Ogłoszenie z dnia 2023-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00069072/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wycinka drzew i krzewów w Parku Wolności i Parku Witosa w Błaszkach w związku z zagospodarowaniem terenu parków miejskich oraz rozbudową kanalizacji deszczowej w centrum miasta
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BŁASZKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934358
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Niepodległości 13
1.5.2.) Miejscowość: Błaszki
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-235
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@blaszki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.blaszki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zamowienia.blaszki.pl/procurements/37/procurement1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wycinka drzew i krzewów w Parku Wolności i Parku Witosa w Błaszkach w związku z zagospodarowaniem terenu parków miejskich oraz rozbudową kanalizacji deszczowej w centrum miasta2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eeb22daf-a09c-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00126860
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00520910/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Zagospodarowanie terenu parków miejskich oraz rozbudowa kanalizacji deszczowej w centrum miasta
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00069072
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIZ.271.5.23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 123078,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wycinka drzew i krzewów w Parku Wolności i Parku Witosa w Błaszkach w związku z planowanym zagospodarowaniem terenu parków miejskich oraz rozbudową kanalizacji deszczowej w centrum miasta.
2. Usługa obejmuje:
- wycinkę 61 szt drzew zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ ,,Inwentaryzacja drzew i krzewów” ( wykaz drzew i krzewów do usunięcia). UWAGA – pozycje wykreślone w wykazie – nie wchodzą w zakres zamówienia.
- usuwanie ok. 200 m2 zakrzaczeń wraz z karczowaniem,
- karczowanie pni drzew – 61 szt
- posprzątanie terenu z powstałych resztek roślinnych wraz z wyrównaniem terenu, jeśli będzie to konieczne – przywrócenie terenu do stanu poprzedniego – nie później niż w ciągu jednego dnia od ścięcia drzewa i wywozie materiału drzewnego,
- wywóz powstałego materiału drzewnego nie później niż w ciągu 3 dni po ścięciu drzewa w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
5.3. Wycinka powinna być wykonywana zgodnie z obowiązującymi standardami, bez powodowania zniszczeń w sąsiedztwie prac zarówno w zasobach zieleni miejskiej jak i infrastruktury technicznej. W przypadkach możliwych dopuszcza się położenie całych drzew, jeżeli nie jest to możliwe, ścinkę należy prowadzić segmentowo, przy użyciu podnośników i metod alpinistycznych. Niedopuszczalna jest zrywka ściętych pni, kłody należy pociąć na odpowiednie odcinki umożliwiające wyniesienie ich do miejsca wywozu.
5.4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do:
- właściwego oznakowania miejsc prowadzenia prac i zabezpieczenia ich przed dostępem osób trzecich,
- w przypadku wycinania drzew z tzw. mis w chodnikach do ścięcia pozostałego pniaka do poziomu chodnika,
- uprzątnięcia terenu w obrębie prowadzenia prac z wszelkich powstałych odpadów biodegradowalnych ( wraz z ich utylizacją zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki śmieciowej w przeciągu 1 dnia od zakończenia wycinki w danym rejonie.
Informacje dodatkowe
5.5. Każdemu Wykonawcy zainteresowanemu złożeniem oferty, zaleca się odbycie wizji w terenie w celu dokładnego przeglądu wszystkich egzemplarzy drzew przeznaczonych do wycinki, w celu zapoznania się z możliwymi trudnościami wynikającymi ze sposobu wykonywania prac związanych z wycinką ( kolizje z zielenią, wszelką infrastrukturą techniczną, ruchem drogowym).
5.6. Wykonawca usługi, zgodnie z art. 3 ust 1 pkt 32 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( t.j.Dz. U z 2022 r. ,poz. 699 ze zm.) jest wytwórcą odpadów powstających w związku z jej realizacją. Podlega , zatem stosownym wynikającym z tego faktu, przepisom ww. ustawy. Odpady komunalne i inne nieczystości zebrane w trakcie wykonywania prac porządkowych winny być wywiezione prze Wykonawcę na miejsce ich legalnej utylizacji.
5.7. Jeżeli Wykonawca planuje przystąpienie do realizacji usługi, wymagany jest potencjał sprzętowy i ludzki, który umożliwi prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia z zachowaniem terminu określonego w umowie.
5.8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie ewentualne wypadki i szkody powstałe w wyniku realizacji przedmiotu umowy. Szkody nie uznane przez ubezpieczyciela Wykonawcy, powstałe z przyczyn niewłaściwego zabezpieczenia i realizowania usług obciążą Wykonawcę.
5.9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
5.10. Zamawiający określa, że Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności objęte zakresem zamówienia, w szczególności wszystkie osoby wykonujące prace fizyczne oraz operatorów sprzętu, jeśli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy.
5.11. Szczegółowe regulacje w zakresie zatrudnienia na umowę o pracę , w tym informacje dotyczące sposobu weryfikacji zatrudnienia osób wskazanych w pkt. 5.10, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem osób wskazanych w pkt 5.10 oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy – stanowiącym Zał nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175644,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ,,PALMEX" Danuta Helman
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271872874
7.3.3) Ulica: Suliszewice 83
7.3.4) Miejscowość: Błaszki
7.3.5) Kod pocztowy: 98-235
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-02-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI BŁASZKI
- Dostawa sprzętu komputerowego i elementów wyposażenia pracowni szkolnych
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Mroczki Małe
- Przebudowa drogi Wójcice - Suliszewice w m. Suliszewice
więcej: przetargi BŁASZKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie zieleni przydrożnej, rosnącej w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Żywieckiego w 2025 r.
- Częściowa modernizacja ogrodzenia na cmentarzu komunalnym w Pyrzycach dz. nr 33 obręb 7 m. Pyrzyce wraz z usunięciem drzew i wyrównaniem terenu.
- Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Popiołka w Cieszynie
- [4WOG-1200.2712.28.2025] Wycinka drzew i krzewów, frezowanie korzeni, nasadzenia zastępcze, cięcia pielęgnacyjne, wycinka samosiejek oraz porządkowanie terenu - 4 WOG Gliwice - 2 części.
- Rewitalizacja Parku Międzyosiedlowego na Os. XXX-lecia w Chełmie w ramach przedsięwzięcia "Chełm dla Klimatu - Rewitalizacja Parku Międzyosiedlowego na Os. XXX-lecia w Chełmie"
- "Konserwacja i utrzymanie terenów zieleni wokół obiektów Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów". Zamówienie z prawem opcji
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.