eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceAwaryjna naprawa instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 40 im. Jerzego Kukuczki w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-04-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Awaryjna naprawa instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 40 im. Jerzego Kukuczki w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 40 im. Jerzego Kukuczki w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368021557

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: SŁOWIAŃSKA, 1

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-216

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp40katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp40katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Awaryjna naprawa instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 40 im. Jerzego Kukuczki w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9ba47bc-a698-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126497

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091456/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/150/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 23439,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na naprawie instalacji elektrycznej oświetlenia małej sali gimnastycznej, w szczególności:
-Prace demontażowe (14 opraw, przewody, instalacja zasilająco-sterująca oświetleniem) wraz utylizacją,
-Zabezpieczenie podłogi folią, roboty przygotowawcze,
-Wykucie i zaprawianie bruzd,
-Przebijanie otworu, montaż przepustu, uzupełnienie tynku,
-Układanie przewodów,
o na konstrukcji, na uchwytach,
o p/t
-Wymiana osprzętu sterującego i zabezpieczającego w tablicy sterującej oświetleniem sali gimnastycznej,
-Montaż do konstrukcji opraw o parametrach: oprawa LED, 5 lat gwarancji, min. 20 000 lm, 840, cosfi>0,9, IK10 lub siatka ochraniającą oprawę przed uderzeniem, dodatkowa ochrona za pomocą linki stalowej,
-Prace na wysokości – rusztowania,
-Pomiary elektryczne, natężenia oświetlenia.
Wymagania: Minimalne średnie natężenie oświetlenia 300 lx, min. równomierność: 0,4
Wykonawca przed rozpoczęciem robót przekaże inspektorowi nadzoru kartę techniczną oprawy oświetleniowej oraz wyniki obliczeń oświetleniowych potwierdzające spełnienie powyższych wymagań.
Wymiary obszaru oświetlanego dla obliczeń oświetleniowych: 18 m x 12 m, h = 7,5 m.
Uwaga: Należy uwzględnić zabezpieczenie podłogi sportowej.
2.4. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej obejmującej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przedmiary robót i specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących integralną część SWZ. Do dokumentacji projektowej dołączony jest przedmiar robót, jednakże nie stanowi on dokumentu przesądzającego o ilości robót – zamówienie winno zostać wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, a nie przedmiarem robót. Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy dla Wykonawcy i nie zwalnia skalkulowania ryczałtowej ceny ofertowej na podstawie pozostałej dokumentacji projektowej i ewentualnie wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23447,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23447,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23447,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMP – Firma Elektryczna Paweł Łoszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6561401337

7.3.3) Ulica: Uroczysko 2

7.3.4) Miejscowość: Świętochłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-605

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23447,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.