Ogłoszenie z dnia 2021-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00063011/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-25
- 2021/BZP 00073919/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-07
- 2021/BZP 00084619/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-16
- 2021/BZP 00086223/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00126671 z dnia 2021-07-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA POMOSTÓW NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA Z PRZYSTOSOWANIEM DO POTRZEB OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ RUCHOWĄ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA OSTRÓDA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743404
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 24
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 89 642 94 39
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zuranski@um.ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipostroda.warmia.mazury.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/umostroda1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA POMOSTÓW NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA Z PRZYSTOSOWANIEM DO POTRZEB OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ RUCHOWĄ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b90d38cf-bd1b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126671
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005595/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Modernizacja mola głównego z altaną- etap I, mola przy wyciągu nart wodnych z wiodącym przeznaczeniem na potrzeby wyciągu nart wodnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063011/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1120580,73 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Molo główne z altaną- etap I.Zakres prac:
Roboty remontowo-budowlane w zakresie konstrukcji drewnianych, obejmują:
Demontaż i ponowne wbudowanie poręczy drewnianych (materiał z rozbiórki do ponownego wbudowania). Oczyszczenie elementów drewnianych do ponownego wbudowania.
Oczyszczenie elementów drewnianych do ponownego wbudowania.
Impregnacja na kolor bali i krawędziaków preparatami zabezpieczającymi je przed szkodliwym działaniem wody i pozostałych czynników atmosferycznych oraz bezpiecznych dla środowiska naturalnego.
Impregnacja na kolor desek preparatami zabezpieczającymi je przed szkodliwym działaniem wody i pozostałych czynników atmosferycznych oraz bezpiecznych dla środowiska naturalnego.
Wymiana niektórych elementów zadaszenia oraz oczyszczenia i zabezpieczenie na kolor preparatami zabezpieczającymi je przed szkodliwym działaniem wody i pozostałych czynników atmosferycznych oraz bezpiecznych dla środowiska naturalnego.
Montaż drabinki pomostowej ze stali ocynkowanej.
Malowanie balustrad farbą hydrofobową paro przepuszczalną do drewna w kolorze białym neutralną dla środowiska.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 4.1 do SWZ), projektem technicznym (załącznik nr 5.1 do SWZ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 6.1 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45242000-5 - Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych
4.5.5.) Wartość części: 218579,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Molo przy wyciągu nart wodnych z wiodącym przeznaczeniem na potrzeby wyciągu nart wodnych.Przedmiot zamówienia w części 2 obejmuje: rozbiórkę istniejącego pomostu drewnianego w celu remontu- wymiana elementów konstrukcyjnych i odbudowa pokładów oraz przebudowa pomieszczeń dla obsługi wyciągu nart wodnych z platformą widokową.
Pale- stalowe istniejące.
Konstrukcja drewniana szkieletowa- podłużnice, poprzecznice, oczepy drewniane.
Pokłady- drewniane z bali min. 50/120 mm alternatywnie deski kompozytowe.
Balustrady- systemowe, szkło bezpieczne w stali nierdzewnej.
Elementy zewnętrzne.
Stan istniejący: Pomost wykonany jest w konstrukcji drewnianej oparty na zabetonowanych palach stalowych rur Ø 273/7 mm wbitych w grunt nośny dna jeziora, deski pomostu gr. 50 mm, podparcie desek pomostowych na podłużnicach o wymiarach 14x16 cm z drewna świerkowego bale oparte na kleszczach drewnianych 2x10x25 cm z drewna świerkowego, obejmują górne części pali w sposób sztywny i nieprzesuwny.
Powierzchnia pomostu 821 m2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 4.2 do SWZ), projektem technicznym (załącznik nr 5.2 do SWZ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 6.2 do SWZ) oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45242000-5 - Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych
4.5.5.) Wartość części: 902000,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258771,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258771,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258771,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów DROMO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7410003852
7.3.3) Ulica: Nadrzeczna 5
7.3.4) Miejscowość: Ostróda
7.3.5) Kod pocztowy: 14-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW DROMO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW DROMO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258771,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w części 2- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W części 2 wpłynęła oferta z ceną 1.660.591,16 PLN brutto.
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia w części 2 zamierza przeznaczyć
890.000,00 PLN brutto. Cena jedynej złożonej oferty w części 2 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia- Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-07-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.