Ogłoszenie z dnia 2025-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00023713/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie specjalistycznych usług z zakresu korepetycji z języka angielskiego oraz wsparcia psychologa, prawnika oraz specjalistów ds. rodziny i ds. uzależnień na potrzeby ...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE CENTRUM POMOCY SPOŁECZNEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: MCPS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473215122
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 7
1.5.2.) Miejscowość: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: (42) 215-89-35
1.5.8.) Numer faksu: (42) 215-88-94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mcps.pabianice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcps.pabianice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-88b016e5-02c4-4859-9e1c-40568afd213b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie specjalistycznych usług z zakresu korepetycji z języka angielskiego oraz wsparcia psychologa, prawnika oraz specjalistów ds. rodziny i ds. uzależnień na potrzeby ...2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88b016e5-02c4-4859-9e1c-40568afd213b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00126703
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00008251/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie specjalistycznych usług z zakresu korepetycji z języka angielskiego oraz wsparcia psychologa, prawnika oraz specjalistów ds. rodziny i ds. uzależnień na potrzeby ...
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn.: „Zdrowa rodzina", współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027. Priorytet FELD.07.00. Działanie FELD.07.12. Zakres interwencji - Działania na rzecz poprawy świadczenia usług w zakresie opieki rodzinnej i środowiskowej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00023713
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 400920,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie wsparcia indywidualnego w formie specjalistycznych usług odpowiadających na indywidualne potrzeby poszczególnych uczestników/uczestniczek projektu obejmujących korepetycje z języka angielskiego,2. Zamawiający realizuje projekt pn.: „Zdrowa rodzina", współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027. Priorytet FELD.07.00. Działanie FELD.07.12. Zakres interwencji - Działania na rzecz poprawy świadczenia usług w zakresie opieki rodzinnej i środowiskowej.
3. Miejsce świadczenia usługi: Placówka Wsparcia Dziennego „JUNIOR” MCPS w Pabianicach, 95-200 Pabianice, ul. Partyzancka 31 lub wskazany do realizacji projektu wynajęty lokal na terenie miasta Pabianice.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 72600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie wsparcia indywidualnego w formie specjalistycznych usług odpowiadających na indywidualne potrzeby poszczególnych uczestników/uczestniczek projektu obejmujących wsparcie psychologa.2. Zamawiający realizuje projekt pn.: „Zdrowa rodzina", współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027. Priorytet FELD.07.00. Działanie FELD.07.12. Zakres interwencji - Działania na rzecz poprawy świadczenia usług w zakresie opieki rodzinnej i środowiskowej.
3. Miejsce świadczenia usługi: Placówka Wsparcia Dziennego „JUNIOR” MCPS w Pabianicach, 95-200 Pabianice, ul. Partyzancka 31 lub wskazany do realizacji projektu wynajęty lokal na terenie miasta Pabianice.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 85120,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie wsparcia indywidualnego w formie specjalistycznych usług odpowiadających na indywidualne potrzeby poszczególnych uczestników/uczestniczek projektu obejmujących wsparcie specjalisty ds. rodziny.2. Zamawiający realizuje projekt pn.: „Zdrowa rodzina", współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027. Priorytet FELD.07.00. Działanie FELD.07.12. Zakres interwencji - Działania na rzecz poprawy świadczenia usług w zakresie opieki rodzinnej i środowiskowej.
3. Miejsce świadczenia usługi: Placówka Wsparcia Dziennego „JUNIOR” MCPS w Pabianicach, 95-200 Pabianice, ul. Partyzancka 31 lub wskazany do realizacji projektu wynajęty lokal na terenie miasta Pabianice.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 85120,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie wsparcia indywidualnego w formie specjalistycznych usług odpowiadających na indywidualne potrzeby poszczególnych uczestników/uczestniczek projektu obejmujących wsparcie specjalisty ds. uzależnień.2. Zamawiający realizuje projekt pn.: „Zdrowa rodzina", współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027. Priorytet FELD.07.00. Działanie FELD.07.12. Zakres interwencji - Działania na rzecz poprawy świadczenia usług w zakresie opieki rodzinnej i środowiskowej.
