Ogłoszenie z dnia 2023-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00017168/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Gminy Tyszowce wraz z przebudową i remontem ujęcia wody
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TYSZOWCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 8
1.5.2.) Miejscowość: Tyszowce
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-630
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 846612121
1.5.8.) Numer faksu: 846612129
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tyszowce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: umtyszowce.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0011d87a-900c-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Gminy Tyszowce wraz z przebudową i remontem ujęcia wody2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0011d87a-900c-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00126193
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00001357/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Gminy Tyszowce wraz z przebudową i remontem ujęcia wody
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00017168
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5697361,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej (projekty budowlane i projekty wykonawcze), uzyskanie niezbędnych zgód, decyzji o pozwoleniu na budowę, a następnie wykonanie robót budowlanych, związanych z budową sieci wodociągowej z przyłączami oraz przebudową i remontem ujęcia wody w ramach zadania „Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowościach Gminy Tyszowce wraz z przebudową i remontem ujęcia wody”.
2. Zakres robót objętych Kontraktem/Umową stanowi zaprojektowanie i wykonanie:
a) modernizacji stacji wodociągowej w miejscowości Niedźwiedzia Góra w tym:
- sprawdzenie zapewnienia odpowiedniej wydajności istniejącego ujęcia wody z uwzględnieniem wzrostu zapotrzebowania wynikającego z przyłączenia nowych odbiorców (90 posesji w czterech wsiach) a także z powodu pokrycia zapotrzebowania realizowanego obecnie przez ujęcie wody w Perespie,
- modernizacja poprzez budowę stacji uzdatniania wody, zbiornika na surową wodę, zbiornika stacyjnego na uzdatnioną wodę, wymianę instalacji elektrycznej, montaż AKPiA,
- remont wraz z ewentualną rozbudową istniejącego budynku stacji: termomodernizacja ścian zewnętrznych budynku SUW wraz z wymianą stolarki okiennej na PCV, drzwi zewnętrznych wykonanych z aluminium termoizolowanego, wykonanie opaski betonowej wokół budynku, termoizolacji stropodachu styropapą, orynnowania i obróbek blacharskich, szpachlowania i malowania wnętrza - ścian i sufitu, nowej instalacji elektrycznej i oświetleniowej w budynku,
- wykonanie wszystkich innych prac, które wynikną z opracowanego w ramach zadania projektu,
b) modernizacji stacji wodociągowej w miejscowości Perespa w tym:
- przebudowa polegająca na pozostawieniu istniejącego ujęcia wyłącznie na cele ppoż. (miejscowe napełnianie zbiorników na wodę samochodów strażackich),
- montaż zbiorników wyrównawczych (z wykorzystaniem już istniejących zbiorników stacyjnych) w celu zapewnienia odpowiedniego zapasu wody z ujęcia w miejscowości Niedźwiedzia Góra koniecznego do niezakłóconego zasilania dotychczasowych oraz planowanych do podłączenia odbiorców,
- wykonanie wszystkich innych prac, które wynikną z opracowanego w ramach zadania projektu,
c) sieci wodociągowej na odcinku Przewale - Marysin (od zakończenia istniejącej sieci DN110 na działce nr ew. 381/1 w Przewalu do istniejącej sieci DN 150 na działce nr ew. 314 w Marysinie zgodnie z trasą zaproponowaną w niniejszym PFU) wraz z odgałęzieniami i przyłączeniem do nowej sieci istniejących posesji,
d) sieci wodociągowej na odcinku Wojciechówka - Podbór (od zakończenia istniejącej sieci DN150 na działce nr ew. 413/2 w Marysinie do istniejącej sieci DN 110 na działce nr ew. 216/1 w Podborze zgodnie z trasą zaproponowaną w niniejszym PFU) wraz z odgałęzieniami i przyłączeniem do nowej sieci istniejących posesji.
Spodziewany przebieg tras wodociągów zawiera Załącznik Nr 1 do PFU „Planowana trasa wodociągu”.
3. Zakres robót objętych Kontraktem/Umową stanowi zaprojektowanie w całości oraz wykonanie części:
- sieci wodociągowej o długości około 10190 m,
- modernizacji 2 kpl. stacji wodociągowych,
- 90 kpl. przyłączy o ogólnej długości około 2140 m.
UWAGA: Zamawiający wymaga zapewnienia w czasie prac modernizacyjnych stacji wodociągowej ciągłości dostawy wody spełniającej obowiązujące normy stawiane wodzie pitnej.
4. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa program funkcjonalno-użytkowy wraz z załącznikami (dalej zwany również: „PFU”) - Załącznik Nr 1 do SWZ, oraz Projekt umowy - Załącznik Nr 2 do SWZ.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w PFU. Wstępny przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nie ujętych we wstępnym przedmiarze lub robót w większej ilości
w stosunku do przyjętej we wstępnym przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia -jeżeli roboty te ujęte były w PFU.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5205975,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7290019,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5205975,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALCOMPLEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385553551
7.3.3) Ulica: ul. Klonowa 50
7.3.4) Miejscowość: Majdan Górny
7.3.5) Kod pocztowy: 22-600
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5205975,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.