eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KuryłówkaRemont dróg gruntowych na terenie Gminy Kuryłówka w 2022



Ogłoszenie z dnia 2022-04-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg gruntowych na terenie Gminy Kuryłówka w 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KURYŁÓWKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Kuryłówka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581726

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kuryłówka 527

1.5.2.) Miejscowość: Kuryłówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-303

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: (7) 243 80 10

1.5.8.) Numer faksu: (7) 243 80 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kurylowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kurylowka.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kurylowka.biuletyn.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg gruntowych na terenie Gminy Kuryłówka w 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-039c6d77-ac10-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126533

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001555/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont dróg gruntowych na terenie Gminy Kuryłówka w 2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098181/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

1. Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 11 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j.Dz.U.z 2021 poz. 1129 ze zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli: zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie warunki zawarte w ustawie.
2. Gmina Kuryłówka jako podmiot zamawiający jest jednostką sektora finansów publicznych, która posiada 100% udziałów w spółce Ponadto 90% działalności spółki dotyczy zadań powierzonych jej przez Gminę. W związku z bezpośrednim nadzorem Gminy oraz dominującym wpływem na cele strategiczne jest Wykonawcą zapewniającym bezpieczeństwo w zakresie sytuacji finansowej i ekonomicznej. Powyżej przedstawiony stan faktyczny wyczerpuje przesłanki przewidziane w art. 214 ust 1 pkt. 11 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN. 271.86.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 200087,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gruntowych na terenie Gminy Kuryłówka w roku 2022; w sołectwach: Kuryłówka, Kulno, Tarnawiec, Ożanna, Słoboda, Wólka Łamana, Brzyska Wola, Jastrzębiec, Kolonia Polska, Dąbrowica. Realizacja odbywać się będzie na zasadzie wykorzystania kwot przeznaczonych na poszczególne sołectwa w zakresie robót wskazanych w zadaniu. Rozliczenie poszczególnych robót cenami jednostkowymi za zakresy wskazane w sołectwach.
5. Prace remontowe polegać będą na:
1) mechanicznym korytowaniu, oczyszczeniu i ścinaniu istniejącej podbudowy dróg oraz innych robotach ziemnych
2) profilowaniu i zagęszczaniu podłoża,
3) kopaniu i pogłębianiu rowów z załadunkiem i wywiezieniem lub składowaniem na odkład oraz okraczanie,
4) remoncie lub wstawianiu nowych przepustów,
5) praca sprzętu - transporcie materiałów samochodem samowyładowczym; praca koparko ładowarki oraz równiarki;
6) uzupełnianiu podbudowy: klińcem lub tłuczniem, żużlem lub gruzem po recykilingu
z dowozem i rozplantowaniem materiału

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246107,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246107,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246107,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłąd Gospodarki Komunalnej sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161701054

7.3.4) Miejscowość: Kuryłówka

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246107,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.