Ogłoszenie z dnia 2021-07-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00126602 z dnia 2021-07-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dokończenie dostaw i prac montażowych dla zad. Rozbudowa i modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków w Bodzentynie – w zakresie wykonania wentylacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH BODZENTYN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364523049
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kielecka 83
1.5.2.) Miejscowość: Bodzentyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-010
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@puk.bodzentyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://puk.bodzentyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.puk.bodzentyn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
SEKTOR WODNY
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dokończenie dostaw i prac montażowych dla zad. Rozbudowa i modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków w Bodzentynie – w zakresie wykonania wentylacji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05a33be3-edfb-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126602
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
POIiŚ2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie: art. 301 ust. 1 pkt 4 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający odstąpił od umowy nr JRP.262.4/2018 z dnia 21 maja 2018 roku z Wykonawcą pismem z dnia 5 maja 2021 r. na podstawie § 14 ust. 5 lit. d Umowy. Podstawą odstąpienia od umowy było przerwanie przez Generalnego Wykonawcę (T4B Ekotechnologie Sp. z o.o.) realizacji robót bez uzgodnienia z Zamawiającym przez okres przekraczający 10 dni, a więc była to przyczyna zawiniona przez Wykonawcę. Jednocześnie odstąpienie nastąpiło w okresie 3 lat od zawarcia umowy. Podjęcie dalszych działań naprawczych wiąże się z koniecznością pilnego wykonania systemu wentylacji, z uwagi na przyspieszenie możliwości przełączenia tymczasowego układu oczyszczania na nowy docelowy. Obiekty nr 1 i 2 z uwagi na możliwość emisji ze ścieków gazów niebezpiecznych jak metan i siarkowodór muszą być wyposażone z skuteczną wentylację z czujnikami gazów uruchamiającymi dodatkowo wentylację w trybie awaryjnym.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: JRP.261.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 710780,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dokończenie prac polegających na dostawie i montażu:
1) wentylacji grawitacyjnej, wentylacji mechanicznej oraz wentylacji awaryjnej dla budynku OB.2 – Budynek technologiczny,
2) wentylacji mechanicznej, wentylacji awaryjnej oraz ogrzewania grzejnikowego elektrycznego dla budynku OB.1 – Budynek krat i pompowni,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39350000-0 - Urządzenia do obróbki ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 ust. 1 w związku z art. 255 ust 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 r. poz. 1129 t. j.), zamawiający informuje, że postępowanie zostało unieważnione.W niniejszym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Platforma ePUAP Zamawiającego nie działa i nie ma formalnie możliwości np. zadania pytania czy złożenia oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
2021-07-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI BODZENTYN
więcej: przetargi BODZENTYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana wyposażenia na oczyszczalni ścieków w m. Wrzosów gm. Borki.
- Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w m. Jedlnia.
- Kompleksowa modernizacja oczyszczalni ścieków w Mierczycach
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Lubień
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w Dobrzeniu.
- Modernizacja i budowa urządzeń wodno-kanalizacyjnych na terenie miasta Frombork
więcej: Urządzenia do obróbki ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.