eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koźminek"Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej w Moskurni"



Ogłoszenie z dnia 2023-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej w Moskurni"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koźminek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855417

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 7

1.5.2.) Miejscowość: Koźminek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-840

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627637085

1.5.8.) Numer faksu: 627637207

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kozminek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozminek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej w Moskurni"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e93e14b-7a09-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00126271

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024765/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 „Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej w Moskurni”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00489869

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIR ZPiFS.271.2.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3089430,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie dofinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na podstawie udzielonej przez Bank Gospodarstwa Krajowego wstępnej promesy nr Edycja2/2021/5723/PolskiLad.

Opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej w Moskurni”
Projekt obejmuje zadanie inwestycji pn. „Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej w Moskurni, działka nr 11/2; 12/2 obręb ewidencyjny Moskurnia, przewiduje wykonanie przebudowy części istniejącej szkoły.
W istniejącym budynku zostaną powiększone trzy sale lekcyjne o ca 16,90 m² i usytuowanie w tych salach zaplecza sali o powierzchni 5,40 m². Dodatkowo zmianie ulegnie przeznaczenie trzech pomieszczeń :
- pomieszczenie nr 017 obecnie jest sekretariatem i pokojem dyrektora – projektuje się jako pokój dyrektora z dodatkowym przejściem do pokoju nr 016,
- pomieszczenie nr 016 obecnie jest pokój nauczycielski – projektuje się jako sekretariat z dodatkowym przejściem do pokoju nr 017 (pokój dyrektora),
- pomieszczenie nr 015 obecnie sala lekcyjna – projektuje się jako pokój nauczycielski.
Ponadto projektuje się rozbudowę szkoły o trzy sale przedszkolne z szatniami, sanitariatami, pomieszczeniem dla cateringu oraz zmywalni.
Obiekt funkcjonował będzie jako placówka szkolno - przedszkolna.
Dla obsługi nowego obiektu zapewnione dojazdy, chodniki i parkingi.
Niniejsze opracowanie jest zgodne z umową i kompletne z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
1.2 Układ przestrzenny oraz forma architektoniczna
W ramach projektu układ przestrzenny zostanie dostosowany do nowej funkcji budynku. Od strony wschodniej projektuje się rozbudowę trzech sal lekcyjnych, od strony zachodniej projektuje się dobudowę trzech sal przedszkolnych. Ponadto w starej części szkoły projektuje się wymianę drzwi do rozbudowywanych sal lekcyjnych, pokoju dyrektora, sekretariatu i pokoju nauczycielskiego. Forma obiektu prosta, szkoła budowana była w kilku etapach – na początku powstał budynek od strony południowej, następnie dobudowana została od strony elewacji północnej. Kolejnym etapem była budowa sali gimnastycznej. Obecnie szkoła pokryta jest dachem dwuspadowym wykonanym na poszczególnych rozbudowanych budynków. Budynek jednokondygnacyjny z podpiwniczeniem jedynie dla kotłowni.
1.3 Zestawienie charakterystycznych parametrów
1.4 Charakterystyczne parametry obiektu
– kubatura rozbudowy budynku – 1308,84 m³,
– wysokość budynku od poziomu terenu do najwyższej kalenicy – 4,00 m, - --dopuszczalna max, 5,40 m
– powierzchnia zabudowy rozbudowy budynku – 343,64 m²,
dopuszczalna 420,00 m²,
– powierzchnia użytkowa rozbudowy – 293,20 m²,
- dachy o nachyleniu ca – 9 ° i 2,86 ° - - -
dopuszczalne do 12 °,
- wysokość pomieszczeń – 3,00 m ,
Zakres robót przewidzianych opracowaniem
W zakres opracowania wchodzą roboty zewnętrzne :
- częściowa wymiana stolarki drzwiowej
- wykonanie nowych posadzek w przebudowywanych pomieszczeniach,
- uzupełnienie ścianek działowych,
- uzupełnienie tynków, szpachlowanie i malowanie,
- wykonanie dobudowy wraz z :
- wykonanie instalacji c.w.u.,
- wykonanie instalacji wod – kan z osprzętem i armaturą,
- wykonanie instalacji c.o. wraz z grzejnikami,
- wykonanie instalacji elektrycznej (oświetleniowej, gniazdkowej, ewakuacyjnej, wraz z osprzętem,
- wykonanie nowej instalacji teletechniczne (komputerowej i internetowej).

Uwaga: załączony do SWZ Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy (pomocniczy), a nie służący do opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ofertowej.

Jeżeli na rysunkach, w STWiORB oraz w przedmiarze robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać (udowodnić) w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych do dokumentacji technicznej (opracowanie własne zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów) - niezłożenie takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje materiały i rozwiązania przyjęte w dokumentacji technicznej.
Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi za wady i gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane 60 miesięcy - maksymalnie 84 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3462450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4361103,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3462450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany "MAXBUD" Wojciech Przepiórka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680103607

7.3.3) Ulica: Saczyn

7.3.4) Miejscowość: Godziesze Małe

7.3.5) Kod pocztowy: 62-872

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3462450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.