Ogłoszenie z dnia 2025-03-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00068886/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opieki serwisowej i powdrożeniowej systemu informatycznego SIMPLE.ERP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT PRZEMYSŁU ORGANICZNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000042613
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Annopol 6
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-236
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ipo@ipo.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipo.lukasiewicz.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bsskancelaria.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
badania naukowe, prace rozwojowe, produkcja chemikaliów organicznych i materiałów wybuchowych, analizy techniczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług opieki serwisowej i powdrożeniowej systemu informatycznego SIMPLE.ERP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c88db661-ca0d-408f-8743-3438d8a5efff
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00126837
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00068886
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZP/IPO/FA/03/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opieki serwisowej i powdrożeniowej systemu informatycznego SIMPLE.ERP dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Przemysłu Organicznego.
W trakcie realizacji umowy Wykonawca zapewni:
1) Opiekę serwisową Oprogramowania, które obejmuje moduły wymienione poniżej, co do których Zamawiający posiada bezterminowe licencje oraz nabędzie nową licencję dla eDokumenty KSeF w czasie trwania umowy:
SIMPLE.ERP – BDG Budżetowanie Jednostek Administracji Publicznej
SIMPLE.ERP – BUD Zarządzanie Projektami
SIMPLE.ERP – ePIT Podpis Elektroniczny
SIMPLE.ERP – FK Finanse i Księgowość
SIMPLE.ERP – HRUMCP Umowy Cywilno-Prawne
SIMPLE.ERP – HRUMOP Umowy o Pracę
SIMPLE.ERP – INFO Biblioteka funkcji SIMPLE.ERP dla MS Excel
SIMPLE.ERP – JPK Jednolity Plik Kontrolny
SIMPLE.ERP – MT Majątek Trwały
SIMPLE.ERP – OBD Obieg Dokumentu w Obrocie Towarowym
SIMPLE.ERP – OT Obrót Towarowy
SIMPLE.ERP – PER Zarzadzanie Personelem
SIMPLE.ERP – PPK Pracownicze Plany Kapitałowe
SIMPLE.ERP – RAPORT Serwer Raportów - PERSONEL
SIMPLE.ERP – Wielowątkowe przeliczanie list płac
SIMPLE.ERP – eDokumenty KSeF
SIMPLE.ERP – eBANK moduł przeznaczony do automatycznej dwustronnej wymiany danych z systemem Pekao Connect
2) Opiekę serwisową dla modułów dodatkowych i rozwiązań dedykowanych jak: Report Portal – Narzędzie analityczne BI, Ewidencja Czasu Pracy (RCP), Raporty dedykowane zaimplementowanych w obecnej wersji Oprogramowania, jak również rozwiązań dedykowanych zaimplementowanych w czasie obowiązywania umowy.
3) Przeprowadzenie prac wdrożeniowych dla funkcjonalności eDokumenty KSeF wraz z dostarczeniem licencji (bezterminowej) i klucza licencyjnego oraz opiekę serwisową na czas trwania umowy dla ww. funkcjonalności.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.
3. Na podstawie art. 95 ust. 1 uPzp Zamawiający wymaga, aby czynności wykonywane przez osobę pełniącą funkcję opiekuna umowy oraz przez osoby realizujące czynności w zakresie związanym z przyjmowaniem zgłoszeń w ramach helpdesk, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465), z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1773)
i aktów wykonawczych wydanych do tej ustawy, przez cały okres realizacji zamówienia.
4. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osoby, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 uPzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ („Projekt umowy”).
4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72266000-7 - Usługi doradcze w zakresie oprogramowania
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1) uPzp. W myśl powołanego przepisu, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu do wyznaczonego terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Postepowanie zostało unieważnione 05.02.2025 r.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie wsparcia technicznego producenta i świadczenia wsparcia technicznego przez Wykonawcę dla urządzeń sieciowych Cisco
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup klastra serwerowego z macierzą, oprogramowaniem, switchy zarządzalnych oraz usługi wdrożenia
- Zakup sprzętu i oprogramowania wraz z instalacją dla poprawy cyberbezpieczeństwa w urzędzie etap 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.