Ogłoszenie z dnia 2021-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00029301/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-08
- 2021/BZP 00033485/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-15
- 2021/BZP 00036944/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-21
- 2021/BZP 00039653/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00126891 z dnia 2021-07-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO W RAMACH PIERWSZEGO WYPOSAŻENIA DLA KMP W SOSNOWCU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://slaska-policja.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO W RAMACH PIERWSZEGO WYPOSAŻENIA DLA KMP W SOSNOWCU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28a024bc-983e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126891
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014111/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach pierwsze go wyposażenia KMP Sosnowiec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029301/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-2380-12/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 242222,75 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a/ Zadanie nr 1 – Dostawa sprzętu komputerowego;1.1 Dostawa zostanie zrealizowana w terminie do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia następującego po dniu złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje realizację zamówienia w okresie 15.06.2021 r. - 31.07.2021 r.
1.2 Parametry asortymentu opisane w załączniku nr 3.1 i 3.2 do SWZ stanowią minimalne wymagania Zamawiającego.
1.3 Zamawiający wyraża zgodę na zmianę dostarczonego sprzętu na inny niż ten, który został wskazany w załączniku nr 1 do SWZ, w przypadku wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany sprzęt został wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego sprzętu pod warunkiem, iż jego funkcjonalność pozostanie bez zmian, a cena nie jest wyższa od zaoferowanej w formularzu cenowym.
1.3.1 W przypadku, o którym mowa w pkt 1.3 Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego sprzętu.
1.3.2 Zamawiającemu przysługuje prawo nie wyrażenia zgody na zmianę oferowanego sprzętu. W zaistniałym przypadku Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia zaoferowanego sprzętu zgodnie z treścią oferty.
1.4 Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy (tzn. wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dniem dostawy), wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, nie jest powystawowy, nie był wykorzystywany wcześniej przez inny podmiot, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 3.1 i 3.2 do SWZ.
1.4.1 Nie dopuszcza się urządzeń typu refurbished/odnowionych (zwróconych do producenta i później odsprzedawanych ponownie przez producenta).
1.4.2 Zamawiający wymaga, aby urządzenia dostarczane w ramach realizacji umowy były urządzeniami zakupywanymi w oficjalnym kanale sprzedaży Producenta na rynek Unii Europejskiej. Zamawiający będzie wymagał wraz z dostawą stosownego potwierdzenia podpisanego przez polskie biuro przedstawiciela producenta, a jeżeli producent nie posiada oficjalnego biura w Polsce przez przedstawiciela biura europejskiego, odpowiadającego za rynek polski.
1.5 Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta i modelu oferowanego asortymentu w załączniku nr 4.1 oraz 4.2 do SWZ (formularz cenowy)- oddzielnie dla każdego zadania, oddzielnie dla każdej pozycji.
1.6 Brak wpisania modelu i producenta oferowanego asortymentu skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
1.7 Asortyment powinien posiadać wymagane w treści załącznika nr 3.1 i 3.2 do SWZ oraz przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem.
1.8 Zamawiający wymaga wskazania w formularzu ofertowym czasu naprawy gwarancyjnej dla poszczególnych zadań.
1.9 Miejscem dostaw asortymentu w ramach zamówienia jest nowa siedziba Komendy Miejskiej w Sosnowcu, przy ul. Aleksandra Janowskiego, 41-200 Sosnowiec.
1.10 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia udzielił gwarancji minimalnej, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załącznikach nr 1 i nr 4.1 i 4.2 do SWZ dla poszczególnych pozycji.
1.10.1 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną w tym transport, ponosił Wykonawca. Zamawiający wymaga aby cena oferty Wykonawcy obejmowała wykonanie w okresie gwarancji na zlecenie Zamawiającego wszelkich ekspertyz serwisowych w celu określenia przyczyn uszkodzenia (niewłaściwego działania) dostarczonych urządzeń.
