Ogłoszenie z dnia 2025-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00599028/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-18
- 2024/BZP 00606888/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie na rok 2025- artykuły spożywcze, jajka, przyprawy, tłuszcze i nabiał, crispy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 978063144
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 52 ul. Piaskowa
1.5.2.) Miejscowość: Sulechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 385 27 69
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zs3-sulechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zs3-sulechow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-76b22b95-5505-4d3a-9356-a41c9752fd411.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie na rok 2025- artykuły spożywcze, jajka, przyprawy, tłuszcze i nabiał, crispy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76b22b95-5505-4d3a-9356-a41c9752fd41
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00126647
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00599002/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie na rok 2025- artykuły spożywcze, jajka, przyprawy, tłuszcze i nabiał, crispy.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00599028
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP3.DG.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162674,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. artykuły spożywcze - zadanie 11. Przedmiotu zamówienia: - sukcesywna dostawa artykułów spożywczych Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie na rok 2025 przy ul. Piaskowej 52, 66-100 Sulechów z podziałem na 5 zadań:
1.1. artykuły spożywcze - zadanie 1
1.2. jajka zadanie - zadanie 2
1.3. przyprawy - zadanie 3
1.4. tłuszcze i nabiał - zadanie 4
1.5. crispy - zadanie 5
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy - załącznik nr 1a do SWZ – formularze cenowe na zadania znajdują się w poszczególnych zakładkach arkusza kalkulacyjnego.
3. Wykonawca będzie wystawiał faktury wg zapotrzebowania za dostarczony asortyment.
4. Oferowane produkty żywnościowe muszą być dobrej jakości, spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności, zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych.
5. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony odpowiednim (dostosowanym do asortymentu) środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie.
6. Ilości podane w załączniku cenowym są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przedmiotu zamówienia publicznego, w domyśle, wskazaniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych i zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia publicznego, tj. produktów innych producentów niż wymienione w SWZ z zastrzeżeniem, by ich parametry jakościowe były co najmniej takie same jak parametry i cechy produktów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego, Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Na potwierdzenie spełniania wymagań, wybrany Wykonawca przedłoży na żądanie Zamawiającego specyfikację produktu równoważnego oferowanego przez Wykonawcę, która ma zawierać wyszczególnione cechy charakterystyczne, potwierdzające zgodność oferowanego asortymentu z asortymentem opisanym przez Zamawiającego (skład, wagę, gramaturę itp.)
8. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy zobowiązany będzie przekazać intendentce na adres mailowy podany w umowie, wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 1a - w wersji edytowalnej.
9. Ilości i asortyment będą dostarczane w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.
10. Zlecenia na poszczególne dostawy przekazywane będą telefonicznie.
11. Wykonawca zobowiązany jest dostarczania oraz wnoszenia artykułów do siedziby Zamawiającego na własny koszt i własnym transportem.
12. Zamawiający będzie mógł również odbierać zamówione wcześniej artykuły własnym transportem w przypadku pilnej potrzeby i niewielkich ilości.
13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
14. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na dowolną ilość części.
15. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
16. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej, ani nie będzie prowadził negocjacji.
17. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 44611,14 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2. jajka zadanie - zadanie 21. Przedmiotu zamówienia: - sukcesywna dostawa artykułów spożywczych Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie na rok 2025 przy ul. Piaskowej 52, 66-100 Sulechów z podziałem na 5 zadań:
1.1. artykuły spożywcze - zadanie 1
1.2. jajka zadanie - zadanie 2
1.3. przyprawy - zadanie 3
1.4. tłuszcze i nabiał - zadanie 4
1.5. crispy - zadanie 5
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy - załącznik nr 1a do SWZ – formularze cenowe na zadania znajdują się w poszczególnych zakładkach arkusza kalkulacyjnego.
3. Wykonawca będzie wystawiał faktury wg zapotrzebowania za dostarczony asortyment.
4. Oferowane produkty żywnościowe muszą być dobrej jakości, spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności, zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych.
5. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony odpowiednim (dostosowanym do asortymentu) środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie.
6. Ilości podane w załączniku cenowym są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przedmiotu zamówienia publicznego, w domyśle, wskazaniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych i zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia publicznego, tj. produktów innych producentów niż wymienione w SWZ z zastrzeżeniem, by ich parametry jakościowe były co najmniej takie same jak parametry i cechy produktów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego, Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Na potwierdzenie spełniania wymagań, wybrany Wykonawca przedłoży na żądanie Zamawiającego specyfikację produktu równoważnego oferowanego przez Wykonawcę, która ma zawierać wyszczególnione cechy charakterystyczne, potwierdzające zgodność oferowanego asortymentu z asortymentem opisanym przez Zamawiającego (skład, wagę, gramaturę itp.)
8. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy zobowiązany będzie przekazać intendentce na adres mailowy podany w umowie, wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 1a - w wersji edytowalnej.
