eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PabianiceŚwiadczenie specjalistycznych usług z zakresu korepetycji z języka angielskiego oraz wsparcia psychologa, specjalistów ds. rodziny i ds. uzależnień na potrzeby realizacji projektu pn.: "Zdrowa rodzina



Ogłoszenie z dnia 2025-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie specjalistycznych usług z zakresu korepetycji z języka angielskiego oraz wsparcia psychologa, specjalistów ds. rodziny i ds. uzależnień na potrzeby realizacji projektu pn.: „Zdrowa rodzina

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE CENTRUM POMOCY SPOŁECZNEJ

1.3.) Oddział zamawiającego: MCPS

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473215122

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 7

1.5.2.) Miejscowość: Pabianice

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: (42) 215-89-35

1.5.8.) Numer faksu: (42) 215-88-94

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mcps.pabianice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcps.pabianice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7cb411ca-696f-4118-90c5-cf4e4ad756c6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie specjalistycznych usług z zakresu korepetycji z języka angielskiego oraz wsparcia psychologa, specjalistów ds. rodziny i ds. uzależnień na potrzeby realizacji projektu pn.: „Zdrowa rodzina

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7cb411ca-696f-4118-90c5-cf4e4ad756c6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00126705

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00008251/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Świadczenie specjalistycznych usług z zakresu korepetycji z języka angielskiego oraz wsparcia psychologa, specjalistów ds. rodziny i ds. uzależnień na potrzeby realizacji projektu pn.: „Zdrowa rodzina

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn.: „Zdrowa rodzina", współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027. Priorytet FELD.07.00. Działanie FELD.07.12. Zakres interwencji - Działania na rzecz poprawy świadczenia usług w zakresie opieki rodzinnej i środowiskowej

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00064117

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 315800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie wsparcia indywidualnego w formie specjalistycznych usług odpowiadających na indywidualne potrzeby poszczególnych uczestników/uczestniczek projektu obejmujących:
a) korepetycje z języka angielskiego,
2. Zamawiający realizuje projekt pn.: „Zdrowa rodzina", współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027. Priorytet FELD.07.00. Działanie FELD.07.12. Zakres interwencji - Działania na rzecz poprawy świadczenia usług w zakresie opieki rodzinnej i środowiskowej.
3. Miejsce świadczenia usługi: Placówka Wsparcia Dziennego „JUNIOR” MCPS w Pabianicach, 95-200 Pabianice, ul. Partyzancka 31 lub wskazany do realizacji projektu wynajęty lokal na terenie miasta Pabianice.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do specyfikacji warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 72600,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie wsparcia indywidualnego w formie specjalistycznych usług odpowiadających na indywidualne potrzeby poszczególnych uczestników/uczestniczek projektu obejmujących:
a) wsparcie psychologa,
2. Miejsce świadczenia usługi: Placówka Wsparcia Dziennego „JUNIOR” MCPS w Pabianicach, 95-200 Pabianice, ul. Partyzancka 31 lub wskazany do realizacji projektu wynajęty lokal na terenie miasta Pabianice.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do specyfikacji warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 85120,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie wsparcia indywidualnego w formie specjalistycznych usług odpowiadających na indywidualne potrzeby poszczególnych uczestników/uczestniczek projektu obejmujących:
a) wsparcie specjalisty ds. rodziny,
2. Miejsce świadczenia usługi: Placówka Wsparcia Dziennego „JUNIOR” MCPS w Pabianicach, 95-200 Pabianice, ul. Partyzancka 31 lub wskazany do realizacji projektu wynajęty lokal na terenie miasta Pabianice.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do specyfikacji warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 85120,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie wsparcia indywidualnego w formie specjalistycznych usług odpowiadających na indywidualne potrzeby poszczególnych uczestników/uczestniczek projektu obejmujących:
a) wsparcie specjalisty ds. uzależnień,
2. Miejsce świadczenia usługi: Placówka Wsparcia Dziennego „JUNIOR” MCPS w Pabianicach, 95-200 Pabianice, ul. Partyzancka 31 lub wskazany do realizacji projektu wynajęty lokal na terenie miasta Pabianice.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do specyfikacji warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 72960,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Poprzez publikację w dniu 27.01.2025 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu nr 2025/BZP 00064117, Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym – wariant I.
Zgodnie z dyspozycją zawartą w art. 222 ust. 4 w/ ustawy, przed otwarciem ofert Zamawiający upublicznił informację o wysokości środków, jakie może przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia, tj. kwotę w wysokości 72 600,00 PLN brutto,
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 06.02.2025 roku nie została złożona żadna oferta .
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający postanowił dokonać unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt. 1) w/w ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu wyznaczonego na składanie ofert, tj. do dnia 06.02.2025 roku została złożona jedna oferta. Ofertę złożył Instytut Psychoedukacji i Coachingu Agnieszka Frączek z Bełchatowa. Nie mniej oferta podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, co zostało wykazane powyżej.
Wobec braku ofert nie podlegających odrzuceniu, Zamawiający postanowił dokonać unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt. 2) w/w ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Poprzez publikację w dniu 27.01.2025 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu nr 2025/BZP 00064117, Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym – wariant I.
Zgodnie z dyspozycją zawartą w art. 222 ust. 4 w/ ustawy, przed otwarciem ofert Zamawiający upublicznił informację o wysokości środków, jakie może przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia, tj. kwotę w wysokości 85 120,00 PLN brutto.
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 06.02.2025 roku nie została złożona żadna oferta .
Mając powyższe na uwadze, Zamawiający postanowił dokonać unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt. 1) w/w ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PSYCHE Ewa Solarska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366449848

7.3.3) Ulica: ul. Babickiego 4 lok. 44

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-056

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.