eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości budynków oraz przyległych do nich terenów zewnętrznych, a także zapewnienia niezbędnych środków higienicznych



Ogłoszenie z dnia 2021-07-26

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00126389 z dnia 2021-07-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości budynków oraz przyległych do nich terenów zewnętrznych, a także zapewnienia niezbędnych środków higienicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012216736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. M. Kasprzaka 25

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-224

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@pgnig.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pgnig.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.pgnig.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gaz i energia cieplna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sprzątanie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości budynków oraz przyległych do nich terenów zewnętrznych, a także zapewnienia niezbędnych środków higienicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2f449fe-ca88-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126389

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00040930/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.6 Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości budynków oraz przyległych do nich terenów zewnętrznych, a także zapewnienia niezbędnych środków higienicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2021/S 082-212733

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3668358,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3551358 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet I Pomorski

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.5.) Wartość części: 374157,74 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet II Mazurski

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.5.) Wartość części: 304793,28 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet III Wielkopolski

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.5.) Wartość części: 282746,59 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet IV Wrocławski

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.5.) Wartość części: 863368,94 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet V Wałbrzyski

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.5.) Wartość części: 267357,32 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet VI Dolnośląski

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.5.) Wartość części: 554380,85 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet VII Kłodzki

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.5.) Wartość części: 72000 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet VIII Górnośląski

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.5.) Wartość części: 176736,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet IX Świętochłowicki I Karpacki

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.5.) Wartość części: 261279,89 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet X Mazowiecki

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.5.) Wartość części: 511537,39 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wskazał w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: OPZ) szczegółowy
wykaz powierzchni oraz wyposażenia pomieszczeń objętych usługą, odpowiednio dla
danej części zamówienia. W celu wyliczenia przez Wykonawców cen netto oraz brutto
za usługi sprzątania dla wskazanych lokalizacji, odpowiednio dla każdej części,
Zamawiający udostępnił Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ i nr 4 do
Umowy - Formularz cenowy, w którym podał powierzchnie dla każdej lokalizacji, na
podstawie których miały zostać wyliczone wyżej wymienione ceny.
Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania 26-28 pismem z dnia 28.05.2021 r.
(DZ/A/ZZ/001471/2021) dołączył Formularz cenowy pn. Załącznik nr 4 - Formularz
cenowy ze zmianami, w którym dokonał zmiany w części 1 zamówienia, o której
poinformował w piśmie (dla lokalizacji Sławno ul. Mireckiego uległa zmianie liczba
miesięcy/ sezonów z 36 na 9). Dodatkowo w dołączonym formularzu cenowym pn.
Załącznik nr 4 - Formularz cenowy ze zmianami, Zamawiający dokonał zmian
powierzchni niektórych lokalizacji (część 1, 3, 4, 5, 6, 9) oraz zmian w zakresie prawa
opcji (część 8), ponieważ w pierwotnie opublikowanym Załączniku nr 3 do SWZ i nr 4
do Umowy - Formularz cenowy, powierzchnie i prawo opcji były niezgodne z treścią
OPZ. Zamawiający nie poinformował Wykonawców w treści pisma z dnia 28.05.2021 r.
o dokonanych zmianach powierzchni oraz prawie opcji w Załączniku nr 4 - Formularz
cenowy ze zmianami

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wskazał w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: OPZ) szczegółowy
wykaz powierzchni oraz wyposażenia pomieszczeń objętych usługą, odpowiednio dla
danej części zamówienia. W celu wyliczenia przez Wykonawców cen netto oraz brutto
za usługi sprzątania dla wskazanych lokalizacji, odpowiednio dla każdej części,
Zamawiający udostępnił Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ i nr 4 do
Umowy - Formularz cenowy, w którym podał powierzchnie dla każdej lokalizacji, na
podstawie których miały zostać wyliczone wyżej wymienione ceny.
Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania 26-28 pismem z dnia 28.05.2021 r.
(DZ/A/ZZ/001471/2021) dołączył Formularz cenowy pn. Załącznik nr 4 - Formularz
cenowy ze zmianami, w którym dokonał zmiany w części 1 zamówienia, o której
poinformował w piśmie (dla lokalizacji Sławno ul. Mireckiego uległa zmianie liczba
miesięcy/ sezonów z 36 na 9). Dodatkowo w dołączonym formularzu cenowym pn.
Załącznik nr 4 - Formularz cenowy ze zmianami, Zamawiający dokonał zmian
powierzchni niektórych lokalizacji (część 1, 3, 4, 5, 6, 9) oraz zmian w zakresie prawa
opcji (część 8), ponieważ w pierwotnie opublikowanym Załączniku nr 3 do SWZ i nr 4
do Umowy - Formularz cenowy, powierzchnie i prawo opcji były niezgodne z treścią
OPZ. Zamawiający nie poinformował Wykonawców w treści pisma z dnia 28.05.2021 r.
o dokonanych zmianach powierzchni oraz prawie opcji w Załączniku nr 4 - Formularz
cenowy ze zmianami

