Ogłoszenie z dnia 2022-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00079361/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia w ramach projektu pt. Torami nowej edukacji – wykształcenie, kreatywność i innowacyjność drogą do lepszej przyszłości uczniów Mińska Mazowieckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO MIŃSK MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582598
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 257595300
1.5.8.) Numer faksu: 257584025
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.galazka@umminskmaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.minsk-maz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/5828391.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia w ramach projektu pt. Torami nowej edukacji – wykształcenie, kreatywność i innowacyjność drogą do lepszej przyszłości uczniów Mińska Mazowieckiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-191a69ec-9e01-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126630
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020440/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup wyposażenia w ramach projektu pn. "Torami nowej edukacji - wykształcenie, kreatywność i innowacyjność drogą do lepszej przyszłości uczniów Mińska Mazowieckiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pt. Torami nowej edukacji – wykształcenie, kreatywność i innowacyjność drogą do lepszej przyszłości uczniów Mińska Mazowieckiego. Zadanie współfinansowanie jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Projekt nr RPMA.10.01.01-14-b506/182.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079361/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Nr sprawy WI.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 312417,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Zakup wyposażenia pracowni przyrodniczychW ramach tej części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyposażenie szczegółowo opisane w Załączniku 1a do SWZ do pięciu placówek oświatowych Zamawiającego na terenie miasta Mińsk Mazowiecki tj.:
a) Szkoły Podstawowej Nr 3 ul. Budowlana 2, 05-300 Mińsk Mazowiecki (SP3)
b) Szkoły Podstawowej Nr 4 ul. Siennicka 17, 05-300 Mińsk Mazowiecki (SP4)
c) Szkoły Podstawowej Nr 5 ul. Małopolska 11, 05-300 Mińsk Mazowiecki (SP5)
d) Szkoły Podstawowej Nr 6 ul. Sosnkowskiego 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki (SP6)
e) Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 1 ul. Dąbrówki 10, 05-300 Mińsk Mazowiecki (ZSP1)
Podział elementów wyposażenia z przeznaczeniem dla poszczególnych placówek oświatowych Zamawiającego został wskazany w Załączniku 1a do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zaoferować sprzęt spełniający min. Wymagania i parametry określone przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik 1a do SWZ).
Na potwierdzenie powyższego Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w zestawieniu ilościowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ – kod producenta (pozwalający na identyfikację sprzętu) oraz nazwę producenta oferowanego sprzętu. Na podstawie wskazanego kodu i nazwy producenta Zamawiający dokona weryfikacji zgodności zaoferowanego sprzętu i wyposażenia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, iż brak wskazania przez Wykonawcę powyższych danych będzie traktowany jako niezgodność oferty z warunkami zamówienia i na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 oferta ta zostanie odrzucona.
Wskazanie kodu producenta nie jest obligatoryjne w przypadku pozycji: 26, 32, 43-45 Załącznika 1a do SWZ, w odniesieniu do których należy wskazać nazwę produktu oraz producenta.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale 4 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 96000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Zakup mobilnego laboratoriumW ramach tej części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyposażenie szczegółowo opisane w Załączniku 1b do SWZ do dwóch placówek oświatowych Zamawiającego na terenie miasta Mińsk Mazowiecki tj.:
a) Szkoły Podstawowej Nr 1 ul. Kopernika 9,05-300 Mińsk Mazowiecki (SP1)
b) Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 1 ul. Dąbrówki 10, 05-300 Mińsk Mazowiecki (ZSP1)
Podział elementów wyposażenia z przeznaczeniem dla poszczególnych placówek oświatowych Zamawiającego został wskazany w Załączniku 1b do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zaoferować sprzęt spełniający min. Wymagania i parametry określone przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik 1b do SWZ).
Na potwierdzenie powyższego Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w zestawieniu ilościowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1b do SWZ – kod producenta (pozwalający na identyfikację sprzętu) oraz nazwę producenta oferowanego sprzętu. Na podstawie wskazanego kodu i nazwy producenta Zamawiający dokona weryfikacji zgodności zaoferowanego sprzętu i wyposażenia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, iż brak wskazania przez Wykonawcę powyższych danych będzie traktowany jako niezgodność oferty z warunkami zamówienia i na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 oferta ta zostanie odrzucona.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale 4 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 34375,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Zakup mobilnego planetariumW ramach tej części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyposażenie szczegółowo opisane w Załączniku 1c do SWZ do jednej placówki oświatowej Zamawiającego na terenie miasta Mińsk Mazowiecki tj.:
a) Szkoły Podstawowej Nr 1 ul. Kopernika 9,05-300 Mińsk Mazowiecki (SP1)
Wykonawca zobowiązany jest zaoferować sprzęt spełniający min. Wymagania i parametry określone przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik 1c do SWZ).
