Ogłoszenie z dnia 2022-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00059060/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
- 2022/BZP 00070794/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa rurociągu przerzutowego z Marcinkowic do oczyszczalni ścieków w Stanowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oława
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934868
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. M. J. Piłsudskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Oława
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71/313 30 44
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@gminaolawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminaolawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/5737451.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa rurociągu przerzutowego z Marcinkowic do oczyszczalni ścieków w Stanowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-399dd8c5-8e4b-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126735
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018306/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa rurociągu przerzutowego z Marcinkowic do oczyszczalni ścieków w Stanowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059060/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.3.2022.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie rurociągu przerzutowego ścieków kanalizacji sanitarnej z Marcinkowic do oczyszczalni ścieków w Stanowicach w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą „Budowa rurociągu przerzutowego z Marcinkowic do oczyszczalni ścieków w Stanowicach”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Kanalizację tłoczną : z rur fi 225mm PE 100 RC SDR 17 o dł. ok.2799,0m wykonany w technologii bezwykopowej, fi225 PE 100 SDR17 o dł. ok.291,0m i przebudowę rurą fi 90 PE 100 SDR17 o dł. ok.17,0m ; Studnie na kanalizacji tłocznej: studnia odwadniająca/rewizyjna ø1500 szt.6; studnia rewizyjna owalna 2000x1200 szt.1; studni a odpowietrzająca ø1500 szt. 4;· studnia rozprężna ø1000 szt. 1;rury ochronne na kable szt. 49; Komora zasuw owalna 4000x2000 szt. 1 pompownia ścieków pg-1’ ø2000 szt. 1 wraz z zagospodarowaniem i ogrodzeniem oraz częścią elektryczną
2) Kanalizację grawitacyjną z rur : ø200 PVC SN8 m 15; Studnie na kanalizacji grawitacyjnej: ø1500 szt. 2; ø1000 szt. 3
3) Budowa kanalizacji deszczowej (przebudowa po nowej trasie):
Kanały kanalizacji deszczowej fi 800 żelbetowe o dł. ok.152m; fi 500
żelbetowe odł. ok.23m; fi 400 żelbetowe o dł. ok.3m; studnie betonowe min. B45
fi 1500mm szt. 5; fi1200mm szt. 3
wraz z
- odtworzeniem nawierzchni
- inspekcją kanałów na CD/DVD,
- kosztami włączenia się do sieci
- dokumentacją geodezyjną powykonawczą 3 szt. papierowo + 1 egz. na CD w pdf
- Uzyskanie pozwoleń na użytkowanie/przyjęcia przez organ zgłoszeń o zakończeniu robót bez sprzeciwu.
3. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje również:
- zabezpieczenie terenu robót i wokół obiektu na czas trwania robót
- zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
- opracowanie planu BIOZ
-powiadamianie zarządców sieci i właścicieli działek i uzyskiwanie ich zgód na wykonanie robót,
-zapewnienie nadzoru technicznego ze strony właścicieli urządzeń obcych kolidujących z robotami
- w przypadku natrafienia na urządzenia drenarskie lub inne sieci uzbrojenia terenu Wykonawca dokona ich naprawy na własny koszt oraz zapewni odbiór techniczny przez właściwego inspektora powołanego przez Zamawiającego
-wszelkie koszty uzyskania, zajęcia i organizacji ruchu i oznakowania pasów drogowych
- koszty włączenia przedmiotu robót do istniejącej sieci
- pompowanie wody z wykopów (stanowi koszt wykonawcy)
- przywrócenie terenu wokół obiektów do stanu pierwotnego
- odszkodowania wynikłe w związku z prowadzonymi pracami
- koszty związane z wykonaniem wszelkich prób i badań wynikających z norm oraz warunkami wydanymi przez zarządców sieci
- koszty związane z opłatami za wodę i odpady
- ubezpieczenie placu budowy
- prowadzenie obsługi geodezyjnej
- wszelkie koszty związane z odbiorami robót przez odpowiednie służby
- koszty związane z wypełnieniem wymogów decyzji Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu o pozwoleniu na przeprowadzenie badań archeologicznych, w zakresie przedmiotu umowy wraz z zatrudnieniem i poniesieniem kosztów wynagrodzenia i prac archeologa.
- uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z przekazaniem do użytkowania wraz z dokumentacją powykonawczą – operat kolaudacyjny.
- opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych jeżeli będzie wymagany przez zarządców dróg, uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego, wprowadzenie organizacji ruchu zastępczego wraz z oznakowaniem i ponoszenie opłat za zajęcie pasa drogowego.
- przeprowadzenie wszelkich niezbędnych czynności z właściwymi podmiotami związanych przekroczeniem rzeki, cieków oraz rowów, wszelkie koszty związane z zawiadamianiem, nadzorowaniem i odbiorami robót przez odpowiednie służby i właścicieli istniejącej infrastruktury.
Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie / zawiadomienie właściwego organu o zakończeniu budowy wraz z oświadczeniem o braku zgłoszenia przez organ sprzeciwu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
5. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi projekt (wzór) umowy - załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3766041,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7390823,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3766041,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WaterWorks Wiktor Walkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851598059
7.3.3) Ulica: Olszewskiego 131/17
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-644
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3766041,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- Dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą zbiornika i butli
- Dowóz uczestników do Środowiskowego Domu Samopomocy w Oleśnicy Małej w roku 2025
- Budowa centrum przesiadkowego przy nowym przystanku kolejowym Oława Zachodnia
więcej: przetargi w Oławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACJI SANITARNEJ W UL. RZECZNEJ ORAZ BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W UL. LUBSZECKIEJ W KALETACH
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 886 Domaradz - Brzozów - Sanok polegająca na budowie mostu w km 0 + 216 na rz. Stobnica w m. Domaradz
- Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicy Wysockiej, odcinku ul. Częstochowskiej, oraz odcinku ul. Krzywej w Łazach i ul. Paderewskiego w Wysokiej.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnych w ramach projektu Poprawa gospodarki ściekowej w gminie Halinów - 2 części
- Rozbudowa istniejącego składowiska odpadów o nową kwaterę balastu na odpady inne niż niebezpieczne i obojętne na terenie MKUO ProNatura Sp. z o.o. przy ul. Prądocińskiej 28 w Bydgoszczy.
- Przebudowa ul. Tynieckiej - chodnik.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.