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wskazał w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: OPZ) szczegółowy
wykaz powierzchni oraz wyposażenia pomieszczeń objętych usługą, odpowiednio dla
danej części zamówienia. W celu wyliczenia przez Wykonawców cen netto oraz brutto
za usługi sprzątania dla wskazanych lokalizacji, odpowiednio dla każdej części,
Zamawiający udostępnił Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ i nr 4 do
Umowy - Formularz cenowy, w którym podał powierzchnie dla każdej lokalizacji, na
podstawie których miały zostać wyliczone wyżej wymienione ceny.
Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania 26-28 pismem z dnia 28.05.2021 r.
(DZ/A/ZZ/001471/2021) dołączył Formularz cenowy pn. Załącznik nr 4 - Formularz
cenowy ze zmianami, w którym dokonał zmiany w części 1 zamówienia, o której
poinformował w piśmie (dla lokalizacji Sławno ul. Mireckiego uległa zmianie liczba
miesięcy/ sezonów z 36 na 9). Dodatkowo w dołączonym formularzu cenowym pn.
Załącznik nr 4 - Formularz cenowy ze zmianami, Zamawiający dokonał zmian
powierzchni niektórych lokalizacji (część 1, 3, 4, 5, 6, 9) oraz zmian w zakresie prawa
opcji (część 8), ponieważ w pierwotnie opublikowanym Załączniku nr 3 do SWZ i nr 4
do Umowy - Formularz cenowy, powierzchnie i prawo opcji były niezgodne z treścią
OPZ. Zamawiający nie poinformował Wykonawców w treści pisma z dnia 28.05.2021 r.
o dokonanych zmianach powierzchni oraz prawie opcji w Załączniku nr 4 - Formularz
cenowy ze zmianami

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wskazał w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: OPZ) szczegółowy
wykaz powierzchni oraz wyposażenia pomieszczeń objętych usługą, odpowiednio dla
danej części zamówienia. W celu wyliczenia przez Wykonawców cen netto oraz brutto
za usługi sprzątania dla wskazanych lokalizacji, odpowiednio dla każdej części,
Zamawiający udostępnił Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ i nr 4 do
Umowy - Formularz cenowy, w którym podał powierzchnie dla każdej lokalizacji, na
podstawie których miały zostać wyliczone wyżej wymienione ceny.
Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania 26-28 pismem z dnia 28.05.2021 r.
(DZ/A/ZZ/001471/2021) dołączył Formularz cenowy pn. Załącznik nr 4 - Formularz
cenowy ze zmianami, w którym dokonał zmiany w części 1 zamówienia, o której
poinformował w piśmie (dla lokalizacji Sławno ul. Mireckiego uległa zmianie liczba
miesięcy/ sezonów z 36 na 9). Dodatkowo w dołączonym formularzu cenowym pn.
Załącznik nr 4 - Formularz cenowy ze zmianami, Zamawiający dokonał zmian
powierzchni niektórych lokalizacji (część 1, 3, 4, 5, 6, 9) oraz zmian w zakresie prawa
opcji (część 8), ponieważ w pierwotnie opublikowanym Załączniku nr 3 do SWZ i nr 4
do Umowy - Formularz cenowy, powierzchnie i prawo opcji były niezgodne z treścią
OPZ. Zamawiający nie poinformował Wykonawców w treści pisma z dnia 28.05.2021 r.
o dokonanych zmianach powierzchni oraz prawie opcji w Załączniku nr 4 - Formularz
cenowy ze zmianami