1.10.2 W przypadku zaoferowania okresu gwarancyjnego dłuższego niż gwarancja producenta sprzętu Wykonawca dostarczy wraz z dostawą dokumenty gwarancyjne sprzętu potwierdzające objęcie asortymentu zwiększonym okresem gwarancji przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta. W przypadku gdy Wykonawcą jest autoryzowany przedstawiciel producenta oświadczenia nie wymaga się, jednak Wykonawca do złożonej oferty winien przedłożyć oświadczenie, że jest autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanego asortymentu.
1.10.3 Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresów gwarancji oferuje minimalną gwarancję wymaganą przez Zamawiającego w załączniku nr 3.1 oraz 3.2 do SWZ.
1.10.4 Okres gwarancji na asortyment będący przedmiotem zadania I i zadania II, stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.
1.10.5 W przypadku braku podania lub błędnego wskazania okresu gwarancji na asortyment, będą obowiązywały zasady przeliczenia ujęte w Sekcji XX SWZ.
1.11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał czas naprawy gwarancyjnej, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załącznik nr 1 do SWZ dla poszczególnych pozycji.
1.11.1. Czas naprawy gwarancyjnej liczony będzie od chwili zgłoszenia Wykonawcy awarii do czasu dostarczenia do Zamawiającego sprzętu pozbawionego wad.
1.11.2. Okres gwarancji na asortyment będący przedmiotem zadania I i zadania II, stanowi trzecie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.
1.12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał wartość pamięci RAM, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych pozycji.
1.12.1 Wartość pamięci RAM będący przedmiotem zadania I, stanowi czwarte i piąte kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.
1.13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca określił czas reakcji serwisowej, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych pozycji.
1.13.1 Czas reakcji serwisowej liczony będzie od chwili zgłoszenia Wykonawcy awarii do czasu podjęcia czynności przez Wykonawcę.
1.13.2 Czas reakcji serwisowej na asortyment będący przedmiotem zadania II, stanowi czwarte kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.
1.14. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci karty produktów oferowanych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 4.1 oraz 4.2 do SWZ.
1.15. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci atestów oraz norm jakościowych produktów oferowanych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 4.1 oraz 4.2 do SWZ.
1.16. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ).
1.17 Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
1.17.1 – załącznik nr 1 – formularz ofertowy,
1.17.2 – załącznik nr 2 – wzór umowy,
1.17.3 – załącznik nr 3.1 - specyfikacja techniczna dla zadania nr 1,
1.17.4 – załącznik nr 3.2 – specyfikacja techniczna dla zadania nr 2,
1.17.5 – załącznik nr 4.1 – formularz cenowy dla zadania nr 1,
1.17.6 – załącznik nr 4.2 – formularz cenowy dla zadania nr 2,
1.17.7 – załącznik nr 5 – oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu,
1.17.8 – załącznik nr 6 - oświadczenie o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówieni,
1.17.9 – załącznik nr 7 – protokół odbioru,
1.17.10 – załącznik nr 8 – wykaz wykonanych dostaw,
1.17.11 – załącznik nr 9 - PassMark CPU Benchmarks,
1.17.12 – załącznik nr 10 – PassMark GPU Benchmarks.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
30213300-8 – Komputer biurkowy,
30213100-6 – Komputery przenośne,
30231300-0 – Monitory ekranowe,
38652100-1 – Projektory,
48821000-9 – Serwery sieciowe
3. Zamawiający wymaga, aby cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia dostarczony był w terminie do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia następującego po dniu złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
4. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
5. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30231300-0 - Monitory ekranowe
38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 189762,18 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
b/ Zadanie nr 2 – Dostawa serwera sieciowego1.1 Dostawa zostanie zrealizowana w terminie do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia następującego po dniu złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje realizację zamówienia w okresie 15.06.2021 r. - 31.07.2021 r.