3. Miejsce świadczenia usługi: Placówka Wsparcia Dziennego „JUNIOR” MCPS w Pabianicach, 95-200 Pabianice, ul. Partyzancka 31 lub wskazany do realizacji projektu wynajęty lokal na terenie miasta Pabianice.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 72960,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie wsparcia indywidualnego w formie specjalistycznych usług odpowiadających na indywidualne potrzeby poszczególnych uczestników/uczestniczek projektu obejmujących wsparcie prawnika.2. Zamawiający realizuje projekt pn.: „Zdrowa rodzina", współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027. Priorytet FELD.07.00. Działanie FELD.07.12. Zakres interwencji - Działania na rzecz poprawy świadczenia usług w zakresie opieki rodzinnej i środowiskowej.
3. Miejsce świadczenia usługi: Placówka Wsparcia Dziennego „JUNIOR” MCPS w Pabianicach, 95-200 Pabianice, ul. Partyzancka 31 lub wskazany do realizacji projektu wynajęty lokal na terenie miasta Pabianice.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79140000-7 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne
4.5.5.) Wartość części: 85120,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Poprzez publikację w dniu 10.01.2025 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu nr 2025/BZP 00023713, Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym – wariant I.
Zgodnie z dyspozycją zawartą w art. 222 ust. 4 w/ ustawy, przed otwarciem ofert Zamawiający upublicznił informację o wysokości środków, jakie może przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia, tj. kwotę w wysokości 72 600,00 PLN brutto.
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 20.01.2025 roku nie została złożona żadna oferta.
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający postanowił dokonać unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt. 1) w/w ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Poprzez publikację w dniu 10.01.2025 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu nr 2025/BZP 00023713, Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym – wariant I.
Zgodnie z dyspozycją zawartą w art. 222 ust. 4 w/ ustawy, przed otwarciem ofert Zamawiający upublicznił informację o wysokości środków, jakie może przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia, tj. kwotę w wysokości 85 120,00 PLN brutto.
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 20.01.2025 roku nie została złożona żadna oferta.
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający postanowił dokonać unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt. 1) w/w ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Poprzez publikację w dniu 10.01.2025 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu nr 2025/BZP 00023713, Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym – wariant I.
Zgodnie z dyspozycją zawartą w art. 222 ust. 4 w/ ustawy, przed otwarciem ofert Zamawiający upublicznił informację o wysokości środków, jakie może przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia, tj. kwotę w wysokości 85 120,00 PLN brutto.
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 20.01.2025 roku nie została złożona żadna oferta.
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający postanowił dokonać unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt. 1) w/w ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Poprzez publikację w dniu 10.01.2025 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu nr 2025/BZP 00023713, Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym – wariant I.
Zgodnie z dyspozycją zawartą w art. 222 ust. 4 w/ ustawy, przed otwarciem ofert Zamawiający upublicznił informację o wysokości środków, jakie może przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia, tj. kwotę w wysokości 72 960,00 PLN brutto.
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 20.01.2025 roku nie została złożona żadna oferta.
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający postanowił dokonać unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt. 1) w/w ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73603,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73603,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73603,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Adwokacka Adwokat Tadeusz Kieruzel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365319078
7.3.3) Ulica: ul. Piotrkowska 270 lok. 1509
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-361
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73603,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-06-30INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Zorganizowanie wyjazdu (przejazd, zakwaterowanie i wyżywienie) w ramach 7 dniowego wyjazdu na terenie Polski dla 27 +/- 3 w tym 3 osoby kadry projektu: "Aktywna Przemiana"
- Usługi kominiarskie na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM Pabianice
- Zorganizowanie jednego 7-dniowego obozu socjoterapeutycznego (6 nocy)-dla 35 osób oraz jednego 10-dniowego obozu terapeutycznego dla dzieci z FASD lub zaburzeniami neurorozwojowymi (9 noclegów) (...)
- Usługa nadzoru autorskiego nad aplikacją CliniNet dla PCM Sp. z o. o.
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja konferencji "Nowe inspiracje" RODN WOM w Katowicach z noclegiem i wyżywieniem oraz cateringiem, a także zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, KPO
- Prowadzenie sesji terapii systemowej dla rodzin wskazanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społeczne
- Usługi szkoleniowe dla nauczycieli akademickich z zakresu kompetencji cyfrowych oraz zielonej transformacji
- Kompleksowa organizacja usług szkoleniowych podnoszących kompetencje i kwalifikacje personelu służb świadczących usługi w społeczności lokalnej.
- Świadczenie usług realizacji szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu: "Wsparcie edukacji przedszkolnej w gminie Żukowo"
- Działania edukacyjne w zakresie ochrony powietrza dla mieszkańców Gminy Lelis w ramach projektu "Mazowsze bez smogu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.