eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KobierzyceZagospodarowanie terenu zielonego w s. Domasław poprzez budowę placu zabaw, siłowni zewnętrznej, boiska wielofunkcyjnego wraz z oświetleniem, elementów małej architektury oraz ciągów komunikacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2025-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu zielonego w s. Domasław poprzez budowę placu zabaw, siłowni zewnętrznej, boiska wielofunkcyjnego wraz z oświetleniem, elementów małej architektury oraz ciągów komunikacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kobierzycki Ośrodek Sportu i Rekreacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367238600

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dębowa 20

1.5.2.) Miejscowość: Kobierzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-040

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sport.kosir@sport-kobierzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sport-kobierzyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-915f4cc4-8023-4b6b-af4f-24f89205cdd4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sportowa i rekreacyjna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu zielonego w s. Domasław poprzez budowę placu zabaw, siłowni zewnętrznej, boiska wielofunkcyjnego wraz z oświetleniem, elementów małej architektury oraz ciągów komunikacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-915f4cc4-8023-4b6b-af4f-24f89205cdd4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00126706

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045340/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Zagospodarowanie terenu zielonego w sołectwie Domasław poprzez budowę placu zabaw, siłowni zew., boiska wielofunkcyjnego wraz z oświetleniem, elem. małej architektury oraz ciągów komunikacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00083830

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2720/KOSiR/ZPU/2/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zagospodarowanie terenu zielonego w sołectwie Domasław poprzez budowę placu zabaw, siłowni zewnętrznej, boiska wielofunkcyjnego wraz z oświetleniem, elementów małej architektury oraz ciągów komunikacyjnych, dz. nr 8/2”.
2. Inwestycja obejmuje budowę przez Wykonawcę: placu zabaw, siłowni zewnętrznej, boiska wielofunkcyjnego wraz z oświetleniem, elementy małej architektury, ciągi komunikacyjne oraz zieleń.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej przygotowanej przez firmę A R C H I L A N D Robert Szumski, Powstańców Śląskich 140/3 i 140/4, 53-315 Wrocław.
4. Do Wykonawcy zamówienia należy:
4.1. Wykonawca w terminie do 10 dni od podpisania umowy prześle drogą elektroniczną:
– dane niezbędne do przygotowania pełnomocnictwa do reprezentowania KOSiR w tematach związanych z prowadzeniem przedmiotowej inwestycji
– propozycję harmonogramu rzeczowo- finansowego z uszczegółowieniem ceny umownej w rozbiciu na wartości oraz czasookresy / terminy poszczególnych robót budowlanych;
4.2. Wykonawca w imieniu Zamawiającego zrealizuje postanowienia innych decyzji i uzgodnień załączonych do dokumentacji projektowej.
4.3. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zobowiązany jest dokonać wszelkich czynności związanych z prowadzeniem inwestycji.
4.4. Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego wszelkie wymagane zezwolenia związane z użytkowaniem obiektu wraz z ostatecznym pozwoleniem na użytkowanie włącznie lub innym dokumentem zezwalającym na użytkowanie przedmiotu inwestycji oraz poniesie wszystkie koszty badań koniecznych do uzyskania w/w dokumentów.
5. Wszelkie roboty dodatkowe, podobne, zamienne i nie wymagające wykonania winny być opisane w przygotowanym przez Wykonawcę protokole konieczności i niezwłocznie przedstawione wraz ze szczegółową wyceną do akceptacji nadzorowi, a następnie Zamawiającemu. Obowiązkiem Wykonawcy jest przygotowanie do akceptacji protokołów, a następnie uzyskanie niezbędnych podpisów od inspektorów nadzoru. Protokół wraz z podpisanym przez Inspektorów nadzoru i Wykonawcę kosztorysem Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
6. Kluczowe części zamówienia zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ :
Załącznik nr 7 do SWZ – Dokumentacja projektowa

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45000000-7 - Roboty budowlane

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważniał postępowanie o udzielenie zamówienia gdyż w trakcie badania oceny ofert zauważył, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Załącznik do formularza ofertowego - tabela elementów scalonych, okazała się problematyczna w wypełnieniu. Każdy oferent wypełnił ją inaczej, co spowodowało błędy niemożliwe do poprawienia i skutkuje brakiem możliwości porównania ofert.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.