Ogłoszenie z dnia 2023-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00097181/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont części nawierzchni placu manewrowego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210465647
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podmiejska 18
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 957324377
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wordgorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wordgorzow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ee50ff3a-ad14-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont części nawierzchni placu manewrowego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gorzowie Wlkp.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee50ff3a-ad14-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00126311
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00097181
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.263.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 130000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty w zakresie nawierzchni dróg. Projekt wykonawczy stanowi zał. nr 1 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które wraz z Przedmiarem robót stanowią zał. nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181133,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181133,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181133,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Sprzętowo-Transportowe K. Wiącek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 211188919
7.3.3) Ulica: Klonowa 8
7.3.4) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie
7.3.5) Kod pocztowy: 66-500
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI SPRZĘTOWO - TRANSPORTOWE KAROL WIĄCEK
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI SPRZĘTOWO - TRANSPORTOWE KAROL WIĄCEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181133,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-16INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Aktualizacja oprogramowania Eskulap oraz nadzór autorski
- Robota budowlana na realizację zadania pt. Kompleksowa termomodernizacja oraz przebudowa budynku SPWSPR z wykorzystaniem OZE wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu.
- Budowa kompleksu boisk sportowych przy II LO
- Zakup i dostawa 1 szt. samochodu osobowego segmentu D w policyjnej wersji nieoznakowanej dla KWP w Gorzowie Wlkp.
- Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Domu Studenta nr 1 Akademii im. Jakuba z Paradyża przy ul. Piłsudskiego 9 w Gorzowie Wielkopolskim
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SVA/4620-183/2025 Termomodernizacja budynku nr. 16 na terenie kompleksu wojsk. w m. Warszawa ul. Kajakowa 8 oraz Termomodernizacja budynku nr. 6 na terenie kompleksu wojsk. w m. Podebłocie;
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Riedla w Słupsku w ramach zadania pn. "Bezpiecznie i zielono w Parku przy Riedla - IV etap" - Słupski Budżet Obywatelski 2025 r.
- Budowa kompleksu boisk sportowych przy II LO
- Remont nawierzchni drogi krajowej nr 29 od miejscowości Słubice do miejscowości Urad
- MODERNIZACJA CZTERECH KOMPLEKSÓW SPORTOWYCH ORLIK W EŁKU, z podziałem na cztery części
- Wymiana utwardzenia terenu na dojazdach do istniejących budynków warsztatowych wraz z wykonaniem instalacji odprowadzenia wód opadowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.