eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OławaBudowa rurociągu przerzutowego z Marcinkowic do oczyszczalni ścieków w Stanowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-04-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa rurociągu przerzutowego z Marcinkowic do oczyszczalni ścieków w Stanowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oława

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934868

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. M. J. Piłsudskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Oława

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71/313 30 44

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@gminaolawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminaolawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/573745

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa rurociągu przerzutowego z Marcinkowic do oczyszczalni ścieków w Stanowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-399dd8c5-8e4b-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126735

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018306/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa rurociągu przerzutowego z Marcinkowic do oczyszczalni ścieków w Stanowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059060/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.3.2022.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie rurociągu przerzutowego ścieków kanalizacji sanitarnej z Marcinkowic do oczyszczalni ścieków w Stanowicach w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą „Budowa rurociągu przerzutowego z Marcinkowic do oczyszczalni ścieków w Stanowicach”.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Kanalizację tłoczną : z rur fi 225mm PE 100 RC SDR 17 o dł. ok.2799,0m wykonany w technologii bezwykopowej, fi225 PE 100 SDR17 o dł. ok.291,0m i przebudowę rurą fi 90 PE 100 SDR17 o dł. ok.17,0m ; Studnie na kanalizacji tłocznej: studnia odwadniająca/rewizyjna ø1500 szt.6; studnia rewizyjna owalna 2000x1200 szt.1; studni a odpowietrzająca ø1500 szt. 4;· studnia rozprężna ø1000 szt. 1;rury ochronne na kable szt. 49; Komora zasuw owalna 4000x2000 szt. 1 pompownia ścieków pg-1’ ø2000 szt. 1 wraz z zagospodarowaniem i ogrodzeniem oraz częścią elektryczną
2) Kanalizację grawitacyjną z rur : ø200 PVC SN8 m 15; Studnie na kanalizacji grawitacyjnej: ø1500 szt. 2; ø1000 szt. 3
3) Budowa kanalizacji deszczowej (przebudowa po nowej trasie):
Kanały kanalizacji deszczowej fi 800 żelbetowe o dł. ok.152m; fi 500
żelbetowe odł. ok.23m; fi 400 żelbetowe o dł. ok.3m; studnie betonowe min. B45
fi 1500mm szt. 5; fi1200mm szt. 3
wraz z
- odtworzeniem nawierzchni
- inspekcją kanałów na CD/DVD,
- kosztami włączenia się do sieci
- dokumentacją geodezyjną powykonawczą 3 szt. papierowo + 1 egz. na CD w pdf
- Uzyskanie pozwoleń na użytkowanie/przyjęcia przez organ zgłoszeń o zakończeniu robót bez sprzeciwu.

3. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje również:
- zabezpieczenie terenu robót i wokół obiektu na czas trwania robót
- zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
- opracowanie planu BIOZ
-powiadamianie zarządców sieci i właścicieli działek i uzyskiwanie ich zgód na wykonanie robót,
-zapewnienie nadzoru technicznego ze strony właścicieli urządzeń obcych kolidujących z robotami
- w przypadku natrafienia na urządzenia drenarskie lub inne sieci uzbrojenia terenu Wykonawca dokona ich naprawy na własny koszt oraz zapewni odbiór techniczny przez właściwego inspektora powołanego przez Zamawiającego
-wszelkie koszty uzyskania, zajęcia i organizacji ruchu i oznakowania pasów drogowych
- koszty włączenia przedmiotu robót do istniejącej sieci
- pompowanie wody z wykopów (stanowi koszt wykonawcy)
- przywrócenie terenu wokół obiektów do stanu pierwotnego
- odszkodowania wynikłe w związku z prowadzonymi pracami
- koszty związane z wykonaniem wszelkich prób i badań wynikających z norm oraz warunkami wydanymi przez zarządców sieci
- koszty związane z opłatami za wodę i odpady
- ubezpieczenie placu budowy
- prowadzenie obsługi geodezyjnej
- wszelkie koszty związane z odbiorami robót przez odpowiednie służby
- koszty związane z wypełnieniem wymogów decyzji Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu o pozwoleniu na przeprowadzenie badań archeologicznych, w zakresie przedmiotu umowy wraz z zatrudnieniem i poniesieniem kosztów wynagrodzenia i prac archeologa.
- uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z przekazaniem do użytkowania wraz z dokumentacją powykonawczą – operat kolaudacyjny.
- opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych jeżeli będzie wymagany przez zarządców dróg, uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego, wprowadzenie organizacji ruchu zastępczego wraz z oznakowaniem i ponoszenie opłat za zajęcie pasa drogowego.
- przeprowadzenie wszelkich niezbędnych czynności z właściwymi podmiotami związanych przekroczeniem rzeki, cieków oraz rowów, wszelkie koszty związane z zawiadamianiem, nadzorowaniem i odbiorami robót przez odpowiednie służby i właścicieli istniejącej infrastruktury.
Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie / zawiadomienie właściwego organu o zakończeniu budowy wraz z oświadczeniem o braku zgłoszenia przez organ sprzeciwu.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
5. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi projekt (wzór) umowy - załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3766041,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7390823,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3766041,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WaterWorks Wiktor Walkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851598059

7.3.3) Ulica: Olszewskiego 131/17

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-644

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3766041,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.