Ogłoszenie z dnia 2021-07-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00126389 z dnia 2021-07-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości budynków oraz przyległych do nich terenów zewnętrznych, a także zapewnienia niezbędnych środków higienicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012216736
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. M. Kasprzaka 25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-224
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@pgnig.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pgnig.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.pgnig.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gaz i energia cieplna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sprzątanie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości budynków oraz przyległych do nich terenów zewnętrznych, a także zapewnienia niezbędnych środków higienicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2f449fe-ca88-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126389
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00040930/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.6 Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości budynków oraz przyległych do nich terenów zewnętrznych, a także zapewnienia niezbędnych środków higienicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2021/S 082-212733
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3668358,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3551358 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet I Pomorski4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 374157,74 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet II Mazurski4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 304793,28 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet III Wielkopolski4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 282746,59 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet IV Wrocławski4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 863368,94 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet V Wałbrzyski4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 267357,32 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet VI Dolnośląski4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 554380,85 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet VII Kłodzki4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 72000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet VIII Górnośląski4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 176736,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet IX Świętochłowicki I Karpacki4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 261279,89 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet X Mazowiecki4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 511537,39 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wskazał w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: OPZ) szczegółowy
wykaz powierzchni oraz wyposażenia pomieszczeń objętych usługą, odpowiednio dla
danej części zamówienia. W celu wyliczenia przez Wykonawców cen netto oraz brutto
za usługi sprzątania dla wskazanych lokalizacji, odpowiednio dla każdej części,
Zamawiający udostępnił Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ i nr 4 do
Umowy - Formularz cenowy, w którym podał powierzchnie dla każdej lokalizacji, na
podstawie których miały zostać wyliczone wyżej wymienione ceny.
Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania 26-28 pismem z dnia 28.05.2021 r.
(DZ/A/ZZ/001471/2021) dołączył Formularz cenowy pn. Załącznik nr 4 - Formularz
cenowy ze zmianami, w którym dokonał zmiany w części 1 zamówienia, o której
poinformował w piśmie (dla lokalizacji Sławno ul. Mireckiego uległa zmianie liczba
miesięcy/ sezonów z 36 na 9). Dodatkowo w dołączonym formularzu cenowym pn.
Załącznik nr 4 - Formularz cenowy ze zmianami, Zamawiający dokonał zmian
powierzchni niektórych lokalizacji (część 1, 3, 4, 5, 6, 9) oraz zmian w zakresie prawa
opcji (część 8), ponieważ w pierwotnie opublikowanym Załączniku nr 3 do SWZ i nr 4
do Umowy - Formularz cenowy, powierzchnie i prawo opcji były niezgodne z treścią
OPZ. Zamawiający nie poinformował Wykonawców w treści pisma z dnia 28.05.2021 r.
o dokonanych zmianach powierzchni oraz prawie opcji w Załączniku nr 4 - Formularz
cenowy ze zmianami
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wskazał w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: OPZ) szczegółowy
wykaz powierzchni oraz wyposażenia pomieszczeń objętych usługą, odpowiednio dla
danej części zamówienia. W celu wyliczenia przez Wykonawców cen netto oraz brutto
za usługi sprzątania dla wskazanych lokalizacji, odpowiednio dla każdej części,
Zamawiający udostępnił Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ i nr 4 do
Umowy - Formularz cenowy, w którym podał powierzchnie dla każdej lokalizacji, na
podstawie których miały zostać wyliczone wyżej wymienione ceny.
Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania 26-28 pismem z dnia 28.05.2021 r.
(DZ/A/ZZ/001471/2021) dołączył Formularz cenowy pn. Załącznik nr 4 - Formularz
cenowy ze zmianami, w którym dokonał zmiany w części 1 zamówienia, o której
poinformował w piśmie (dla lokalizacji Sławno ul. Mireckiego uległa zmianie liczba
miesięcy/ sezonów z 36 na 9). Dodatkowo w dołączonym formularzu cenowym pn.
Załącznik nr 4 - Formularz cenowy ze zmianami, Zamawiający dokonał zmian
powierzchni niektórych lokalizacji (część 1, 3, 4, 5, 6, 9) oraz zmian w zakresie prawa
opcji (część 8), ponieważ w pierwotnie opublikowanym Załączniku nr 3 do SWZ i nr 4
do Umowy - Formularz cenowy, powierzchnie i prawo opcji były niezgodne z treścią
OPZ. Zamawiający nie poinformował Wykonawców w treści pisma z dnia 28.05.2021 r.
o dokonanych zmianach powierzchni oraz prawie opcji w Załączniku nr 4 - Formularz
cenowy ze zmianami
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wskazał w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: OPZ) szczegółowy
wykaz powierzchni oraz wyposażenia pomieszczeń objętych usługą, odpowiednio dla
danej części zamówienia. W celu wyliczenia przez Wykonawców cen netto oraz brutto
za usługi sprzątania dla wskazanych lokalizacji, odpowiednio dla każdej części,
Zamawiający udostępnił Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ i nr 4 do
Umowy - Formularz cenowy, w którym podał powierzchnie dla każdej lokalizacji, na
podstawie których miały zostać wyliczone wyżej wymienione ceny.
Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania 26-28 pismem z dnia 28.05.2021 r.
(DZ/A/ZZ/001471/2021) dołączył Formularz cenowy pn. Załącznik nr 4 - Formularz
cenowy ze zmianami, w którym dokonał zmiany w części 1 zamówienia, o której
poinformował w piśmie (dla lokalizacji Sławno ul. Mireckiego uległa zmianie liczba
miesięcy/ sezonów z 36 na 9). Dodatkowo w dołączonym formularzu cenowym pn.
Załącznik nr 4 - Formularz cenowy ze zmianami, Zamawiający dokonał zmian
powierzchni niektórych lokalizacji (część 1, 3, 4, 5, 6, 9) oraz zmian w zakresie prawa
opcji (część 8), ponieważ w pierwotnie opublikowanym Załączniku nr 3 do SWZ i nr 4
do Umowy - Formularz cenowy, powierzchnie i prawo opcji były niezgodne z treścią
OPZ. Zamawiający nie poinformował Wykonawców w treści pisma z dnia 28.05.2021 r.
o dokonanych zmianach powierzchni oraz prawie opcji w Załączniku nr 4 - Formularz
cenowy ze zmianami
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wskazał w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: OPZ) szczegółowy
wykaz powierzchni oraz wyposażenia pomieszczeń objętych usługą, odpowiednio dla
danej części zamówienia. W celu wyliczenia przez Wykonawców cen netto oraz brutto
za usługi sprzątania dla wskazanych lokalizacji, odpowiednio dla każdej części,
Zamawiający udostępnił Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ i nr 4 do
Umowy - Formularz cenowy, w którym podał powierzchnie dla każdej lokalizacji, na
podstawie których miały zostać wyliczone wyżej wymienione ceny.
Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania 26-28 pismem z dnia 28.05.2021 r.
(DZ/A/ZZ/001471/2021) dołączył Formularz cenowy pn. Załącznik nr 4 - Formularz
cenowy ze zmianami, w którym dokonał zmiany w części 1 zamówienia, o której
poinformował w piśmie (dla lokalizacji Sławno ul. Mireckiego uległa zmianie liczba
miesięcy/ sezonów z 36 na 9). Dodatkowo w dołączonym formularzu cenowym pn.
Załącznik nr 4 - Formularz cenowy ze zmianami, Zamawiający dokonał zmian
powierzchni niektórych lokalizacji (część 1, 3, 4, 5, 6, 9) oraz zmian w zakresie prawa
opcji (część 8), ponieważ w pierwotnie opublikowanym Załączniku nr 3 do SWZ i nr 4
do Umowy - Formularz cenowy, powierzchnie i prawo opcji były niezgodne z treścią
OPZ. Zamawiający nie poinformował Wykonawców w treści pisma z dnia 28.05.2021 r.
o dokonanych zmianach powierzchni oraz prawie opcji w Załączniku nr 4 - Formularz
cenowy ze zmianami
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wskazał w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: OPZ) szczegółowy
wykaz powierzchni oraz wyposażenia pomieszczeń objętych usługą, odpowiednio dla
danej części zamówienia. W celu wyliczenia przez Wykonawców cen netto oraz brutto
za usługi sprzątania dla wskazanych lokalizacji, odpowiednio dla każdej części,
Zamawiający udostępnił Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ i nr 4 do
Umowy - Formularz cenowy, w którym podał powierzchnie dla każdej lokalizacji, na
podstawie których miały zostać wyliczone wyżej wymienione ceny.
Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania 26-28 pismem z dnia 28.05.2021 r.
(DZ/A/ZZ/001471/2021) dołączył Formularz cenowy pn. Załącznik nr 4 - Formularz
cenowy ze zmianami, w którym dokonał zmiany w części 1 zamówienia, o której
poinformował w piśmie (dla lokalizacji Sławno ul. Mireckiego uległa zmianie liczba
miesięcy/ sezonów z 36 na 9). Dodatkowo w dołączonym formularzu cenowym pn.
Załącznik nr 4 - Formularz cenowy ze zmianami, Zamawiający dokonał zmian
powierzchni niektórych lokalizacji (część 1, 3, 4, 5, 6, 9) oraz zmian w zakresie prawa
opcji (część 8), ponieważ w pierwotnie opublikowanym Załączniku nr 3 do SWZ i nr 4
do Umowy - Formularz cenowy, powierzchnie i prawo opcji były niezgodne z treścią
OPZ. Zamawiający nie poinformował Wykonawców w treści pisma z dnia 28.05.2021 r.
o dokonanych zmianach powierzchni oraz prawie opcji w Załączniku nr 4 - Formularz
cenowy ze zmianami
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wskazał w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: OPZ) szczegółowy
wykaz powierzchni oraz wyposażenia pomieszczeń objętych usługą, odpowiednio dla
danej części zamówienia. W celu wyliczenia przez Wykonawców cen netto oraz brutto
za usługi sprzątania dla wskazanych lokalizacji, odpowiednio dla każdej części,
Zamawiający udostępnił Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ i nr 4 do
Umowy - Formularz cenowy, w którym podał powierzchnie dla każdej lokalizacji, na
podstawie których miały zostać wyliczone wyżej wymienione ceny.
Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania 26-28 pismem z dnia 28.05.2021 r.
(DZ/A/ZZ/001471/2021) dołączył Formularz cenowy pn. Załącznik nr 4 - Formularz
cenowy ze zmianami, w którym dokonał zmiany w części 1 zamówienia, o której
poinformował w piśmie (dla lokalizacji Sławno ul. Mireckiego uległa zmianie liczba
miesięcy/ sezonów z 36 na 9). Dodatkowo w dołączonym formularzu cenowym pn.
Załącznik nr 4 - Formularz cenowy ze zmianami, Zamawiający dokonał zmian
powierzchni niektórych lokalizacji (część 1, 3, 4, 5, 6, 9) oraz zmian w zakresie prawa
opcji (część 8), ponieważ w pierwotnie opublikowanym Załączniku nr 3 do SWZ i nr 4
do Umowy - Formularz cenowy, powierzchnie i prawo opcji były niezgodne z treścią
OPZ. Zamawiający nie poinformował Wykonawców w treści pisma z dnia 28.05.2021 r.
o dokonanych zmianach powierzchni oraz prawie opcji w Załączniku nr 4 - Formularz
cenowy ze zmianami
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wskazał w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: OPZ) szczegółowy
wykaz powierzchni oraz wyposażenia pomieszczeń objętych usługą, odpowiednio dla
danej części zamówienia. W celu wyliczenia przez Wykonawców cen netto oraz brutto
za usługi sprzątania dla wskazanych lokalizacji, odpowiednio dla każdej części,
Zamawiający udostępnił Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ i nr 4 do
Umowy - Formularz cenowy, w którym podał powierzchnie dla każdej lokalizacji, na
podstawie których miały zostać wyliczone wyżej wymienione ceny.
Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytania 26-28 pismem z dnia 28.05.2021 r.
(DZ/A/ZZ/001471/2021) dołączył Formularz cenowy pn. Załącznik nr 4 - Formularz
cenowy ze zmianami, w którym dokonał zmiany w części 1 zamówienia, o której
poinformował w piśmie (dla lokalizacji Sławno ul. Mireckiego uległa zmianie liczba
miesięcy/ sezonów z 36 na 9). Dodatkowo w dołączonym formularzu cenowym pn.
Załącznik nr 4 - Formularz cenowy ze zmianami, Zamawiający dokonał zmian
powierzchni niektórych lokalizacji (część 1, 3, 4, 5, 6, 9) oraz zmian w zakresie prawa
opcji (część 8), ponieważ w pierwotnie opublikowanym Załączniku nr 3 do SWZ i nr 4
do Umowy - Formularz cenowy, powierzchnie i prawo opcji były niezgodne z treścią
OPZ. Zamawiający nie poinformował Wykonawców w treści pisma z dnia 28.05.2021 r.
o dokonanych zmianach powierzchni oraz prawie opcji w Załączniku nr 4 - Formularz
cenowy ze zmianami
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
2021-07-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa produktów leczniczych na potrzeby oddziałów Szpitala Czerniakowskiego sp. z o. o
- Dostawa 1 (jednego) przenośnego systemu zagłuszania, nr postępowania 71/Cut/24/DG
- Przebudowa budynku biurowo-mieszkalnego, stanowiącego siedzibę NW w Jędrzejowie - roboty budowlane i instalacyjne wraz z zagospodarowaniem terenu - etap II
- Wymiana pokrycia dachowego wykonanego z papy termozgrzewalnej metodą odtworzeniową oraz remontu uszkodzonych przez nieszczelność pokrycia dachowego pomieszczeń w budynku przy ul. Marszałkowskiej 3/5
- Realizacja wielobranżowych prac budowlano/modernizacyjnych i instalacyjnych na obszarze Oddziału Klinicznego Położnictwa w DSK.
- Zakup systemu do backupu
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa sprzątania budynków NIZP PZH-PIB, przy ul. Chocimskiej 24 w Warszawie w ramach zadania podstawowego, oraz na ul. Powsińskiej 61/63 w Warszawie w postaci zleceń jednostkowych.
- PN 12/06/2024 - sprzątanie Zwierzyniecka
- Usługa codziennego sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Łodzi.
- Wykonywanie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości budynków Zespołu Szkół w Kowalewie-Pomorskim w okresie 5 miesięcy 2024 r.
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA SIEDZIBY NOSPR
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W GRYFICACH
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.