Ogłoszenie z dnia 2025-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00007532/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu pn.: „Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego” - II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 W GŁOWNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000179690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 24/26
1.5.2.) Miejscowość: Głowno
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-015
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs1glowno@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cebertowicz.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4537a505-1ff3-47bc-9e03-60898feb2e121.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu pn.: „Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego” - II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4537a505-1ff3-47bc-9e03-60898feb2e12
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00126723
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00552155/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu pn.: „Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie jest dofinansowane współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027, Nr umowy: FELD.08.08-IZ.00-0036/23-00, Działanie FELD.08.08 kształcenie zawodowe.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00007532
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.0036/23.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1115989 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu pn.: „Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego” - II . Zadania realizowane jest w ramach projektu Nr FELD.08.08-IZ.00-0036/23-00 pn.: „Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027. Zamówienie jest podzielone na 2 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.3.2. Kursy dla uczniów i nauczycieli
Część 1 – Kurs obsługi drona poz. 3.6 wniosku
Część 2 - Kurs podesty ruchome poz. 2.6. wniosku
3.3. Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
3.4. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.5. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.6. Zastrzega się, aby w przypadku organizacji kursu poza Głownem, jego miejsce nie było oddalone więcej niż 40 km od siedziby Zamawiającego (ZS Nr 1 w Głownie, ul. M. Kopernika 24/26) w zależności od kursu.
3.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.8. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia kursu w formie zdalnej (całości bądź części), wymaga to jednak wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego, w zależności od rodzaju kursu.
3.9. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów.
3.10. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na dwie części, zawarty jest w załączniku nr 8 do niniejszej SWZ.
3.11. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 Ustawy, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
3.12. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3.13. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
3.14. Zadanie jest dofinansowane współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027, Nr umowy: FELD.08.08-IZ.00-0036/23-00, Działanie FELD.08.08 kształcenie zawodowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 76800 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiot zamówienia: „Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów” w ramach projektu pn.: „Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego” - II . Zadania realizowane jest w ramach projektu Nr FELD.08.08-IZ.00-0036/23-00 pn.: „Dobry zawód gwarancją sukcesu zawodowego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027. Zamówienie jest podzielone na 2 części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.3.2. Kursy dla uczniów i nauczycieli
Część 1 – Kurs obsługi drona poz. 3.6 wniosku
Część 2 - Kurs podesty ruchome poz. 2.6. wniosku
3.3. Kod CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
3.4. Wykonawca nie ma możliwości dołączenia kierowanych przez Zamawiającego osób do rekrutowanej przez siebie grupy.
3.5. Wykonawca zobowiązuje się do nieobciążania uczestników żadnymi dodatkowymi kosztami.
3.6. Zastrzega się, aby w przypadku organizacji kursu poza Głownem, jego miejsce nie było oddalone więcej niż 40 km od siedziby Zamawiającego (ZS Nr 1 w Głownie, ul. M. Kopernika 24/26) w zależności od kursu.
3.7. Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne, niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia, spełniające wymogi w zakresie BHP.
3.8. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia kursu w formie zdalnej (całości bądź części), wymaga to jednak wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego, w zależności od rodzaju kursu.
3.9. Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania poszczególnych etapów, w tym egzaminu, m.in. do poinformowania kursantów o terminie egzaminu, o wydawaniu przez instytucję egzaminacyjną wymaganych dokumentów.
3.10. Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, z podziałem na dwie części, zawarty jest w załączniku nr 8 do niniejszej SWZ.
3.11. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 Ustawy, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
3.12. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3.13. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
3.14. Zadanie jest dofinansowane współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027, Nr umowy: FELD.08.08-IZ.00-0036/23-00, Działanie FELD.08.08 kształcenie zawodowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 34798 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w dniu 04.02.2025 r. w związku z tym, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Podstawa prawna: art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szkolenia z Pasją Bogumiła Hanert, ul. J. Dąbrowskiego 17E, 93-177 Łódź, NIP: 7291204690, REGON: 470888719, woj. łódzkie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7291204690
7.3.3) Ulica: ul. J. Dąbrowskiego 17E
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-177
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i wdrożenie infrastruktury sieciowej, serwerowej, systemów bezpieczeństwa IT oraz usług związanych z cyberbezpieczeństwem w ramach projektu pn.: ,,Cyberbezpieczny Samorząd-UG w Lubiewie
- Dostawa klastra UTM oprogramowania do zarządzania użytkownikami i infr. IT oraz antywirusowego na potrzeby UG Kościelisko i jedn.podległych, przeprowadzenie szkoleń - projekt Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Zarszyn"
- Dostawa, wdrożenie i objęcie serwisem systemu klasy XDR (Extended Detection and Response).
- Przeprowadzenie grupowych zajęć z doradcą zawodowym oraz indywidualnego coachingu rozwojowego w ramach projektu "Zdolni z Pomorza - Powiat Bytowski"
- Realizacja zajęć w ramach projektu pn.: "Placówka Wsparcia Dziennego "Marzenia i Pasje"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.