eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług opieki serwisowej i powdrożeniowej systemu informatycznego SIMPLE.ERP



Ogłoszenie z dnia 2025-03-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opieki serwisowej i powdrożeniowej systemu informatycznego SIMPLE.ERP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT PRZEMYSŁU ORGANICZNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000042613

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Annopol 6

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-236

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ipo@ipo.lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipo.lukasiewicz.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bsskancelaria.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


badania naukowe, prace rozwojowe, produkcja chemikaliów organicznych i materiałów wybuchowych, analizy techniczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług opieki serwisowej i powdrożeniowej systemu informatycznego SIMPLE.ERP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8162954a-6300-4f20-89c7-c5ed4562b107

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00126841

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00094092

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CRZP/IPO/FA/08/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opieki serwisowej i powdrożeniowej systemu informatycznego SIMPLE.ERP dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Przemysłu Organicznego.
W trakcie realizacji umowy Wykonawca zapewni:
1) Opiekę serwisową Oprogramowania, które obejmuje moduły wymienione poniżej, co do których Zamawiający posiada bezterminowe licencje oraz nabędzie nową licencję dla eDokumenty KSeF w czasie trwania umowy:
SIMPLE.ERP – BDG Budżetowanie Jednostek Administracji Publicznej
SIMPLE.ERP – BUD Zarządzanie Projektami
SIMPLE.ERP – ePIT Podpis Elektroniczny
SIMPLE.ERP – FK Finanse i Księgowość
SIMPLE.ERP – HRUMCP Umowy Cywilno-Prawne
SIMPLE.ERP – HRUMOP Umowy o Pracę
SIMPLE.ERP – INFO Biblioteka funkcji SIMPLE.ERP dla MS Excel
SIMPLE.ERP – JPK Jednolity Plik Kontrolny
SIMPLE.ERP – MT Majątek Trwały
SIMPLE.ERP – OBD Obieg Dokumentu w Obrocie Towarowym
SIMPLE.ERP – OT Obrót Towarowy
SIMPLE.ERP – PER Zarzadzanie Personelem
SIMPLE.ERP – PPK Pracownicze Plany Kapitałowe
SIMPLE.ERP – RAPORT Serwer Raportów - PERSONEL
SIMPLE.ERP – Wielowątkowe przeliczanie list płac
SIMPLE.ERP – eDokumenty KSeF
SIMPLE.ERP – eBANK moduł przeznaczony do automatycznej dwustronnej wymiany danych z systemem Pekao Connect
2) Opiekę serwisową dla modułów dodatkowych i rozwiązań dedykowanych jak: Report Portal – Narzędzie analityczne BI, Ewidencja Czasu Pracy (RCP), Raporty dedykowane zaimplementowanych w obecnej wersji Oprogramowania, jak również rozwiązań dedykowanych zaimplementowanych w czasie obowiązywania umowy.
3) zeprowadzenie prac wdrożeniowych dla funkcjonalności eDokumenty KSeF wraz z dostarczeniem licencji (bezterminowej) i klucza licencyjnego oraz opiekę serwisową na czas trwania umowy dla ww. funkcjonalności.
(...)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części, a co za tym idzie nie dopuszcza składania ofert częściowych. Uzasadnienie: Przedmiot zamówienia jest jednorodny. Podział zamówienia na części nie jest pożądany ze względu na konieczność wykonywania usługi w sposób jednolity, czego nie zapewniają ewentualne rozbieżności w organizacji takich usług przez różne podmioty.
4. Na podstawie art. 95 ust. 1 uPzp Zamawiający wymaga, aby czynności wykonywane przez osobę pełniącą funkcję opiekuna umowy oraz przez osoby realizujące czynności w zakresie związanym z przyjmowaniem zgłoszeń w ramach helpdesk, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465), z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1773)
i aktów wykonawczych wydanych do tej ustawy, przez cały okres realizacji zamówienia.
5. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osoby, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 uPzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ („Projekt umowy”).

4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72266000-7 - Usługi doradcze w zakresie oprogramowania

72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 370623,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370623,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 370623,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIMPLE S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 113 002 25 78

7.3.3) Ulica: Bronisława Czecha 49/51

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-555

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 370623,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Cena oferty: 370 623,60 zł, w tym:
cena za zakres podstawowy zamówienia- 350 636,10 zł, cena za zamówienie opcjonalne - 19 987,50 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.