Ogłoszenie z dnia 2022-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00340228/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
- 2022/BZP 00012003/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-11
- 2022/BZP 00024053/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-18
- 2022/BZP 00116357/01 - Wynik z dnia 2022-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa defibrylatorów i respiratorów w podziale na pakiety
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawski Uniwersytet Medyczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225720316
1.5.8.) Numer faksu: 225720363
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wum.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa defibrylatorów i respiratorów w podziale na pakiety2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f22eebb-69b5-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126296
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004574/33/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.119 Dostawa defibrylatorów i respiratorów w podziale na pakiety
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Pakiet 3-6: Wdrożenie Programu Rozwojowego w oparciu o Centrum Symulacji Medycznych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie umowy o dofinansowanie POWR.05.03.00-00- 0013/15-00 z 1 kwietnia 2016 r.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00340228/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AEZ/S-075/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 – Defibrylator z kardiowersją, stymulacją, monitorowaniem EKG - 1 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w zakresie części zamówienia, zwanej dalej „Pakietem 1" został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który
stanowi dla Pakietu 1 Załącznik nr 2.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory
4.5.5.) Wartość części: 18518,52 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 – Defibrylator manualny 1 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w zakresie części zamówienia, zwanej dalej „Pakietem 2" został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który
stanowi dla Pakietu 2 Załącznik nr 2.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory
4.5.5.) Wartość części: 21759,87 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3 – Defibrylator manualny z kardiowersją i stymulacją przezskórną – 3 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w zakresie części zamówienia, zwanej dalej „Pakietem 3" został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który
stanowi dla Pakietu 3 Załącznik nr 2.3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory
4.5.5.) Wartość części: 59135,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4 – Defibrylator automatyczny treningowy AED – 3 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w zakresie części zamówienia, zwanej dalej „Pakietem 4" został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który
stanowi dla Pakietu 4 Załącznik nr 2.4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory
4.5.5.) Wartość części: 1579,17 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5 – Respirator - 2 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w zakresie części zamówienia, zwanej dalej „Pakietem 5" został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który
stanowi dla Pakietu 5 Załącznik nr 2.5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
4.5.5.) Wartość części: 106000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6 – Respirator transportowy - 1 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w zakresie części zamówienia, zwanej dalej „Pakietem 6" został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który
stanowi dla Pakietu 6 Załącznik nr 2.6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
4.5.5.) Wartość części: 11500,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7 – Defibrylator szkoleniowy A - 2 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w zakresie części zamówienia, zwanej dalej „Pakietem 7" został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który
stanowi dla Pakietu 7 Załącznik nr 2.7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory
4.5.5.) Wartość części: 2800,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 8 – Defibrylator szkoleniowy B - 2 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, w zakresie części zamówienia, zwanej dalej „Pakietem 8" został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który
stanowi dla Pakietu 8 Załącznik nr 2.8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory
4.5.5.) Wartość części: 1126,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72015,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72015,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72015,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIAMEDITEK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002331830
7.3.3) Ulica: ul. Elewatorska 58
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-620
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72015,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-30INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/12/2024 Dostawa zdalnie sterowanego systemu wieżowego przeznaczonego do realizacji zadania detekcji, śledzenia i neutralizacji bezzałogowych statków powietrznych
- Zakup, montaż i uruchomienie klimatyzatorów na potrzeby pomieszczeń w pawilonie nr 2 Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup aparatu EKG dla II Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup licencji do programu kadrowo - płacowego na okres 12 miesięcy sygnatura DO-ZP.260.13.2024
- "Zabezpieczenie siatką środkowego przęsła wiaduktu nad linią kolejową nr 12 w ciągu drogi wojewódzkiej numer 722 w km 15+571 w Aleksandrowie wraz z robotami towarzyszącymi" - nr postępowania 266/24
- Usługa ochrony obiektu i mienia wraz obsługą recepcji w Teatrze Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- SZP.221-19.2024 Dostawa urządzeń medycznych
- wyposażenie dla zadania pod nazwą: "Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Jaśle"
- Dostawa sprzętu medycznego- defibrylatory i pompy infuzyjne dla potrzeb Bieszczadzkiego Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Sanoku
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
- dostawa sprzętu j. użytku; materiałów opatrunkowych, nici chirurgiczne; aparatury medycznej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.