Na potwierdzenie powyższego Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w zestawieniu ilościowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1c do SWZ – nazwę produktu (pozwalającego na identyfikację sprzętu), producenta oferowanego sprzętu oraz oferowany rozmiar kopuły. Na podstawie ww. danych Zamawiający dokona weryfikacji zgodności zaoferowanego sprzętu i wyposażenia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, iż brak wskazania przez Wykonawcę powyższych danych będzie traktowany jako niezgodność oferty z warunkami zamówienia i na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 oferta ta zostanie odrzucona.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale 4 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 41000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Zakup sprzętu TIK – zestawy edukacyjne klockówW ramach tej części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyposażenie szczegółowo opisane w Załączniku 1d do SWZ do sześciu placówek oświatowych na terenie miasta Mińsk Mazowiecki tj.:
a) Szkoły Podstawowej Nr 1 ul. Kopernika 9,05-300 Mińsk Mazowiecki (SP1)
b) Szkoły Podstawowej Nr 3 ul. Budowlana 2, 05-300 Mińsk Mazowiecki (SP3)
c) Szkoły Podstawowej Nr 4 ul. Siennicka 17, 05-300 Mińsk Mazowiecki (SP4)
d) Szkoły Podstawowej Nr 5 ul. Małopolska 11, 05-300 Mińsk Mazowiecki (SP5)
e) Szkoły Podstawowej Nr 6 ul. Sosnkowskiego 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki (SP6)
f) Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 1 ul. Dąbrówki 10, 05-300 Mińsk Mazowiecki (ZSP1)
Podział elementów wyposażenia z przeznaczeniem dla poszczególnych placówek oświatowych Zamawiającego został wskazany w Załączniku 1d do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zaoferować sprzęt spełniający min. Wymagania i parametry określone przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik 1d do SWZ.
Na potwierdzenie powyższego Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w zestawieniu ilościowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1d do SWZ – kod producenta (pozwalający na identyfikację sprzętu) oraz nazwę producenta oferowanego sprzętu. Na podstawie wskazanego kodu i nazwy producenta Zamawiający dokona weryfikacji zgodności zaoferowanego sprzętu i wyposażenia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, iż brak wskazania przez Wykonawcę powyższych danych będzie traktowany jako niezgodność oferty z warunkami zamówienia i na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 oferta ta zostanie odrzucona.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale 4 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 93587,32 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - Zakup sprzętu TIK – oprogramowanie i robotykaW ramach tej części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyposażenie szczegółowo opisane w Załączniku nr 1e do SWZ do sześciu placówek oświatowych Zamawiającego na terenie miasta Mińsk Mazowiecki tj.:
a) Szkoły Podstawowej Nr 1 ul. Kopernika 9,05-300 Mińsk Mazowiecki (SP1)
b) Szkoły Podstawowej Nr 3 ul. Budowlana 2, 05-300 Mińsk Mazowiecki (SP3)
c) Szkoły Podstawowej Nr 4 ul. Siennicka 17, 05-300 Mińsk Mazowiecki (SP4)
d) Szkoły Podstawowej Nr 5 ul. Małopolska 11, 05-300 Mińsk Mazowiecki (SP5)
e) Szkoły Podstawowej Nr 6 ul. Sosnkowskiego 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki (SP6)
f) Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 1 ul. Dąbrówki 10, 05-300 Mińsk Mazowiecki (ZSP1)
Podział elementów wyposażenia z przeznaczeniem dla poszczególnych placówek oświatowych Zamawiającego został wskazany w Załączniku 1e do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zaoferować sprzęt spełniający min. Wymagania i parametry określone przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik 1e do SWZ).
Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w zestawieniu ilościowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1e do SWZ – kod producenta (pozwalający na identyfikację sprzętu) oraz nazwę producenta oferowanego sprzętu. Na podstawie wskazanego kodu i nazwy producenta Zamawiający dokona weryfikacji zgodności zaoferowanego sprzętu i wyposażenia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, iż brak wskazania przez Wykonawcę powyższych danych będzie traktowany jako niezgodność oferty z warunkami zamówienia i na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 oferta ta zostanie odrzucona.
Wskazanie kodu producenta nie jest obligatoryjne w przypadku pozycji: 1 - 3 Załącznika 1e do SWZ, w odniesieniu do których należy wskazać nazwę produktu oraz producenta.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale 4 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 47454,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109995,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117066,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109995,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bitwork Mariusz Stankiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8231045840
7.3.3) Ulica: Chabrowa 17
7.3.4) Miejscowość: Ząbki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-091
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109995,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37367,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37367,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37367,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bitwork Mariusz Stankiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8231045840
7.3.3) Ulica: Chabrowa 17
7.3.4) Miejscowość: Ząbki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-091
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37367,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46725,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Educarium Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5542684799
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 207
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-451
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84694,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110405,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84694,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7251933448
7.3.3) Ulica: Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84694,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyb że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W części 5 przedmiotowego postępowania do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego tj. do dnia 16.03.2022 r. godz. 10:00 zostały złożone 2 oferty. Cena najkorzystniejszej oferty wynosi 103 098,60 zł brutto. Zamawiający natomiast działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp przed otwarciem ofert w prowadzonym postępowaniu wskazał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia tj. 75 200,00 zł. Złożona zatem oferta przewyższa budżet Zamawiającego.
Mając na uwadze powyższe Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnia prowadzone postępowanie w zakresie części 5.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103098,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109166,33 PLN
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Artykuły żywnościowe cz. I.
- Usługa w zakresie dzierżawy dwóch zbiorników o pojemności 6400 litrów każdy wraz z wykonaniem instalacji oraz sukcesywna dostawa gazu propan do celów grzewczych w kompleksie wojskowym K-1023 .
- ZP/12/2025 Świadczenie usługi w zakresie przeglądu, serwisu i napraw w hangarach typu lekkiego (HTL) dla statków powietrznych w kompleksie wojskowym K-6031 na terenie 23. BLT w Mińsku Mazowieckim
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 6 w Mińsku Mazowieckim w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących - tonery
- ZP/10/25 "Remont nawierzchni betonowej drogi startowej"
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- "Zakup i dostawa sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Szkoły Przyszłości w Gminie Cieszków" - przetarg II
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do szkół podstawowych w ramach zadania pn. "Gmina Brusy stawia na edukację"
- "Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia cz. 2"
- Dostawa robota humanoidalnego na potrzeby Wydziału Nauk Inżynieryjnych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.