eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzKonserwacja malarska i posadzkarska korytarzy i klatki schodowej w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Al. 3-go Maja 2-4 w Chełmnie - sprawa nr 40/2021



Ogłoszenie z dnia 2021-07-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00126356 z dnia 2021-07-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Konserwacja malarska i posadzkarska korytarzy i klatki schodowej w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Al. 3-go Maja 2-4 w Chełmnie - sprawa nr 40/2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261 48 32 90

1.5.8.) Numer faksu: 261 48 32 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/13wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja malarska i posadzkarska korytarzy i klatki schodowej w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Al. 3-go Maja 2-4 w Chełmnie - sprawa nr 40/2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0efab008-de97-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126356

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016780/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 CHEŁMNO RCI Konserwacja malarska, posadzkarska, tynkarska pomieszczeń w bud. 9/1232

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106163/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 40/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 45842,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Przedmiotem zamówienia jest konserwacja malarska i posadzkarska korytarzy i klatki schodowej w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Al. 3-go Maja 2-4 w Chełmnie, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i jego zakresem zawartym dokumentacji projektowej, w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. ►Budynek w zakresie, którego będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będzie czynny..
Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających na terenie kompleksu i budynku i na terenie robót. ►Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: roboty malarskie stolarki drzwiowej wraz z przygotowaniem i oczyszczeniem powierzchni; roboty malarskie rurek c.o.; zbicie istniejącego tynku i nałożenie nowego; roboty malarskie powierzchni ścian i sufitów wraz z uzupełnieniem tynków i przygotowaniem powierzchni; wykonanie tynku mozaikowego; malowanie farbą olejną cokołów wraz z przygotowaniem powierzchni; nałożenie tynków z gładzi na ściany i sufity; malowanie podokienników wraz z oczyszczeniem i przygotowaniem do malowania; podwyższenie istniejących balustrad i ich malowanie; wymiana drzwi wejściowych do budynku; malowanie tynku zewnętrznego na wejściu do budynku wraz z przygotowaniem i uzupełnieniem powierzchni; zabetonowanie kratki na wejściu do budynku; obłożenie schodów zewnętrznych okładziną z płytek wraz z wklejeniem cokolików przy ścianie; malowanie daszka z blachy nad wejściem do budynku; wymiana grzejników żeliwnych; wymiana lampy zewnętrznej nad wejściem; wymiana oprawy sufitowej na świetlówkową z rastrem; wymiana wyłączników oraz gniazd; wymiana skrzynki rozdzielczej w budynku; montaż głównego wyłącznika prądu; wymiana klamek wraz z szyldami w drzwiach wewnętrznych. ►Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na ogrodzeniu
i oświetleniu terenu robót, zabezpieczeniu terenu robót w znaki ostrzegawcze, poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, oznaczenie
i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, wygrodzenie terenu robót. Powyższe Wykonawca realizuje własnym staraniem i cenie umowy. ►Wykonawca jest zobowiązany do: zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt), zabezpieczenia budynku przed uszkodzeniami i zniszczeniami, zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku i przebywającym w budynku oraz wokół budynku, realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników kompleksu wojskowego; umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z terenu kompleksu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej; realizacji prac na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynków/ terenów kompleksu; zapewnienia we własnym zakresie i na swój koszt osobom wykonującym przedmiot zamówienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, odzieży i akcesoriów ochronnych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz sprzętu, środków (w tym środki ochrony indywidualnej oraz środki do dezynfekcji) i urządzeń niezbędnych do wykonywania czynności objętych umową. Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi odpowiedzialność za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub ich zaniechania. ►Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia określa się w sposób kosztorysowy, według cen wskazanych w ofercie Wykonawcy. ►Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 j.t.), posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. ►Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo użytkowania i korzystania z terenu robót i jego granicach. ►Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną i standardami budowlanymi, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi oraz technologicznymi, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP. ►Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. ►Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawy o odpadach (art. 3 ust.1 pkt 32 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., Dz.U. z 2021 r., poz. 779 z późn.zm.). oraz udokumentowania tych czynności. Wykonawca (lub jego podwykonawca) winien posiadać uprawnienia w zakresie zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach i spełnieniu wymogów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2021 r., poz. 779 z późn.zm.). ►Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót budowlanych złomu. Pozyskiwany z demontażu na bieżąco złom winien zostać niezwłocznie przeważony w obecności inspektora nadzoru po stronie Zamawiającego. Wywóz złomu z terenu budowy będzie możliwy po pisemnym powiadomieniu i zaakceptowaniu dokumentu przez inspektora nadzoru. Z każdorazowego wywozu i przeważenia zostanie sporządzone zestawienie ilościowe pozyskanego z demontażu złomu ze wskazaniem kryterium rodzajowego (złom stalowy). Każdorazowo na podstawie sporządzonego zestawienia pozyskanego z demontażu złomu Zamawiający wystawi fakturę VAT zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy i tym samym upoważni Wykonawcę do sprzedaży, bądź zagospodarowania pozyskanego z demontażu złomu. Wartość złomu zostanie ustalona następująco: ilość kg złomu stalowego x 0,93 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim). ►Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane (elektryczne, tynkowanie, malarskie) objęte przedmiotem zamówienia - wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 j.t.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudniać na umowę o pracę osoby co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym - art. 95 ustawy p.z.p.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „konserwację malarską i posadzkarską korytarzy i klatki schodowej w budynku nr 9w kompleksie wojskowym przy ul. Al. 3-go Maja 2-4 w Chełmnie” – sprawa numer 40/2021, zostało unieważnione z uwagi na fakt, iż w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

2021-07-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.