Ogłoszenie z dnia 2023-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00099129/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-16
- 2023/BZP 00105690/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-22
- 2023/BZP 00108379/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-23
- 2023/BZP 00111003/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż oraz konfiguracja systemu kontroli dostępu wraz z rejestracją czasu pracy oraz monitoringu wizyjnego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639686132
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rycerska 10
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-346
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ratownictwo.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ratownictwo.med.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/ratownictwo_med1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż oraz konfiguracja systemu kontroli dostępu wraz z rejestracją czasu pracy oraz monitoringu wizyjnego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-167e3d87-ae42-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00126554
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050036/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Systemy kontroli dostępu WSPR
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00099129
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.TP.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz konfiguracja systemu kontroli dostępu wraz z rejestracją czasu pracy, oraz monitoringu wizyjnego w 19 lokacjach Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu na terenie powiatu poznańskiego.
Miejsca lokacji:
1) 62-031 Luboń, ul. Pułaskiego 15;
2) 61-696 Poznań, Aleje Solidarności 36;
3) 61-148 Poznań, os. Piastowskie 15;
4) 61-733 Poznań, ul. Nowowiejskiego 37;
5) 62-090 Rokietnica, ul. Szkolna 18/ B;
6) 60-479 Poznań, ul. Juraszów 7/19;
7) 60-189 Poznań, ul. Bukowska 285;
8) 62-002 Suchy Las, Obornicka 149;
9) 62-005 Bolechowo, ul. Obornicka 1;
10) 61-285 Poznań, ul. Szwajcarska 3;
11) 61-477 Poznań, ul. Wiśniowa 13a;
12) 62-050 Mosina, Ludwikowo, Leśna 1;
13) 62-020 Swarzędz, ul. Dworcowa 24;
14) 62-025 Kostrzyn, ul. Braci Drzewieckich 1;
15) 62-060 Stęszew, ul. Poznańska 11a;
16) 62-035 Kórnik, ul. Poznańska 83;
17) 62-080 Tarnowo Podgórne, ul. Słoneczna 4;
18) 62-010 Pobiedziska, ul. Jagiełły 41;
19) 64-320 Buk, ul. Dworcowa 54.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35125200-8 - System kontroli czasu lub rejestrator czasu pracy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postepowaniu zostały złożone 4 oferty, z których 3 zostały odrzucone. W związku z powyższym jako najwyżej ocenioną ofertą, z ofert niepodlegających odrzuceniu, jest oferta Wykonawcy ATREM S.A., Plac Kościeleckich 3, 85-033 Bydgoszcz na kwotę 638 370,00 zł brutto. Komisja przetargowa w dniu 7.03.2023 r. wystąpiła do Kierownika Zamawiającego o zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia o 424 370,00 zł, jeżeli jest to możliwe, jednak decyzją Zamawiającego kwota ta nie może być zwiększona.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 638370,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 638370,00 PLN
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- TPm-23/25 sukcesywna dostawa środków czystości, worków oraz worków na odpady medyczne na potrzeby UMP z podziałem na 3 części
- usługa w zakresie dostarczenia sygnału TV, systemu telewizji kablowej do lokali mieszkalnych Osiedla Studenckiego w Słubicach
- Wymiana oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne na terenie O-RSK w Poznaniu
- Dzierżawa analizatora hematologicznego z możliwością oznaczania rWBC w ubogoleukocytarnych składnikach krwi wraz z dostawą odczynników i wszystkich niezbędnych materiałów do wykonywania badań
- USŁUGA WYNAJĘCIA STATKU POWIETRZNEGO WRAZ Z ZAŁĄGĄ DO SKOKÓW SPADOCHRONOWYCH KADRY OSWRiS I SPADOCHRONOWEJ REPREZENTACJI WOJSKA POLSKIEGO
- "Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego, elektrycznego na potrzeby ZZO w Poznaniu sp. z o.o. w formie leasingu operacyjnego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, montaż oraz wdrożenie usługi monitoringu systemem GPS pojazdów Urzędu Morskiego w Gdyni przez okres 36 miesięcy
- Dostawa sprzętu RTV
- "Rozbudowa wraz z modernizacją Oddziału Geriatrycznego" w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- wyposażenie w sprzęt AV dla obiektu Auditorium Maximum UJ.
więcej: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.