eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówŚwiadczenie usług ochrony osób i mienia Centrum Kongresowego ICE Kraków sukcesywnie przez okres 12 miesięcy, dla Agencji Rozwoju Miasta Krakowa Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług ochrony osób i mienia Centrum Kongresowego ICE Kraków sukcesywnie przez okres 12 miesięcy, dla Agencji Rozwoju Miasta Krakowa Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA ROZWOJU MIASTA KRAKOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382850573

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kopernika 19

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-501

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 731 900 140

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@armk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.armk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ochrony osób i mienia Centrum Kongresowego ICE Kraków sukcesywnie przez okres 12 miesięcy, dla Agencji Rozwoju Miasta Krakowa Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8164bfd3-f9f7-4e18-a5ca-d4883699bd3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00126646

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8164bfd3-f9f7-4e18-a5ca-d4883699bd3d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. składanie ofert wraz z załącznikami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem http://ezamowienia.gov.pl
2. pytania i wnioski o zmianę lub wyjaśnienia treści SWZ oraz pozostała korespondencja, jak też wezwania, wyjaśnienia, składanie oświadczeń i dokumentów po otwarciu ofert odbywa się poprzez pocztę elektroniczną Zamawiającego pod adresem: zamowienia@armk.pl oraz odpowiednimi adresami poczty elektronicznej wskazanej przez Wykonawców.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt 8) SWZ: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt. 39) SWZ: Ochrona danych osobowych – Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ARMK 14.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 2845070,55 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy
w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia Centrum Kongresowego ICE Kraków sukcesywnie przez okres 12 miesięcy, dla Agencji Rozwoju Miasta Krakowa Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie na rzecz Zamawiającego usług ochrony osób i mienia Centrum Kongresowego ICE Kraków, ul. Marii Konopnickiej 17, 30-302 Kraków (dalej: „Obiektu”), wraz z terenem zewnętrznym oraz parkingiem.
1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym między innymi jego zakres, sposób realizacji i wymagania z tym związane, został przedstawiony w Załączniku 1 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na pytania Wykonawców.
2. Pozostałe zapisy dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opisany w pkt. 17) SWZ: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość, w tym: Certyfikat jakości w zakresie świadczenia usług ochrony

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość, w tym: Kwalifikacje pracowników ochrony parkingu