1.2 Parametry asortymentu opisane w załączniku nr 3.1 i 3.2 do SWZ stanowią minimalne wymagania Zamawiającego.
1.3 Zamawiający wyraża zgodę na zmianę dostarczonego sprzętu na inny niż ten, który został wskazany w załączniku nr 1 do SWZ, w przypadku wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany sprzęt został wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego sprzętu pod warunkiem, iż jego funkcjonalność pozostanie bez zmian, a cena nie jest wyższa od zaoferowanej w formularzu cenowym.
1.3.1 W przypadku, o którym mowa w pkt 1.3 Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego sprzętu.
1.3.2 Zamawiającemu przysługuje prawo nie wyrażenia zgody na zmianę oferowanego sprzętu. W zaistniałym przypadku Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia zaoferowanego sprzętu zgodnie z treścią oferty.
1.4 Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy (tzn. wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dniem dostawy), wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, nie jest powystawowy, nie był wykorzystywany wcześniej przez inny podmiot, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 3.1 i 3.2 do SWZ.
1.4.1 Nie dopuszcza się urządzeń typu refurbished/odnowionych (zwróconych do producenta i później odsprzedawanych ponownie przez producenta).
1.4.2 Zamawiający wymaga, aby urządzenia dostarczane w ramach realizacji umowy były urządzeniami zakupywanymi w oficjalnym kanale sprzedaży Producenta na rynek Unii Europejskiej. Zamawiający będzie wymagał wraz z dostawą stosownego potwierdzenia podpisanego przez polskie biuro przedstawiciela producenta, a jeżeli producent nie posiada oficjalnego biura w Polsce przez przedstawiciela biura europejskiego, odpowiadającego za rynek polski.
1.5 Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta i modelu oferowanego asortymentu w załączniku nr 4.1 oraz 4.2 do SWZ (formularz cenowy)- oddzielnie dla każdego zadania, oddzielnie dla każdej pozycji.
1.6 Brak wpisania modelu i producenta oferowanego asortymentu skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
1.7 Asortyment powinien posiadać wymagane w treści załącznika nr 3.1 i 3.2 do SWZ oraz przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem.
1.8 Zamawiający wymaga wskazania w formularzu ofertowym czasu naprawy gwarancyjnej dla poszczególnych zadań.
1.9 Miejscem dostaw asortymentu w ramach zamówienia jest nowa siedziba Komendy Miejskiej w Sosnowcu, przy ul. Aleksandra Janowskiego, 41-200 Sosnowiec.
1.10 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia udzielił gwarancji minimalnej, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załącznikach nr 1 i nr 4.1 i 4.2 do SWZ dla poszczególnych pozycji.
1.10.1 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną w tym transport, ponosił Wykonawca. Zamawiający wymaga aby cena oferty Wykonawcy obejmowała wykonanie w okresie gwarancji na zlecenie Zamawiającego wszelkich ekspertyz serwisowych w celu określenia przyczyn uszkodzenia (niewłaściwego działania) dostarczonych urządzeń.
1.10.2 W przypadku zaoferowania okresu gwarancyjnego dłuższego niż gwarancja producenta sprzętu Wykonawca dostarczy wraz z dostawą dokumenty gwarancyjne sprzętu potwierdzające objęcie asortymentu zwiększonym okresem gwarancji przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta. W przypadku gdy Wykonawcą jest autoryzowany przedstawiciel producenta oświadczenia nie wymaga się, jednak Wykonawca do złożonej oferty winien przedłożyć oświadczenie, że jest autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanego asortymentu.
1.10.3 Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania okresów gwarancji oferuje minimalną gwarancję wymaganą przez Zamawiającego w załączniku nr 3.1 oraz 3.2 do SWZ.
1.10.4 Okres gwarancji na asortyment będący przedmiotem zadania I i zadania II, stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.
1.10.5 W przypadku braku podania lub błędnego wskazania okresu gwarancji na asortyment, będą obowiązywały zasady przeliczenia ujęte w Sekcji XX SWZ.
1.11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał czas naprawy gwarancyjnej, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załącznik nr 1 do SWZ dla poszczególnych pozycji.
