Ogłoszenie z dnia 2022-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00046294/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie trzech 3-dniowych szkoleń pn. „Rola i zastosowanie błękitno-zielonej infrastruktury na obszarach zdegradowanych miast” (....)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674836
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okopowa 21/27
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 583268758
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie trzech 3-dniowych szkoleń pn. „Rola i zastosowanie błękitno-zielonej infrastruktury na obszarach zdegradowanych miast” (....)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12c47057-84c5-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126498
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003589/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie trzech 3-dniowych szkoleń pn. "Rola i zastosowanie błękitno-zielonej infrastruktury na obszarach zdegradowanych miast".
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Wzmacnianie zdolności gmin do programowania i wdrażania działań rewitalizacyjnych” współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, Funduszu Spójności, w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00046294/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAZ-Z.272.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 133365,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełna nazwa zamówienia:
Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie trzech 3-dniowych szkoleń pn. „Rola i zastosowanie błękitno-zielonej infrastruktury na obszarach zdegradowanych miast” dla przedstawicieli gmin miejskich lub miejsko-wiejskich województwa pomorskiego
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej organizacji i przeprowadzenia trzech
3-dniowych szkoleń pn. „Rola i zastosowanie błękitno-zielonej infrastruktury na obszarach zdegradowanych miast” dla przedstawicieli gmin miejskich lub miejsko-wiejskich województwa pomorskiego wg zestawienia poniżej:
-Szkolenie nr 1, 2, 3 (w każdym szkoleniu):
Temat szkolenia: Rola i zastosowanie błękitno-zielonej infrastruktury na obszarach zdegradowanych miast.
Liczba uczestników szkolenia: 22
Termin realizacji: do 180 dni od dnia zawarcia umowy
Miejsce realizacji: Gdańsk
Łączna liczba godzin szkolenia: 22
2. W ramach zamówienia Wykonawca będzie odpowiedzialny za: ustalenie szczegółowego programu szkolenia, przeprowadzenie szkolenia oraz zapewnienie sali szkoleniowo-warsztatowej, organizację wizji terenowej, transportu i wyżywienia według warunków opisanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
3. Zamówienie jest realizowane w ramach zadania pn. „Wzmacnianie zdolności gmin do programowania i wdrażania działań rewitalizacyjnych” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Funduszu Spójności, w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 oraz budżetu państwa. Przedmiot zamówienia finansowany jest w całości ze środków publicznych.
4. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części.
Aktualne zamówienie stanowi zamówienie udzielane w częściach. Brak podziału na części niniejszego zamówienia uzasadniony jest jednorodnym zakresem tematycznym wszystkich trzech szkoleń. Ponadto realizacja szkoleń przez jednego wykonawcę zagwarantuje takie samo podejście do tematu dla wszystkich uczestników szkoleń.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (zamówienie nie zostało podzielone na części).
6. Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ.
7. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z wymaganiami zawartymi w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
8. Jeżeli w niniejszej SWZ Zamawiający wskazuje przy opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia lub znaki towarowe lub pochodzenie produktów lub nazwy własne oznacza to, iż dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, które będą tożsame lub nie gorsze pod względem jakościowym i użytkowym od wymienionych przez Zamawiającego z nazwy asortymentu. Zaproponowane przez Wykonawcę produkty równoważne muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 1 do SWZ. W przypadku zaproponowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, jak również podać nazwę handlową produktu oraz opisać produkty równoważne wraz z podaniem walorów potwierdzających ich równoważność.
9. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
10. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
2) W związku z realizacją zamówienia zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia.
3) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwy tych podwykonawców.
4) Powierzenie części podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie umowy.
11. Z uwagi na charakter zamówienia, zamawiający nie stawia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp, tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszej SWZ.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
15. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.
16. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia prowadzone jest w PLN.
17. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
18. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73410,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166788,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73410,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADEPT Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571048507
7.3.3) Ulica: ul. Zacna 26
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-283
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zapewnienie jednego z dwóch wymaganych ekspertów tj. Pana
Profesora Macieja Borsę, który spełnia wymagania określone w rozdziale VIII
punkt 2 SWZ.
Instytut Rozwoju Miast i Regionów
Centrum Doradztwa Rewitalizacyjnego
ul. Targowa 45, 03-728 Warszawa
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADEPT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ADEPT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73410,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa zestawów do izolacji materiału biologicznego dla UCK
- Dostawa przeciwciał do manualnych odczytów immunohistochemicznych dla UCK
- Dostawa wyrobów stosowanych do radioterapii i brachyterapii dla UCK
- 2025. Modernizacja przejazdów i przejść przez torowiska
- Sukcesywne usługi druku wraz z dostawą na potrzeby Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Organizacja i przeprowadzenie w ramach Generalnego Pomiaru Ruchu 2025 bezpośrednich pomiarów ruchu drogowego na drogach wojewódzkich województwa pomorskiego w podziale na części
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja szkoleń / kursów zawodowych podnoszących kwalifikacje i uprawnienia zawodowe dla uczestników projektu - uczniów / uczennic (I)
- Rozszerzenie oferty edukacyjnej dla dzieci w wieku przedszkolnym uczęszczających do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Wólka na terenie gminy Wólka, powiat lubelski, województwo lubelskie -przetarg2
- Organizacja i przeprowadzenie profesjonalnego programu szkoleniowo-doradczego, warsztatów oraz spotkań sieciujących Wawerskiego Integratora Przedsiębiorczości 2025 (WIP 2025)
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń w ramach realizacji projektu "Dostosowanie kształcenia w Politechnice Świętokrzyskiej do potrzeb współczesnej gospodarki";nr FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wraz z noclegiem i wyżywieniem dla pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia pn. "Kodeks postępowania administracyjnego (KPA)
- Przeprowadzenie kursu obsługi wózków widłowych (jezdniowych) - powiat żarski
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.