eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OsieckPoprawa zaopatrzenia wodociągowego na terenie Gminy Osieck



Ogłoszenie z dnia 2022-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa zaopatrzenia wodociągowego na terenie Gminy Osieck

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Osieck

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582285

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Osieck

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-445

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 256857026

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugosieck@gminaosieck.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osieck.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.miniportal.uzp.gov.pl, https://osieck.biuletyn.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa zaopatrzenia wodociągowego na terenie Gminy Osieck

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-804ab72c-b19b-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126267

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037208/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa zaopatrzenia wodociągowego na terenie gminy Osieck, w miejscowościach Stare Kościeliska, Osieck, Grabianka, Czarnowiec, Augustówka.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106709/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1100000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa sieci wodociągowych w następujących lokalizacjach:
1. Budowa sieci wodociągowej Nowe Kościeliska – Stare Kościeliska
Sieć wodociągowa PE 100SDR17 DN 110 – 1930,5 m
Sieć wodociągowa PE 100RC SDR 17 DN 110 – 61,5 m
Hydranty naziemne 15 szt.
2. Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Osieck, ul. Księcia Ziemowita III
Sieć wodociągowa PE 100SDR17 DN 160 – 733,5 m
Hydranty naziemne 6 szt.
3. Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Augustówka, ul. Szkolna
Sieć wodociągowa PE 100SDR17 DN 160 – 688,5 m
Hydranty naziemne 4 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 750000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Sieciowa pompownia wody w Czarnowcu dz. Ew. nr 267/3 – zbiornik średnicy 2,5 m z zestawem pompowym i szafką sterowniczą.
2. . Sieciowa pompownia wody w Grabiance dz. Ew. nr 144/2 – zbiornik średnicy 3,0 m z zestawem pompowym i szafką sterowniczą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 350000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty złożone w terminie składania ofert znacznie przewyższają możliwości zamawiającego. Zamawiający może wybrać oferty pod warunkiem udzielenia zamówienia jednocześnie w obu częściach zamówienia. Co oznacza, ze zamawiający musiałby dysponować kwotą 1.970.283,56 zł, a dysponuje kwotą 1.350.000 zł. W związku ze znaczną różnicą w cenach złożonych ofert oraz możliwościach finansowych zamawiającego (brakuje 620.283,56 zł) zamawiający odstąpił od badania ofert oraz od możliwości prowadzenia negocjacji.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1383750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2652431,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty złożone w terminie składania ofert znacznie przewyższają możliwości zamawiającego. Zamawiający może wybrać oferty pod warunkiem udzielenia zamówienia jednocześnie w obu częściach zamówienia. Co oznacza, ze zamawiający musiałby dysponować kwotą 1.970.283,56 zł, a dysponuje kwotą 1.350.000 zł. W związku ze znaczną różnicą w cenach złożonych ofert oraz możliwościach finansowych zamawiającego (brakuje 620.283,56 zł) zamawiający odstąpił od badania ofert oraz od możliwości prowadzenia negocjacji.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 586533,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 586533,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.