Ogłoszenie z dnia 2022-04-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00079317/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej czynnej na potrzeby budynków i obiektów Gminy Pomiechówek oraz gminnych jednostek organizacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pomiechówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000617166
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 1a
1.5.2.) Miejscowość: Pomiechówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-180
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 765 27 28
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pomiechowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pomiechowek.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej czynnej na potrzeby budynków i obiektów Gminy Pomiechówek oraz gminnych jednostek organizacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64efa8ce-9ee5-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126350
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015057/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.6 Dostawa energii elektrycznej czynnej na potrzeby Gminy Pomiechówek oraz gminnych jednostek organizacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079317/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.6.2022.ML
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz.U. z 2021 poz. 716, z późn. zm.) w prognozowanej łącznej ilości 554 559 kWh na potrzeby budynków i obiektów Gminy Pomiechówek oraz gminnych jednostek organizacyjnych, wymienionych w Załączniku nr 6 do SWZ w okresie od dnia 01.04.2022 r. do dnia 31.12.2022 r. Przewidywana ilości dostarczanej energii elektrycznej została określona w oparciu o punkty poboru energii (PPE) wskazane w Załączniku nr 6 do SWZ.
2) Wykonawca w dniu podpisania umów z poszczególnymi Zamawiającymi będącymi członkami grupy zakupowej winien posiadać zawarte umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z operatorami systemu dystrybucyjnego: PGE DYSTRYBUCJA S.A. (Odział W-wa).
3) Podana w ppkt 1) wielkość wolumenu energii jest wartością szacowaną i może ulec zmianie. Wykonawca nie będzie domagał się jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu, a rozliczenie nastąpi w oparciu o ilość rzeczywistego zużycia według stawek zaoferowanych w ofercie ceny energii stanowiącej podstawę do zawarcia niniejszej umowy.
4) W ramach prawa opcji Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości energii elektrycznej będącej przedmiotem sprzedaży o 20% w stosunku do wolumenu opisanego w ppkt 1). W takim przypadku rozliczenie energii dostarczonej w ramach prawa opcji nastąpi w oparciu o zaoferowane w ofercie ceny energii stanowiącej podstawę zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
5) Wykonawcy nie przysługuje względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenie z tytułu skorzystania z prawa opcji opisanego w ppkt 4).
6) Sprzedaż energii elektrycznej powinna być zgodna z postanowieniami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy.
7) Zamawiający i jednostki organizacyjne Zamawiającego nie mają zawartych umów lub aneksów w ramach akcji promocyjnych lojalnościowych.
8) Zamawiający informuje, że nie wszystkie wymienione w Załączniku nr 6 do SWZ punkty energii elektrycznej mają rozdzielone umowy na sprzedaż i dystrybucję energii. Część punktów posiada umowy kompleksowe.
9) Zamawiający informuje, że przekaże wybranemu Wykonawcy dane niezbędne do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy i rozdzielenia umów kompleksowych.
10) Zamawiający informuje, że wszystkie PPE wyszczególnione w wykazie posiadają miesięczne okresy rozliczeniowe. Okresy rozliczeniowe mogą ulec zmianie w wyniku podjętych przez Zamawiającego decyzji.
11) Zamawiający udzieli pełnomocnictwa Wykonawcy w celu przeprowadzenia w jego imieniu procedury zmiany sprzedawcy. Treść pełnomocnictwa jakie zostanie udzielone Wykonawcy stanowi załącznik nr 2 do projektu Umowy. W uzasadnionym przypadku, Zamawiający dopuści udzielenia pełnomocnictwa według wzoru stosowanego powszechnie przez Wykonawcę. Warunkiem udzielenia pełnomocnictwa według wzoru Wykonawcy będzie przesłanie przedmiotowego wzoru Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zawiadomienia Wykonawcy o wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 673787,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 810822,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 729856,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energa Obrót S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570968370
7.3.3) Ulica: Aleja Grunwaldzka 472
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-309
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 729856,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa energii elektrycznej do budynków zlokalizowanych przy ul. Mińskiej 65 oraz Chodakowskiej 26/32 w Warszawie obejmująca dostawę i dystrybucję
- Dostawa energii elektrycznej dla Miasta Rawa Mazowiecka oraz jednostek organizacyjnych
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi jej dystrybucji do WITU OBD w Stalowej Woli
- Dostawa energii elektrycznej dla Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej i Bursy Szkolnej w Ełku od 01.07.2025r do 30.06.2026r
- Montaż odnawialnych źródeł energii elektrycznej dla budynków Świetlic Wiejskich w gminie Biała Rawska
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.