Ogłoszenie z dnia 2021-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00068934/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-31
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00126211 z dnia 2021-07-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie badań archeologicznych na trasie budowy drogi ekspresowej S61 Ostrów Mazowiecka – Szczuczyn odcinka od węzła Podborze (z węzłem) do węzła Śniadowo (bez węzła) w podziale na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W BIAŁYMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500029
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięstwa 2
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-703
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: makulesza@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gddkia.eb2b.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie badań archeologicznych na trasie budowy drogi ekspresowej S61 Ostrów Mazowiecka – Szczuczyn odcinka od węzła Podborze (z węzłem) do węzła Śniadowo (bez węzła) w podziale na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-536c3ed6-c1e0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126211
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010227/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Wykonanie badań archeologicznych na trasie budowy drogi ekspresowej S61 Ostrów Mazowiecka - Szczuczyn odcinka Podborze - Śniadowo wraz z opracowaniem wyników badań
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00068934/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O.BI.D-3.2413.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1.Ratownicze badania wykopaliskowe na stanowiskach: Podborze 3 (AZP 44-75/14), Podborze 4 (AZP 44-75/15), Stare Lubiejewo 1 (AZP 44-74/9), Ostrów Mazowiecka 7 (AZP 44-75/1), wraz z opracowaniem wyników badań
4.5.3.) Główny kod CPV: 71351914-3 - Usługi archeologiczne
4.5.5.) Wartość części: 147089,51 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2.Ratownicze badania wykopaliskowe na stanowiskach: Budziszki 2 (AZP 42-74/66), Rogowo Folwark 1 (AZP 42-74/2), Sulęcin Włościański 4 (AZP 43-74/29), wraz z opracowaniem wyników badań
4.5.3.) Główny kod CPV: 71351914-3 - Usługi archeologiczne
4.5.5.) Wartość części: 107380,55 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3.Badania sondażowe na stanowiskach: Budziszki 1 (AZP 42-74/27), Gniazdowo 4 (AZP 42-74/26), Podborze 2 (AZP 44-75/13), Rogowo Folwark 3 (AZP 42-74/7), wraz z opracowaniem wyników badań
4.5.3.) Główny kod CPV: 71351914-3 - Usługi archeologiczne
4.5.5.) Wartość części: 9473,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230673,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265726,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230673,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASINUS Igor Maciszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142713371
7.3.3) Ulica: Al. Solidarności 129/131/40
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-898
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230673,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181607,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181607,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181607,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Ab Terra
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368788827
7.3.3) Ulica: Semaforowa 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-162
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181607,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14118,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16549,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14118,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Usługi Archeologiczne Mamut Adam Olszewski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Archel Usługi Archeologiczne Sylwester Bochyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060987152
7.3.3) Ulica: Laliny 24
7.3.4) Miejscowość: Laliny 24
7.3.5) Kod pocztowy: 08-412
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADAM OLSZEWSKI USŁUGI ARCHEOLOGICZNE MAMUT
jakie przetargi wygrała firma
ADAM OLSZEWSKI USŁUGI ARCHEOLOGICZNE MAMUT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14118,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
2021-07-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- dostawa wyposażenia meblowego
- Sukcesywna dostawa materiałów sanitarnych na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.2.2025
- Dostawa mebli dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- Przeglądy aparatów RTG (Mobilett Mira Max, Multix Fusion Max) oraz przeglądy i naprawy aparatu TK (Somatom Definition AS) przeglądy, naprawy, części
- Dostawa paliw płynnych dla Zespołu Szkół Rolniczych w Białymstoku
- Rozbiórka i budowa murka oporowego, chodnika i schodów terenowych w formule "zaprojektuj i wybuduj" na działce nr ew. 1401/43 (obręb 11-Śródmieście) przy ul. Malmeda Icchoka 6, 8 w Białymstoku.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych przy ul. Meteorytowej w Gdańsku"
- Prowadzenie nadzoru archeologicznego podczas realizacji inwestycji pt.: Budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 163 na odcinku Kołobrzeg - Pyszka
więcej: Usługi archeologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.