Ogłoszenie z dnia 2025-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00083830/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu zielonego w s. Domasław poprzez budowę placu zabaw, siłowni zewnętrznej, boiska wielofunkcyjnego wraz z oświetleniem, elementów małej architektury oraz ciągów komunikacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kobierzycki Ośrodek Sportu i Rekreacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367238600
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dębowa 20
1.5.2.) Miejscowość: Kobierzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sport.kosir@sport-kobierzyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sport-kobierzyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-915f4cc4-8023-4b6b-af4f-24f89205cdd41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sportowa i rekreacyjna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenu zielonego w s. Domasław poprzez budowę placu zabaw, siłowni zewnętrznej, boiska wielofunkcyjnego wraz z oświetleniem, elementów małej architektury oraz ciągów komunikacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-915f4cc4-8023-4b6b-af4f-24f89205cdd4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00126706
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045340/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Zagospodarowanie terenu zielonego w sołectwie Domasław poprzez budowę placu zabaw, siłowni zew., boiska wielofunkcyjnego wraz z oświetleniem, elem. małej architektury oraz ciągów komunikacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00083830
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2720/KOSiR/ZPU/2/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zagospodarowanie terenu zielonego w sołectwie Domasław poprzez budowę placu zabaw, siłowni zewnętrznej, boiska wielofunkcyjnego wraz z oświetleniem, elementów małej architektury oraz ciągów komunikacyjnych, dz. nr 8/2”.
2. Inwestycja obejmuje budowę przez Wykonawcę: placu zabaw, siłowni zewnętrznej, boiska wielofunkcyjnego wraz z oświetleniem, elementy małej architektury, ciągi komunikacyjne oraz zieleń.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej przygotowanej przez firmę A R C H I L A N D Robert Szumski, Powstańców Śląskich 140/3 i 140/4, 53-315 Wrocław.
4. Do Wykonawcy zamówienia należy:
4.1. Wykonawca w terminie do 10 dni od podpisania umowy prześle drogą elektroniczną:
– dane niezbędne do przygotowania pełnomocnictwa do reprezentowania KOSiR w tematach związanych z prowadzeniem przedmiotowej inwestycji
– propozycję harmonogramu rzeczowo- finansowego z uszczegółowieniem ceny umownej w rozbiciu na wartości oraz czasookresy / terminy poszczególnych robót budowlanych;
4.2. Wykonawca w imieniu Zamawiającego zrealizuje postanowienia innych decyzji i uzgodnień załączonych do dokumentacji projektowej.
4.3. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązany jest dokonać wszelkich czynności związanych z prowadzeniem inwestycji.
4.4. Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego wszelkie wymagane zezwolenia związane z użytkowaniem obiektu wraz z ostatecznym pozwoleniem na użytkowanie włącznie lub innym dokumentem zezwalającym na użytkowanie przedmiotu inwestycji oraz poniesie wszystkie koszty badań koniecznych do uzyskania w/w dokumentów.
5. Wszelkie roboty dodatkowe, podobne, zamienne i nie wymagające wykonania winny być opisane w przygotowanym przez Wykonawcę protokole konieczności i niezwłocznie przedstawione wraz ze szczegółową wyceną do akceptacji nadzorowi, a następnie Zamawiającemu. Obowiązkiem Wykonawcy jest przygotowanie do akceptacji protokołów, a następnie uzyskanie niezbędnych podpisów od inspektorów nadzoru. Protokół wraz z podpisanym przez Inspektorów nadzoru i Wykonawcę kosztorysem Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
6. Kluczowe części zamówienia zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ :
Załącznik nr 7 do SWZ – Dokumentacja projektowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45000000-7 - Roboty budowlane
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważniał postępowanie o udzielenie zamówienia gdyż w trakcie badania oceny ofert zauważył, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Załącznik do formularza ofertowego - tabela elementów scalonych, okazała się problematyczna w wypełnieniu. Każdy oferent wypełnił ją inaczej, co spowodowało błędy niemożliwe do poprawienia i skutkuje brakiem możliwości porównania ofert.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
INNE PRZETARGI KOBIERZYCE
- Opracowanie dok. proj., uzyskanie pozw. na budowę i wykonanie robót bud.-montaż. wraz z uzyskaniem pozw. na użytk. w ramach rozbudowy ... przy ul. Przystankowej 2 w miejsc. Ślęza.
- Wykonanie dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu działek 40/16 obręb Kobierzyce oraz części działki 163 obręb Bielany Wrocławskie
- Usługa polegająca na wycince i podcince drzew na terenie gm. Kobierzyce
- Dostawa i montaż oznakowania pionowego dróg gminnych, na terenie Gminy Kobierzyce.
- Wykonanie zagospodarowania terenu istniejącego cmentarza: budowa obiektów małej archit, ogrodzenia, chodnika, sieci kablowej oświetlenia nN, rozbiórką istniejącego ogrodzenia oraz ustępu m. Wierzbice
więcej: przetargi KOBIERZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w Wyganowie.
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105533L i 105534 L wraz z budową oświetlenia drogowego w m. Minkowice, gm. Mełgiew
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Dostosowanie Systemu Sygnalizacji Pożarowej do przeprowadzania imprez z wykorzystaniem efektów scenicznych w obszarze płyty głównej Hali Widowiskowo-Sportowej COS Torwar w Warszawie
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wrocławiu
więcej: Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.