Ogłoszenie z dnia 2021-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00101718/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00126199 z dnia 2021-07-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wizyta studyjna Deula w Niemczech
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 25 643 1935
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.wachnikowska@uph.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uph-edu.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wizyta studyjna Deula w Niemczech2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66c6f5fe-da61-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126199
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Wsparcie uczelni szansą na jej rozwój.” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Nr umowy o dofinansowanie projektu POWR.03.05.00-00-Z107/17-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101718/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZPZ.290.25.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 66666,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Wykonawca zorganizuje wyjazd studyjny do Ośrodka Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego w Rolnictwie - DEULA Nienburg w Niemczech. Jest to spółka jednostki samorządu terytorialnego - powiatu Nienburg i Hanowerskiej Izby Rolniczej. Czas wizyty 9 dni, (8 noclegów) a weźmie w nim udział grupa 12 studentów UPH.. Wizyta będzie zrealizowana do 31.07.2021. W sytuacji braku możliwości wyjazdu ze względu na niesprzyjające warunki epidemiologiczne Zamawiający ma prawo przesunąć termin wykonania usługi
2. Wykonawca zobowiązuje do zabezpieczenia i umożliwienia poznania przez studentów nowych trendów, kierunków i technologii oraz rozwiązań technologicznych stosowanych w produkcji roślinnej i zwierzęcej oraz wzbogacenie wiedzy o nowe doświadczenia w zakresie stosowania nowoczesnych rozwiązań technicznych i eksploatacji urządzeń w technologiach produkcji zwierzęcej i roślinnej. Poznawanie ośrodka i zajęcia winna prowadzić kadra dydaktyków i praktyków zatrudnionych w w/w ośrodku.
3. Wykonawca zorganizuje cały wyjazd czyli:
a) zabezpieczy transport busem z Siedlec do OKDZR w Deula w Niemczech i powrót. Bus musi być przygotowany na transport 12 osób z możliwością zabrania toreb i walizek podróżnych. Wykonawca zabezpiecza wszystkie koszty związane z wyżywieniem i noclegami kierowców (obowiązkowo musi być dwóch kierowców).
b) W czasie wizyty studyjnej wykonawca zabezpieczy wyżywienie w postaci trzech posiłków w ciągu dnia tj. śniadania w postaci stołu szwedzkiego, które będzie składało się z: wędlin, serów, warzyw, pieczywa, masła, mleka, soków herbaty i kawy; obiadu w postaci: dwóch dań czyli zupy i drugiego dania mięsnego z ziemniakami, makaronem lub kaszą oraz soku lub wody; kolacji również w postaci: dania gorącego mięsnego typu - drugie danie obiadowe oraz przystawek w postaci wędlin, serów i pieczywa oraz herbata i kawa. Wyżywienie w postaci trzech posiłków będzie obowiązywało w każdym z określonych dni, również podczas podróży.
c) Podczas podróży i podczas pobytu Wykonawca pokryje koszty związane ze wstępem do wszelkiego rodzaju instytucji, również na terenie ośrodka pobytu.
d) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z zakwaterowaniem, w lokalach o standardzie co najmniej motelu lub pensjonatu, w pokojach dwuosobowych z łazienką i dostępem do WF.
e) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z pobytem w ośrodku tj. wykładów, zwiedzania i demonstrowania funkcjonowania ośrodka w wymiarze 48 godzin lekcyjnych. Zlecający dopuszcza nierównomierne obciążenie poszczególnych dni zajęciami podczas pobytu.
f) Wykonawca zabezpieczy opiekę jednego pilota na całej trasie podróży i podczas pobytu oraz pokryje koszty związane z wyżywieniem i noclegami tegoż pilota. Osoba pilotująca winna mieć uprawnienia pilota wycieczek, posiadać wykształcenie wyższe.
g) Wykonawca ubezpieczy wszystkich studentów od nieszczęśliwych wypadków na okres podróży i pobytu w ośrodku.
4. Szkolenie musi mieć przede wszystkim wymiar praktyczny, powinno jednakże dostarczać także wiedzy teoretycznej w niezbędnym zakresie.
5. Za godzinę szkoleniową przyjmuje się 45 minut.
1. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) przekazania Zamawiającemu programu wyjazdu przed rozpoczęciem świadczenia usług;
2) sporządzenia dokumentacji szkolenia (dziennik) w zakresie i w formie określonej w uzgodnieniu z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Ragan - Biuro Turystyczne „Gaudeamus”,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9451262876
7.3.3) Ulica: ul. Kuczkowskiego 12/9,
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-618
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARTUR RAGAN BIURO TURYSTYCZNE "GAUDEAMUS"
jakie przetargi wygrała firma
ARTUR RAGAN BIURO TURYSTYCZNE "GAUDEAMUS"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy ulicy Kolejowej w Siedlcach
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
- Budowa chodnika na ul. Zacisznej w miejscowości Pruszyn
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3647W na odcinku od m. Ozorów w kierunku m. Kłódzie
- Wykonanie remontu balkonów w budynkach mieszkalnych przy ul. Niepodległości 10 i ul. Unitów Podlaskich 7A w Siedlcach
- Dostawa sprzętu dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli ZSCKR w Potoczku w ramach projektu "Nowe kwalifikacje kluczem do sukcesu"
- usługi cateringowe podczas Krajowych dni Pola
- "Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego JTBS"
- Świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Popów
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.