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wskazał w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: OPZ) szczegółowy
wykaz powierzchni oraz wyposażenia pomieszczeń objętych usługą, odpowiednio dla
danej części zamówienia. W celu wyliczenia przez Wykonawców cen netto oraz brutto
za usługi sprzątania dla wskazanych lokalizacji, odpowiednio dla każdej części,
Zamawiający udostępnił Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ i nr 4 do
Umowy - Formularz cenowy, w którym podał powierzchnie dla każdej lokalizacji, na
podstawie których miały zostać wyliczone wyżej wymienione ceny.
Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania 26-28 pismem z dnia 28.05.2021 r.
(DZ/A/ZZ/001471/2021) dołączył Formularz cenowy pn. Załącznik nr 4 - Formularz
cenowy ze zmianami, w którym dokonał zmiany w części 1 zamówienia, o której
poinformował w piśmie (dla lokalizacji Sławno ul. Mireckiego uległa zmianie liczba
miesięcy/ sezonów z 36 na 9). Dodatkowo w dołączonym formularzu cenowym pn.
Załącznik nr 4 - Formularz cenowy ze zmianami, Zamawiający dokonał zmian
powierzchni niektórych lokalizacji (część 1, 3, 4, 5, 6, 9) oraz zmian w zakresie prawa
opcji (część 8), ponieważ w pierwotnie opublikowanym Załączniku nr 3 do SWZ i nr 4
do Umowy - Formularz cenowy, powierzchnie i prawo opcji były niezgodne z treścią
OPZ. Zamawiający nie poinformował Wykonawców w treści pisma z dnia 28.05.2021 r.
o dokonanych zmianach powierzchni oraz prawie opcji w Załączniku nr 4 - Formularz
cenowy ze zmianami

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wskazał w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: OPZ) szczegółowy
wykaz powierzchni oraz wyposażenia pomieszczeń objętych usługą, odpowiednio dla
danej części zamówienia. W celu wyliczenia przez Wykonawców cen netto oraz brutto
za usługi sprzątania dla wskazanych lokalizacji, odpowiednio dla każdej części,
Zamawiający udostępnił Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ i nr 4 do
Umowy - Formularz cenowy, w którym podał powierzchnie dla każdej lokalizacji, na
podstawie których miały zostać wyliczone wyżej wymienione ceny.
Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania 26-28 pismem z dnia 28.05.2021 r.
(DZ/A/ZZ/001471/2021) dołączył Formularz cenowy pn. Załącznik nr 4 - Formularz
cenowy ze zmianami, w którym dokonał zmiany w części 1 zamówienia, o której
poinformował w piśmie (dla lokalizacji Sławno ul. Mireckiego uległa zmianie liczba
miesięcy/ sezonów z 36 na 9). Dodatkowo w dołączonym formularzu cenowym pn.
Załącznik nr 4 - Formularz cenowy ze zmianami, Zamawiający dokonał zmian
powierzchni niektórych lokalizacji (część 1, 3, 4, 5, 6, 9) oraz zmian w zakresie prawa
opcji (część 8), ponieważ w pierwotnie opublikowanym Załączniku nr 3 do SWZ i nr 4
do Umowy - Formularz cenowy, powierzchnie i prawo opcji były niezgodne z treścią
OPZ. Zamawiający nie poinformował Wykonawców w treści pisma z dnia 28.05.2021 r.
o dokonanych zmianach powierzchni oraz prawie opcji w Załączniku nr 4 - Formularz
cenowy ze zmianami

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wskazał w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: OPZ) szczegółowy
wykaz powierzchni oraz wyposażenia pomieszczeń objętych usługą, odpowiednio dla
danej części zamówienia. W celu wyliczenia przez Wykonawców cen netto oraz brutto
za usługi sprzątania dla wskazanych lokalizacji, odpowiednio dla każdej części,
Zamawiający udostępnił Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ i nr 4 do
Umowy - Formularz cenowy, w którym podał powierzchnie dla każdej lokalizacji, na
podstawie których miały zostać wyliczone wyżej wymienione ceny.
Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania 26-28 pismem z dnia 28.05.2021 r.
(DZ/A/ZZ/001471/2021) dołączył Formularz cenowy pn. Załącznik nr 4 - Formularz
cenowy ze zmianami, w którym dokonał zmiany w części 1 zamówienia, o której
poinformował w piśmie (dla lokalizacji Sławno ul. Mireckiego uległa zmianie liczba
miesięcy/ sezonów z 36 na 9). Dodatkowo w dołączonym formularzu cenowym pn.
Załącznik nr 4 - Formularz cenowy ze zmianami, Zamawiający dokonał zmian
powierzchni niektórych lokalizacji (część 1, 3, 4, 5, 6, 9) oraz zmian w zakresie prawa
opcji (część 8), ponieważ w pierwotnie opublikowanym Załączniku nr 3 do SWZ i nr 4
do Umowy - Formularz cenowy, powierzchnie i prawo opcji były niezgodne z treścią
OPZ. Zamawiający nie poinformował Wykonawców w treści pisma z dnia 28.05.2021 r.
o dokonanych zmianach powierzchni oraz prawie opcji w Załączniku nr 4 - Formularz
cenowy ze zmianami

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

2021-07-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.