eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług opieki serwisowej i powdrożeniowej systemu informatycznego SIMPLE.ERP



Ogłoszenie z dnia 2025-03-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opieki serwisowej i powdrożeniowej systemu informatycznego SIMPLE.ERP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT PRZEMYSŁU ORGANICZNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000042613

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Annopol 6

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-236

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ipo@ipo.lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipo.lukasiewicz.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bsskancelaria.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


badania naukowe, prace rozwojowe, produkcja chemikaliów organicznych i materiałów wybuchowych, analizy techniczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług opieki serwisowej i powdrożeniowej systemu informatycznego SIMPLE.ERP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c88db661-ca0d-408f-8743-3438d8a5efff

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00126837

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00068886

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CRZP/IPO/FA/03/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opieki serwisowej i powdrożeniowej systemu informatycznego SIMPLE.ERP dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Przemysłu Organicznego.
W trakcie realizacji umowy Wykonawca zapewni:
1) Opiekę serwisową Oprogramowania, które obejmuje moduły wymienione poniżej, co do których Zamawiający posiada bezterminowe licencje oraz nabędzie nową licencję dla eDokumenty KSeF w czasie trwania umowy:
SIMPLE.ERP – BDG Budżetowanie Jednostek Administracji Publicznej
SIMPLE.ERP – BUD Zarządzanie Projektami
SIMPLE.ERP – ePIT Podpis Elektroniczny
SIMPLE.ERP – FK Finanse i Księgowość
SIMPLE.ERP – HRUMCP Umowy Cywilno-Prawne
SIMPLE.ERP – HRUMOP Umowy o Pracę
SIMPLE.ERP – INFO Biblioteka funkcji SIMPLE.ERP dla MS Excel
SIMPLE.ERP – JPK Jednolity Plik Kontrolny
SIMPLE.ERP – MT Majątek Trwały
SIMPLE.ERP – OBD Obieg Dokumentu w Obrocie Towarowym
SIMPLE.ERP – OT Obrót Towarowy
SIMPLE.ERP – PER Zarzadzanie Personelem
SIMPLE.ERP – PPK Pracownicze Plany Kapitałowe
SIMPLE.ERP – RAPORT Serwer Raportów - PERSONEL
SIMPLE.ERP – Wielowątkowe przeliczanie list płac
SIMPLE.ERP – eDokumenty KSeF
SIMPLE.ERP – eBANK moduł przeznaczony do automatycznej dwustronnej wymiany danych z systemem Pekao Connect
2) Opiekę serwisową dla modułów dodatkowych i rozwiązań dedykowanych jak: Report Portal – Narzędzie analityczne BI, Ewidencja Czasu Pracy (RCP), Raporty dedykowane zaimplementowanych w obecnej wersji Oprogramowania, jak również rozwiązań dedykowanych zaimplementowanych w czasie obowiązywania umowy.
3) Przeprowadzenie prac wdrożeniowych dla funkcjonalności eDokumenty KSeF wraz z dostarczeniem licencji (bezterminowej) i klucza licencyjnego oraz opiekę serwisową na czas trwania umowy dla ww. funkcjonalności.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.
3. Na podstawie art. 95 ust. 1 uPzp Zamawiający wymaga, aby czynności wykonywane przez osobę pełniącą funkcję opiekuna umowy oraz przez osoby realizujące czynności w zakresie związanym z przyjmowaniem zgłoszeń w ramach helpdesk, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465), z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1773)
i aktów wykonawczych wydanych do tej ustawy, przez cały okres realizacji zamówienia.
4. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osoby, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 uPzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ („Projekt umowy”).

4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72266000-7 - Usługi doradcze w zakresie oprogramowania

72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) uPzp. W myśl powołanego przepisu, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Postepowanie zostało unieważnione 05.02.2025 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.