiekty, z którymi Wykonawca ma podpisaną umowę współpracy. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia umożliwi także korzystanie z nowo dostępnych usług świadczonych przez obiekty, z którymi nawiąże współpracę w trakcie realizacji zamówienia.
8. Wykonawca winien dostarczyć zamawiającemu identyfikator w postaci imiennej karty dla każdego uczestnika umożliwiający uczestnikowi korzystanie z programu sportowego na terenie Krakowa, województwa małopolskiego i całego kraju we wszystkich obiektach, z którymi Wykonawca ma podpisaną umowę o współpracy. W celu identyfikacji, Zamawiający nie przewiduje podawania Wykonawcy więcej informacji niż imię i nazwisko uczestnika.
9. Zamawiający wyraża zgodę, aby imienna karta była weryfikowana dokumentem potwierdzającym tożsamość oraz ewentualnym podpisem na liście składanym przez uczestnika. Sposób weryfikacji wejść do obiektów podczas korzystania z programu sportowego nie może pociągać za sobą żadnych dodatkowych kosztów nakładanych na uczestnika, a także m.in. konieczności posiadania telefonu stacjonarnego lub komórkowego, ani dostępu do Internetu; ani wymagać od niego podawania innych danych (takich jak np.: numer telefonu, adres e-mail, PESEL, odciski linii papilarnych itp.) oprócz imienia i nazwiska oraz numeru imiennej karty.
10. Zamawiający przewiduje w ramach niniejszego zamówienia możliwość skorzystania z prawa opcji.
11. W ramach prawa opcji Zamawiający po wykonaniu zamówienia podstawowego będzie mógł korzystać z dostępu do obiektów oraz usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie imiennych kart abonamentowych.
12. Przedmiot umowy w ramach opcji będzie realizowany przez okres do 12 miesięcy.
13. Przedmiot umowy w ramach opcji będzie realizowany na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, o ile w umowie nie wskazano inaczej.
14. Z prawa opcji Zamawiający może skorzystać w terminie do 15 grudnia 2025 roku składając pisemne oświadczenie Wykonawcy wskazujące okres realizacji zamówienia objętego prawem opcji. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
15. Wartość opcji wynosi 733 959,96 zł.
16. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzorze umowy i stanowią załącznik nr 1C do swz (zwane są dalej wzorem umowy).
17. Zamawiający stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 95 ustawy określa, że wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.)
18. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących te czynności w trakcie realizacji zamówienia, sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1C do swz.
19. Program sportowy będzie dofinansowany z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92600000-7 - Usługi sportowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Benefit Systems S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8361676510
7.3.3) Ulica: Plac Europejski 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1430600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Po wykonaniu zamówienia podstawowego Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Przedmiot umowy w ramach opcji będzie realizowany przez okres do 12 miesięcy.
2. Cena za wykonanie zamówienia – przez okres jednego miesiąca wynosi 62 200,00 zł brutto.
3. Wartość zawartej umowy brutto wynosi 1 430 600,00 zł brutto, w tym zamówienie podstawowe 684 200,00 zł brutto, zamówienie podstawowe 746 400,00 zł brutto, co po odjęciu podatku VAT daje 1 324 629,63 zł netto w tym zamówienie podstawowe 633 518,52 zł netto, zamówienie podstawowe 691 111,11 zł netto.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa akcesoriów medycznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Usługa polegająca na poborze, przygotowaniu i prowadzeniu akredytowanych badań odpadów kierowanych do termicznego przekształcenia w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi tworzenia kopii zapasowej cloud-to-cloud dla danych przechowywanych w tenancie Microsoft 365 Uniwersytetu Jagiellońskiego - postępowanie powtórzone
- Samochód typu bus, 9 osobowy, z rampą dla osób z niepełnosprawnością ruchową
- Dostawa materiałów promocyjnych z logo Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- Zaprojektowanie i wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych toalet obsługowych przy ul. Prądnickiej i w Parku Krakowskim w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Obsługa i realizacja bezpłatnych rejsów o charakterze rekreacyjno-edukacyjnym promujących żeglugę pasażerską Dzielnicy Wisła oraz kompleksową obsługę i prowadzenie mobilnej wypożyczalni kajaków"
- Organizacja wypoczynku letniego dla wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu
- Zorganizowanie wypoczynku letniego w formie kolonii stacjonarnych, z realizacją programu socjoterapeutycznego.
- Realizacja zajęć w ramach projektu pn.: "Placówka Wsparcia Dziennego "Marzenia i Pasje" - powt.
- Kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi, w związku z realizacją projektu partnerskiego pt. "Rodzina w centrum Etap I".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.