9. Ilości i asortyment będą dostarczane w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.
10. Zlecenia na poszczególne dostawy przekazywane będą telefonicznie.
11. Wykonawca zobowiązany jest dostarczania oraz wnoszenia artykułów do siedziby Zamawiającego na własny koszt i własnym transportem.
12. Zamawiający będzie mógł również odbierać zamówione wcześniej artykuły własnym transportem w przypadku pilnej potrzeby i niewielkich ilości.
13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
14. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na dowolną ilość części.
15. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
16. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej, ani nie będzie prowadził negocjacji.
17. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 7096,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.3. przyprawy - zadanie 31. Przedmiotu zamówienia: - sukcesywna dostawa artykułów spożywczych Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie na rok 2025 przy ul. Piaskowej 52, 66-100 Sulechów z podziałem na 5 zadań:
1.1. artykuły spożywcze - zadanie 1
1.2. jajka zadanie - zadanie 2
1.3. przyprawy - zadanie 3
1.4. tłuszcze i nabiał - zadanie 4
1.5. crispy - zadanie 5
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy - załącznik nr 1a do SWZ – formularze cenowe na zadania znajdują się w poszczególnych zakładkach arkusza kalkulacyjnego.
3. Wykonawca będzie wystawiał faktury wg zapotrzebowania za dostarczony asortyment.
4. Oferowane produkty żywnościowe muszą być dobrej jakości, spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności, zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych.
5. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony odpowiednim (dostosowanym do asortymentu) środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie.
6. Ilości podane w załączniku cenowym są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przedmiotu zamówienia publicznego, w domyśle, wskazaniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych i zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia publicznego, tj. produktów innych producentów niż wymienione w SWZ z zastrzeżeniem, by ich parametry jakościowe były co najmniej takie same jak parametry i cechy produktów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego, Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Na potwierdzenie spełniania wymagań, wybrany Wykonawca przedłoży na żądanie Zamawiającego specyfikację produktu równoważnego oferowanego przez Wykonawcę, która ma zawierać wyszczególnione cechy charakterystyczne, potwierdzające zgodność oferowanego asortymentu z asortymentem opisanym przez Zamawiającego (skład, wagę, gramaturę itp.)
8. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy zobowiązany będzie przekazać intendentce na adres mailowy podany w umowie, wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 1a - w wersji edytowalnej.
9. Ilości i asortyment będą dostarczane w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.
10. Zlecenia na poszczególne dostawy przekazywane będą telefonicznie.
11. Wykonawca zobowiązany jest dostarczania oraz wnoszenia artykułów do siedziby Zamawiającego na własny koszt i własnym transportem.
12. Zamawiający będzie mógł również odbierać zamówione wcześniej artykuły własnym transportem w przypadku pilnej potrzeby i niewielkich ilości.
13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
14. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na dowolną ilość części.
15. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
16. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej, ani nie będzie prowadził negocjacji.
17. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
4.5.5.) Wartość części: 9770,70 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.4. tłuszcze i nabiał - zadanie 41. Przedmiotu zamówienia: - sukcesywna dostawa artykułów spożywczych Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie na rok 2025 przy ul. Piaskowej 52, 66-100 Sulechów z podziałem na 5 zadań:
1.1. artykuły spożywcze - zadanie 1
1.2. jajka zadanie - zadanie 2
1.3. przyprawy - zadanie 3
1.4. tłuszcze i nabiał - zadanie 4
1.5. crispy - zadanie 5
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy - załącznik nr 1a do SWZ – formularze cenowe na zadania znajdują się w poszczególnych zakładkach arkusza kalkulacyjnego.
3. Wykonawca będzie wystawiał faktury wg zapotrzebowania za dostarczony asortyment.
4. Oferowane produkty żywnościowe muszą być dobrej jakości, spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności, zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych.
5. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony odpowiednim (dostosowanym do asortymentu) środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie.
6. Ilości podane w załączniku cenowym są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przedmiotu zamówienia publicznego, w domyśle, wskazaniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych i zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia publicznego, tj. produktów innych producentów niż wymienione w SWZ z zastrzeżeniem, by ich parametry jakościowe były co najmniej takie same jak parametry i cechy produktów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego, Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Na potwierdzenie spełniania wymagań, wybrany Wykonawca przedłoży na żądanie Zamawiającego specyfikację produktu równoważnego oferowanego przez Wykonawcę, która ma zawierać wyszczególnione cechy charakterystyczne, potwierdzające zgodność oferowanego asortymentu z asortymentem opisanym przez Zamawiającego (skład, wagę, gramaturę itp.)
8. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy zobowiązany będzie przekazać intendentce na adres mailowy podany w umowie, wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 1a - w wersji edytowalnej.
9. Ilości i asortyment będą dostarczane w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.
10. Zlecenia na poszczególne dostawy przekazywane będą telefonicznie.
11. Wykonawca zobowiązany jest dostarczania oraz wnoszenia artykułów do siedziby Zamawiającego na własny koszt i własnym transportem.
