Ogłoszenie z dnia 2025-03-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00603742/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
- 2024/BZP 00616325/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie dostaw specjalistycznego wyposażenia związanych z projektem pn. Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży elektryczno-elektronicznej przy Zespole Szkół w Dobczycach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół im. ks. Józefa Tischnera w Dobczycach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000188819
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 20a
1.5.2.) Miejscowość: Dobczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-410
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dobczyce.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobczyce.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e218ec8f-3087-4aa5-ba66-e4d6305964ae1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie dostaw specjalistycznego wyposażenia związanych z projektem pn. Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży elektryczno-elektronicznej przy Zespole Szkół w Dobczycach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e218ec8f-3087-4aa5-ba66-e4d6305964ae
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00126840
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00321838/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Wykonanie dostaw specjalistycznego wyposażenia związanych z projektem pn. Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży elektryczno-elektronicznej przy Zespole Szkół w Dobczycach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży elektryczno-elektronicznej przy Zespole Szkół w Dobczycach2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00603742
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS.272.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 638861,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa systemów alarmowych i pokrewnych4.5.3.) Główny kod CPV: 35121700-5 - Systemy alarmowe
4.5.5.) Wartość części: 58943,09 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa słonecznych modułów fotoelektrycznych4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.5.) Wartość części: 146341,46 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa systemów automatyki budynkowej4.5.3.) Główny kod CPV: 48921000-0 - System automatyzacji
4.5.5.) Wartość części: 17886,18 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa stołów elektrotechnicznych4.5.3.) Główny kod CPV: 39151200-7 - Stoły robocze
4.5.5.) Wartość części: 43902,44 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia stołów elektrotechnicznych4.5.3.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.5.5.) Wartość części: 155691,06 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia do lutowania4.5.3.) Główny kod CPV: 42660000-0 - Narzędzia do lutowania na miękko, lutowania na twardo, obróbki powierzchni oraz maszyny i urządzenia do natryskiwania na gorąco
4.5.5.) Wartość części: 203089,43 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia numerycznego4.5.3.) Główny kod CPV: 42622000-2 - Maszyny do frezowania lub gwintowania
4.5.5.) Wartość części: 9756,10 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia do druku 3D4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 3252,03 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części nr 1 postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt. 3 Pzp, gdyż cena oferty z najniższą ceną przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiając nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141696 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161002,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141696 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Edukacja Plus sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851464877
7.3.3) Ulica: ul. Szeroka 19
7.3.4) Miejscowość: Niestępowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-331
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141696 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-24Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części nr 3 postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt. 3 Pzp, gdyż cena oferty z najniższą ceną przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiając nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części nr 4 postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt. 3 Pzp, gdyż cena oferty z najniższą ceną przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiając nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części nr 5 postępowanie unieważniono na podstawie art. 263. Wezwany do złożenia dokumentów wykonawca najwyżej oceniony nie uzupełnił podmiotowych środków dowodowych. W odpowiedzi na wezwanie z art. 128 ust. 1 Pzp przedłożył informację o odstąpieniu od złożenia dokumentów ze względu na brak możliwości realizacji zamówienia. Zamawiający postanowił o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 263 Pzp
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania w części nr 6 na podstawie art. 255 pkt. 3 Pzp, gdyż cena oferty najkorzystniejszej (oferta nr 3, wg. numeracji odnoszącej się do informacji z otwarcia ofert) przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części nr 7 postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt. 3 Pzp, gdyż cena oferty z najniższą ceną przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiając nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6413,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111069 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6413,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421781039
7.3.3) Ulica: Ceynowy 21
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6413,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-10INNE PRZETARGI DOBCZYCE
- Przebudowa drogi gminnej 540111K w km od 0+000 do 0+415,30 w miejscowości Nowa Wieś, Gmina Dobczyce
- "Modernizacja obiektu sportowego UKS "Orzeł" Nowa Wieś" realizowane w ramach zadania: Modernizacja obiektów sportowych
- Budowa zadaszenia kortów tenisowych w Parku Miejskim - opracowanie dokumentacji projektowej
- Przebudowa DW 964 Dobczyce - Wieliczka w zakresie budowy chodnika w miejscowości Sieraków etap IV w kierunku Jankówki od km 2+660 do km 3+209 odcinek referencyjny nr 150
więcej: przetargi DOBCZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni przedmiotowych w Zespole Szkół im. prof. Janusza Groszkowskiego w Radomsku
- Budowa instalacji fotowoltaicznej dla Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznych na dachach dwóch budynków wraz z magazynami energii przy ul. Dworskiej 10H i 10K w Gliwicach
- Budowa oświetlenia w parku przy ul. Hipotecznej w systemie zaprojektuj i wybuduj (BO nr ID: BO54BC)
- Zakup wraz z dostawą i montażem eksponatów interaktywnych do Centrum Nauki, stanowiących doposażenie przestrzeni wystawienniczej
- Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia zwierzętarni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.