Ogłoszenie z dnia 2025-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00361694/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Poprawa warunków edukacyjnych w szkołach ponadpodstawowych - dostawa wyposażenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT MYŚLENICKI
1.3.) Oddział zamawiającego: pwmyslenice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554459
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Reja 13
1.5.2.) Miejscowość: Myślenice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strostwo@myslenicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f8ed0b88-27f5-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa warunków edukacyjnych w szkołach ponadpodstawowych - dostawa wyposażenia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8ed0b88-27f5-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00126689
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033476/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Poprawa warunków edukacyjnych w szkołach ponadpodstawowych prowadzonych przez Powiat Myślenicki.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00361694
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.272.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 146341,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: poprawa warunków edukacyjnych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Bohaterów Monte Casino w Lubniu – wyposażenie pracowni stylisty, CPV: 39712200-8 Urządzenia fryzjerskie: Termin realizacji: 2 miesiące od dnia zawarcia umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 39712200-8 - Urządzenia fryzjerskie
4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.2. Część 2: poprawa warunków edukacyjnych w pozostałych szkół – wyposażenie w sprzęt dydaktyczny. CPV: 39162110-9 Pełna nazwa: Sprzęt dydaktyczny. Termin realizacji: 2 miesiące od dnia zawarcia umowy.Nazwy szkół na terenie powiatu myślenickiego dla części nr 2:
ZSTE w Myślenicach, ZS im. A. Średniawskiego w Myślenicach, ZSZiO w Sulkowicach, I LO im. T. Kościuszki w Myślenicach
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 97560,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35988,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1975690,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35988,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Supply24 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971876762
7.3.3) Ulica: pl. Solny 18/19 lok. 6
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-063
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35988,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) zawiadamia, że unieważnia postępowanie w części nr 2, gdyż cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Postępowanie w tej części należało zatem unieważnić.
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Dostawy makaronów
- Rozbudowa drogi gminnej w km 0+000,00 do 0+571,70 w miejscowości Trzemeśnia, gmina Myślenice
- Dostawa produktów spożywczych dla ZPO w Osieczanach
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego budowy ścieżki dydaktycznej "Grodzisko"
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na drogach powiatowych powiatu myślenickiego w 2025 r.
więcej: przetargi w Myślenicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Zakup i dostawa wyposażenia w Projekcie pn. "Rozwój szkolnictwa branżowego w Zespole Szkół im. Oddziału Partyzanckiego AK "Jędrusie" w Połańcu" w Połańcu" nr FESW.08.04-IZ.00-0027/23.
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu: "Wiedza i umiejętności szansą dla naszej przyszłości"
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu "Podnoszenie kompetencji kluczowych uczniów, kluczem do zwiększenia jakości edukacji w Gminie Sulęczyno"
- Przygotowanie sal i wyposażenie Oddziału Przedszkolnego w budynku Szkoły Podstawowej w Mysłakowicach
- Dostawa wyposażenia pracowni terminalowej oraz językowej w ramach projektu "Dodatkowa oferta edukacyjna dla dzieci oraz wsparcie kompetencji kadry nauczycielskiej w szkołach podstawowych"
więcej: Sprzęt dydaktyczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.