Ogłoszenie z dnia 2022-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00032240/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zawarcie umów ramowych na świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości położonych na terenie województwa świętokrzyskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA ODDZIAŁ TERENOWY W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36784953800041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piaskowa 18
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-323
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.kielce@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kowr.eb2b.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa, realizacja zadań w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa,
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zawarcie umów ramowych na świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości położonych na terenie województwa świętokrzyskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7984d94e-7940-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126472
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00032240/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KIE.WOP.260.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 476275,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umów ramowych, na świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości rolnych oraz przeznaczonych na cele inne niż rolne w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego bądź w ostatecznej decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, położonych na terenie województwa świętokrzyskiego znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz innych wycen wskazanych przez KOWR OT w Kielcach oraz wycen nieruchomości nie będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa w związku z wykonywaniem przez KOWR przepisów ustawy z dnia 11 kwietnia o kształtowaniu ustroju rolnego.Część nr 1 obejmująca wykonanie wycen nieruchomości położonych w granicach powiatów: opatowskiego, ostrowieckiego, sandomierskiego i staszowskiego. Usługi w zakresie wycen w każdej z części zamówienia przedstawia katalog czynności szczegółowo opisany w Rozdziale III SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 150012,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umów ramowych, na świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości rolnych oraz przeznaczonych na cele inne niż rolne w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego bądź w ostatecznej decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, położonych na terenie województwa świętokrzyskiego znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz innych wycen wskazanych przez KOWR OT w Kielcach oraz wycen nieruchomości nie będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa w związku z wykonywaniem przez KOWR przepisów ustawy z dnia 11 kwietnia o kształtowaniu ustroju rolnego. Część nr 2 obejmująca wykonanie wycen nieruchomości położonych w granicach powiatów: kieleckiego, M. Kielce, koneckiego, skarżyskiego, starachowickiego. Usługi w zakresie wycen w każdej z części zamówienia przedstawia katalog czynności szczegółowo opisany w Rozdziale nr III SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 165462,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umów ramowych, na świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości rolnych oraz przeznaczonych na cele inne niż rolne w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego bądź w ostatecznej decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, położonych na terenie województwa świętokrzyskiego znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz innych wycen wskazanych przez KOWR OT w Kielcach oraz wycen nieruchomości nie będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa w związku z wykonywaniem przez KOWR przepisów ustawy z dnia 11 kwietnia o kształtowaniu ustroju rolnego. Część nr 3 obejmująca wykonanie wycen nieruchomości położonych w granicach powiatów: buskiego, jędrzejowskiego, kazimierskiego, pińczowskiego, włoszczowskiego. Usługi w zakresie wycen w każdej z części zamówienia przedstawia katalog czynności szczegółowo opisany w Rozdziale III SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 160800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81985,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143885,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81985,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MICHAŁ SŁUPSKI BIURO OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363582475
7.3.3) Ulica: UL. WÓJCZAŃSKA 14,
7.3.4) Miejscowość: PACANÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 28-133
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MICHAŁ SŁUPSKI BIURO OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
MICHAŁ SŁUPSKI BIURO OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81985,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90780,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170834,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90780,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RZECZOZNAWCA MAJĄTKOWY JOLANTA STACHOWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 292394610
7.3.3) Ulica: JANOWICE RACZYCKIE 26
7.3.4) Miejscowość: GNOJNO
7.3.5) Kod pocztowy: 28-114
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Rzeczoznawca Majątkowy Jolanta Stachowicz
jakie przetargi wygrała firma
Rzeczoznawca Majątkowy Jolanta Stachowicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90780,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165545,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RZECZOZNAWCA MAJĄTKOWY JOLANTA STACHOWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 292394610
7.3.3) Ulica: JANOWICE RACZYCKIE 26
7.3.4) Miejscowość: GNOJNO
7.3.5) Kod pocztowy: 28-114
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Rzeczoznawca Majątkowy Jolanta Stachowicz
jakie przetargi wygrała firma
Rzeczoznawca Majątkowy Jolanta Stachowicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie wycen nieruchomości Gminy Kielce i Skarbu Państwa
- Remont drogi wojewódzkiej nr 767 m. Bogucice Pierwsze od km 5+880 do km 6+755 dł. 875 mb
- Transport autokarowy do Wiednia i do Bydgoszczy ADP.2301.51.2025
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Rozwój ruchu rowerowego i pieszego na terenie miasta Kielce": Odcinek 3
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku w postaci pomp aktywnie wspomagających krążenie wraz z zakupem 2 kpl. jednostki sterującej pompy na potrzeby WSzZ w Kielcach
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie wycen nieruchomości Gminy Kielce i Skarbu Państwa
- "Poprawa bezpieczeństwa powodziowego miasta Dęblin"- wycena i wykupy gruntów pod inwestycję
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- usługi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycję
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.