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w pkt 15) SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
2.2.1 posiadają aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2021r. poz. 1995).
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 – 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy zawarte w Załączniku 2 do SWZ oraz oświadczenia i dokumenty przedłożone na wezwanie Zamawiającego.
2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
2.3.1 są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych).
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone wraz z ofertą odpowiednio do treści wzoru stanowiącego Załącznik 2 do SWZ oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego.
2.4 zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
2.4.1 posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie zrealizował lub realizuje, co najmniej 2 usługi, każda o wartości co najmniej 1.500.000,00 zł brutto (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100) przez okres co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu, polegające na ochronie osób i mienia jednego budynku, który spełnia następujące warunki:
a) budynek o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 30.000 m2 (z wyłączeniem obiektów otwartych, niezadaszonych typu stadiony),
b) w budynku tym powinny znajdować się:
i. dwie stałe sale koncertowo – teatralne lub kongresowe lub widowiskowe, które łącznie posiadają co najmniej 2.000 miejsc siedzących, w tym:
- jedna o minimalnej liczbie 1.600 miejsc siedzących,
- jedna o minimalnej liczbie 200 miejsc siedzących.
ii. parking podziemny o liczbie co najmniej 300 miejsc postojowych.
Poprzez „jeden kontrakt” Zamawiający rozumie jedną pisemną umowę odpłatną – a nie sumę pojedynczych ustnych bądź pisemnych zleceń realizowanych na rzecz tego samego podmiotu. W przypadku usług aktualnie realizowanych, Zamawiający uzna wyłącznie usługi, które Wykonawca realizuje już przez okres minimum 12 miesięcy.
W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone wraz z ofertą odpowiednio do treści wzoru stanowiącego Załącznik 2 do SWZ oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego (wypełniony i uzupełniony odpowiednio według wzoru przedstawionego w Załączniku B do SWZ – Wykaz usług).
2.4.2 skierują do realizacji zamówienia osoby zdolne do realizacji zamówienia, tj. skierują zespół osób wyznaczonych do pełnienia niżej wskazanych funkcji/zadań, z których każda musi posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie:
a) osoby pełniące funkcję koordynatora ochrony: 2 osoby, z których każda, musi posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie:
i. posiadać wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej,
ii. mieć ukończony kurs pierwszej pomocy przedmedycznej,
iii. mieć co najmniej wykształcenie średnie,
iv. posiadać co najmniej 36-miesięczne doświadczenie nabyte w okresie ostatnich 10 lat w zakresie kierowania i nadzorowania pracy zespołem min. 15 pracowników ochrony fizycznej,
v. posiadać co najmniej 24-miesięczne doświadczenie nabyte w okresie ostatnich 10 lat w zakresie usług ochrony budynków użyteczności publicznej.
b) osoby świadczące usługę ochrony osób i mienia Centrum Kongresowego ICE Kraków: co najmniej 25 osób, z których każda, z uwzględnieniem wskazanych poniżej wyłączeń, musi posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie:
i. posiadać wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej
ii. mieć ukończony kurs pierwszej pomocy przedmedycznej,
iii. musi posługiwać się językiem angielskim w sposób komunikatywny co najmniej na poziomie A2 według klasyfikacji przyjętej przez Radę Europy, zgodnie z opisem poziomów według Common European Framework of Reference for Language – wymóg ten dotyczy co najmniej 10 osób skierowanych do realizacji zamówienia,
iv. co najmniej 24-miesięczne doświadczenie nabyte w okresie ostatnich 10 lat w zakresie usług ochrony budynków użyteczności publicznej oraz w obsłudze systemów BMS, DSO, SAP, CCTV, SSWiN lub innych tego typu systemów dozoru.
c) osoby świadczące usługę ochrony parkingu: co najmniej 2 osoby, z których każda musi posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie:
i. mieć ukończony kurs pierwszej pomocy przedmedycznej,
ii. posiadać co najmniej 24-miesięczne doświadczenie nabyte w okresie ostatnich 10 lat w zakresie usług ochrony budynków użyteczności publicznej lub parkingów.
Każda z osób skierowanych do realizacji zamówienia powinna posiadać pełną sprawność psychofizyczną umożliwiającą podjęcie działań interwencyjnych o charakterze ochronnym. W przypadku zaistnienia stanu bezpośredniego zagrożenia życia lub zdrowia albo uszkodzenia majątku, osoby wykonujące czynności ochrony muszą natychmiastowo podjąć działania związane ze sprawdzeniem 6-poziomowego budynku i przywróceniem wszystkich systemów do pełnej sprawności sprzed wystąpienia zagrożenia. (Zamawiający wyklucza możliwość zatrudnienia na tych stanowiskach osób, co do których wydano orzeczenie o niepełnosprawności).
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone wraz z ofertą odpowiednio do treści wzoru stanowiącego Załącznik 2 do SWZ oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego (wypełniony i uzupełniony odpowiednio według wzoru przedstawionego w Załączniku C do SWZ – Wykaz osób).
2.4.3 dysponują następującymi urządzeniami oraz środkami organizacyjno-technicznymi niezbędnymi do realizacji zamówienia:
a) co najmniej jedną stacją monitorowania, umożliwiającą podłączenie z systemem alarmowym Zamawiającego drogą radiową lub GSM (niezależnie od linii telefonicznej) oraz natychmiastową analizę i weryfikację systemu alarmowego tj. określenie rodzaju alarmu i niezwłoczne skierowanie do budynku grupy patrolowo-interwencyjnej.
