Ogłoszenie z dnia 2025-03-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00099838/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup w formie leasingu operacyjnego maszyn budowalnych, typu równiarka drogowa i walec drogowy gumowo gumowy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W OLECKU"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511491459
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gołdapska 22
1.5.2.) Miejscowość: Olecko
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tbs.olecko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tbs.olecko.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-318b619e-0119-4a0b-80d4-ed79ae082f851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup w formie leasingu operacyjnego maszyn budowalnych, typu równiarka drogowa i walec drogowy gumowo gumowy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-318b619e-0119-4a0b-80d4-ed79ae082f85
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00126847
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00099838
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TBS.01.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 840000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest “zakup w formie leasingu operacyjnego maszyn budowlanych typu równiarka drogowa i walec drogowy gumowo gumowy, pojazdy używane z rokiem produkcji co najmniej 2005. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie ze specyfikacją techniczną, która jest również Opisem Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu ofertę na jedną, dwie lub wszystkie dwie części zamówienia. Każda oferta musi być złożona osobno dla danej części poniżej:Część I – Równiarka drogowa szt. 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 43220000-1 - Równiarki i niwelatory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
4.5.5.) Wartość części: 460000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest “zakup w formie leasingu operacyjnego maszyn budowlanych typu równiarka drogowa i walec drogowy gumowo gumowy, pojazdy używane z rokiem produkcji co najmniej 2005. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie ze specyfikacją techniczną, która jest również Opisem Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu ofertę na jedną, dwie lub wszystkie dwie części zamówienia. Każda oferta musi być złożona osobno dla danej części poniżej:Część II – Walec drogowy gumowo gumowy szt. 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 43312400-7 - Walce drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
4.5.5.) Wartość części: 380000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu odrzucono ofertę w części I na podstawie art. 226 ust. 1 podpkt. 5) ze względu na jej treść, która jest niezgodna z warunkami zamówienia, a mianowicie w specyfikacji technicznej w pkt 2, 3, 5 i 6 zaoferowali parametr gorszy niż określony przez zamawiającego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 449485,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 449485,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 449485,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Europejski Fundusz Leasingowy Spółka Akcyjna
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo REMASZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8970012657
7.3.3) Ulica: Ul. Legnicka 48 BUD C-D
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-202
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 449485,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 miesiące
INNE PRZETARGI Z OLECKA
- Dostawa środków czystości do magazynu na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o.
- Świadczenie usług w zakresie prania bielizny ogólnoszpitalnej i bielizny zakaźnej
więcej: przetargi w Olecku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu osobowego o napędzie hybrydowym na potrzeby Zarządu Dróg i Zieleni w Sopocie
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu osobowego
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Copernicus PL Sp. z o.o."
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu osobowego dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o. z opcją wykupu przez Zamawiającego."
- Usługa leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego pojazdu ciężarowego - śmieciarki
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu z zabudową asenizacyjną
więcej: Równiarki i niwelatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.