1.11.1. Czas naprawy gwarancyjnej liczony będzie od chwili zgłoszenia Wykonawcy awarii do czasu dostarczenia do Zamawiającego sprzętu pozbawionego wad.
1.11.2. Okres gwarancji na asortyment będący przedmiotem zadania I i zadania II, stanowi trzecie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.
1.12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał wartość pamięci RAM, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych pozycji.
1.12.1 Wartość pamięci RAM będący przedmiotem zadania I, stanowi czwarte i piąte kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.
1.13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca określił czas reakcji serwisowej, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych pozycji.
1.13.1 Czas reakcji serwisowej liczony będzie od chwili zgłoszenia Wykonawcy awarii do czasu podjęcia czynności przez Wykonawcę.
1.13.2 Czas reakcji serwisowej na asortyment będący przedmiotem zadania II, stanowi czwarte kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Sekcji XX SWZ.
1.14. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci karty produktów oferowanych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 4.1 oraz 4.2 do SWZ.
1.15. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci atestów oraz norm jakościowych produktów oferowanych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 4.1 oraz 4.2 do SWZ.
1.16. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ).
1.17 Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
1.17.1 – załącznik nr 1 – formularz ofertowy,
1.17.2 – załącznik nr 2 – wzór umowy,
1.17.3 – załącznik nr 3.1 - specyfikacja techniczna dla zadania nr 1,
1.17.4 – załącznik nr 3.2 – specyfikacja techniczna dla zadania nr 2,
1.17.5 – załącznik nr 4.1 – formularz cenowy dla zadania nr 1,
1.17.6 – załącznik nr 4.2 – formularz cenowy dla zadania nr 2,
1.17.7 – załącznik nr 5 – oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu,
1.17.8 – załącznik nr 6 - oświadczenie o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówieni,
1.17.9 – załącznik nr 7 – protokół odbioru,
1.17.10 – załącznik nr 8 – wykaz wykonanych dostaw,
1.17.11 – załącznik nr 9 - PassMark CPU Benchmarks,
1.17.12 – załącznik nr 10 – PassMark GPU Benchmarks.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
30213300-8 – Komputer biurkowy,
30213100-6 – Komputery przenośne,
30231300-0 – Monitory ekranowe,
38652100-1 – Projektory,
48821000-9 – Serwery sieciowe
3. Zamawiający wymaga, aby cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia dostarczony był w terminie do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia następującego po dniu złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
4. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
5. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48821000-9 - Serwery sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 52460,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194303,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 308570,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194438,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WEB-PROFIT Maciej Kuźlik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4980138493
7.3.3) Ulica: Spokojna 18
7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-940
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194438,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43911,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43911,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Virtual Technologies IT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452536469
7.3.3) Ulica: Damrota 6/301
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-022
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
VIRTUAL TECHNOLOGIES IT SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
VIRTUAL TECHNOLOGIES IT SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43911,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
2021-07-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont 9 szt. bębnów nienapędowych do przenośników taśmowych prod. PIOMA OE1250x1600 i OE658x1400 dla PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Zakup umundurowania dla pracowników Służby Ochrony Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
- Dostawa wyposażenia do pracowni transportu drogowego w postaci symulatora jazdy ciężarówką wraz z oprogramowaniem w ramach projektu pn.: ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start"
- Modernizacja istniejącego układu instalacji wentylacji i klimatyzacji laboratorium Banku Tkanek zlokalizowanego w budynku "E" Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach
- Przebudowa nawierzchni jezdni ul. Tysiąclecia
- ZAKUP 4 SZTUK KAMIZELEK KULOODPORNYCH DLA POTRZEB PAŃSTWOWEJ STRAŻY ŁOWIECKIEJ W KATOWICACH ORAZ 8 SZTUK KAMIZELEK TAKTYCZNYCH WRAZ Z WKŁADAMI BALISTYCZNYMI KLASY ODPORNOŚCI III+.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa sprzętu komputerowego do Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- 12/TP1/SZP-4/2025 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.