b) pozwolenie radiowe na używanie radiokomunikacyjnych urządzeń nadawczo-odbiorczych, pracujących w sieci radiokomunikacji ruchomej lądowej, na nie mniej niż jedno pasmo częstotliwości dla nie mniej niż 10 noszonych stacji nadawczo-odbiorczych, o mocy niezbędnej dla potrzeb realizacji monitoringu radiowego. Pozwolenie radiowe musi obowiązywać na terenie miasta Krakowa. Urządzenia nadawczo-odbiorcze Zamawiającego zostaną zsynchronizowane z urządzeniami nadawczo-odbiorczymi Wykonawcy na koszt Zamawiającego.
c) co najmniej dwiema grupami interwencyjno–patrolowymi.
d) profesjonalne lusterko inspekcyjne dla potrzeb wyposażenia posterunku ochrony parkingu,
e) 3 szt. tonf policyjnych, 3 pary kajdanek oraz 4 ręczne wykrywacze metali, megafon oraz 2 szt. kamizelek odblaskowych,
f) Wyposażenie posterunku stałego zlokalizowanego w pomieszczeniu centrali w sprzęt umożliwiający odczytywanie poczty elektronicznej, plików pdf, zdjęć, dokumentów i arkuszy kalkulacyjnych (np. laptop lub komputer) oraz w urządzenie wielofunkcyjne posiadające przynajmniej skaner i drukarkę.
g) Zapewnienie wszelkiego sprzętu i narzędzi niezbędnych do zapewnienia łączności telefonicznej (telefony komórkowe min. 3 szt.) oraz łączności radiowej z odpowiednimi służbami takimi jak policja, pogotowie, straż pożarna, między osobami jednocześnie świadczącymi usługę ochrony, grupą interwencyjną wyposażoną w środki przymusu bezpośredniego oraz Zamawiającym. Wykonawca na potrzeby umowy powinien wyposażyć każdego pracownika pełniącego swoje obowiązki w jeden radiotelefon, i zapewnić, że na terenie Obiektu dostępne będzie przez cały czas minimum 14 szt. Radiotelefonów, przez cały okres trwania umowy.
Specyfikacja wymaganych radiotelefonów:
- rodzaj transmisji – simplex/duplex,
- moc transmisji – regulowana 1W/5W,
- typ transmisji – analogowy i cyfrowy
- zakres częstotliwości - 136.000000-174.000000 MHz,
- ilość kanałów – co najmniej 16,
- odstęp pomiędzy kanałami 6,25/12,5/20/25kHz,
- funkcje specjalne – Prywatna linia cyfrowa, współpraca z przekaźnikiem , Inteligentny dźwięk, VOX, programowanie CPS, Identyfikacja rozmówcy, przekazywanie połączeń, blokada nadajnika przy zajętym kanale,
- tryb systemu cyfrowego - Konwencjonalny, TDMA, Capacity Plus, IP Site Connect, MOTOTRBO,
ochrona przed wnikaniem pyłu i wody wg normy IP55.
h) system kontroli wartowników dla 30 punktów kontrolnych. (...)
Pozostałe informacje są określone w pkt. 21) SWZ - Informacja o warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2024r. poz. 1616) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, pozwalających na realizację zamówienia, tj. aktualnej koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2021r. poz. 1995),
2. wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane – Załącznik B do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy,
3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, na dzień składania ofert – Załącznik C do SWZ,
4. wykaz urządzeń oraz środków organizacyjno-technicznych niezbędnych do realizacji zamówienia, stosowanych przez Wykonawcę w celu zapewnienia należytej jakości usługi, które zostaną przeznaczone do realizacji zamówienia, wg wzoru stanowiącego - Załącznik D do SWZ,
5. dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowania i braku podstaw do wykluczenia – odpowiednio wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ,
2. zobowiązanie innego podmiotu, o ile dotyczy – odpowiednio wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ,
3. oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile dotyczy – odpowiednio wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ,
4. dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium złożonego w formie poręczeń lub gwarancji),
5. odpowiednie pełnomocnictwa w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, jak również w przypadku składania oferty wspólnej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium.
2. Wykonawca wnosi wadium najpóźniej przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2) i 3) oraz ust. 2 ustawy Pzp, w wysokości wynoszącej kwotę 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100).
3. Pozostałe zapisy dotyczące wadium zostały zawarte w pkt 29) SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z pkt. 12) SWZ: Opis sposobu przygotowywania oferty.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z pkt. 7) SWZ: Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-10 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-10 11:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-08

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca musi zapewnić realizację przedmiotu zamówienia sukcesywnie przez okres 12 miesięcy liczonych od dnia zawarcia umowy, w planowanym okresie od dnia 01.04.2025r. do dnia 31.03.2026r. lub do wyczerpania maksymalnej wartości brutto umowy, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
2. Ochrona Obiektu musi być wykonywana codziennie, we wszystkie dni tygodnia (również w dni świąteczne i wolne od pracy), całodobowo. Ochrona parkingu podziemnego musi być wykonywana od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 7:00 do 23:00, oraz dodatkowo w terminach wskazanych przez Zamawiającego.
3. Miejsce realizacji usługi: Centrum Kongresowe ICE Kraków, ul. Marii Konopnickiej 17, 30-302 Kraków, wraz z terenem zewnętrznym oraz parkingiem.
4. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2024r. poz. 507), zwanej poniżej ustawą z postępowania wyklucza się:
4.1 Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
4.2 Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2023r., poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
4.3 Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2023r., poz. 120 z późn. zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.