12. Zamawiający będzie mógł również odbierać zamówione wcześniej artykuły własnym transportem w przypadku pilnej potrzeby i niewielkich ilości.
13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
14. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na dowolną ilość części.
15. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
16. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej, ani nie będzie prowadził negocjacji.
17. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
4.5.5.) Wartość części: 100540,43 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.5. crispy - zadanie 51. Przedmiotu zamówienia: - sukcesywna dostawa artykułów spożywczych Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie na rok 2025 przy ul. Piaskowej 52, 66-100 Sulechów z podziałem na 5 zadań:
1.1. artykuły spożywcze - zadanie 1
1.2. jajka zadanie - zadanie 2
1.3. przyprawy - zadanie 3
1.4. tłuszcze i nabiał - zadanie 4
1.5. crispy - zadanie 5
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy - załącznik nr 1a do SWZ – formularze cenowe na zadania znajdują się w poszczególnych zakładkach arkusza kalkulacyjnego.
3. Wykonawca będzie wystawiał faktury wg zapotrzebowania za dostarczony asortyment.
4. Oferowane produkty żywnościowe muszą być dobrej jakości, spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności, zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych.
5. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony odpowiednim (dostosowanym do asortymentu) środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie.
6. Ilości podane w załączniku cenowym są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przedmiotu zamówienia publicznego, w domyśle, wskazaniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych i zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia publicznego, tj. produktów innych producentów niż wymienione w SWZ z zastrzeżeniem, by ich parametry jakościowe były co najmniej takie same jak parametry i cechy produktów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego, Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Na potwierdzenie spełniania wymagań, wybrany Wykonawca przedłoży na żądanie Zamawiającego specyfikację produktu równoważnego oferowanego przez Wykonawcę, która ma zawierać wyszczególnione cechy charakterystyczne, potwierdzające zgodność oferowanego asortymentu z asortymentem opisanym przez Zamawiającego (skład, wagę, gramaturę itp.)
8. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy zobowiązany będzie przekazać intendentce na adres mailowy podany w umowie, wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 1a - w wersji edytowalnej.
9. Ilości i asortyment będą dostarczane w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.
10. Zlecenia na poszczególne dostawy przekazywane będą telefonicznie.
11. Wykonawca zobowiązany jest dostarczania oraz wnoszenia artykułów do siedziby Zamawiającego na własny koszt i własnym transportem.
12. Zamawiający będzie mógł również odbierać zamówione wcześniej artykuły własnym transportem w przypadku pilnej potrzeby i niewielkich ilości.
13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
14. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na dowolną ilość części.
15. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
16. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej, ani nie będzie prowadził negocjacji.
17. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.5.5.) Wartość części: 656,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41112,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41112,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41112,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. „ JACEK BIS” Jan Wawszczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9271002458
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 22
7.3.4) Miejscowość: Sulechów
7.3.5) Kod pocztowy: 66-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JAN WAWSZCZYK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JAN WAWSZCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41112,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 364 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10549,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10549,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10549,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. „ JACEK BIS” Jan Wawszczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9271002458
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 22
7.3.4) Miejscowość: Sulechów
7.3.5) Kod pocztowy: 66-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10549,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 364 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99867,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99867,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99867,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. „ JACEK BIS” Jan Wawszczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9271002458
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 22
7.3.4) Miejscowość: Sulechów
7.3.5) Kod pocztowy: 66-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JAN WAWSZCZYK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JAN WAWSZCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99867,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 364 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wykonawca nie złożył wyjaśnień rażąco niskiej ceny
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 347,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 347,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Naprawa urządzeń komunalnych: ławek, koszy ulicznych, konserwacja urządzeń na placach zabaw na terenie gminy Sulechów
- Kompleksowe świadczenie usług bieżącego utrzymania urządzeń oświetleniowych dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Sulechów w części dotyczącej urządzeń będących własnością Gminy Sulechów
- Oświetlenie ulic, placów i dróg - prace montażowe, konserwacyjne i naprawcze urządzeń energetycznych będących własnością Gminy Sulechów
- "Modernizacja nawierzchni masą na gorąco na wybranych odcinkach dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego (2025)"
- Zakup emulsji asfaltowej C65B3 PU/RC do remontów cząstkowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego
- "Wykonywanie usług z zakresu ochrony przeciwpożarowej lasu (obserwacja terenów leśnych)"
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 154 im. P. E. Strzeleckiego w Warszawie
- Dostawa artykułów żywnościowych do jednostek Zespołu Żłobków Miejskich w Bydgoszczy.
- Sukcesywa dostawa produktów spożywczych na PGE Narodowy w Warszawie
- Dostawy jaj kurzych do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich
- Sukcesywna dostawa słodyczy
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Ośrodka "Taira i Leliwa" przy ulicy Sienkiewicz 11/13 , 05-510 Konstancin - Jeziorna
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.