eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TczewOdbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne



Ogłoszenie z dnia 2025-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Utylizacji Odpadów Stałych sp. z o.o. w Tczewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192471199

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rokicka 5A

1.5.2.) Miejscowość: Tczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zuostczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuostczew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74f220ea-e206-42a0-a9a4-e37dc9233d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00126894

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-74f220ea-e206-42a0-a9a4-e37dc9233d5f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
Zarejestrowanie w platformie e-Zamówienia oraz korzystanie z Platformy e-Zamówienia przez Wykonawcę jest bezpłatne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, z
wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce
„Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności
przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również
dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu zastosowanie mają w szczególności
przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków
dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415
ze zm.)
oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO,
Administrator informuje, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Utylizacji Odpadów Stałych Sp. z o.o. w Tczewie z siedzibą przy ul.
Rokickiej 5A, 83-110.
Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania ZUOS sp.
z o.o., a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować z naszym Inspektorem Ochrony Danych – p.
Adrianą Głuchowską za pomocą adresu e – mail: auditor@auditorsecurity.pl
Cel oraz podstawa prawna przetwarzania
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celach związanych z postępowaniem o
udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie
podstawowym bez negocjacji, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur
udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym.
Prawa osób, których dane są przetwarzane
Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z
prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników);
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy PZP;
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
Ponadto informujemy, że w ZUOS sp. z o.o. nie przetwarza się danych osobowych w trybie zautomatyzowanym oraz że dane nie są
profilowane.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PN/4/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór przez Wykonawcę z terenu zakładu unieszkodliwiania odpadów
prowadzonego przez Zakład Utylizacji Odpadów Stałych sp. z o.o. w Tczewie przy ul. Rokickiej odpadów niebezpiecznych
oraz innych niż niebezpieczne sklasyfikowanych w kodach 150110*, 200128, 200132, w celu poddania ich procesom
odzysku polegającego na ich przetwarzaniu i przygotowaniu do dalszego odzysku, w tym recyklingu, bądź
unieszkodliwieniu, zgodnie z decyzjami posiadanymi przez Wykonawcę.
2. Szacowana ilość odpadów – do 54,5 Mg.
Przewidywane do zagospodarowania ilości odpadów, stanowiących przedmiot zamówienia:
150110* – 7,5 Mg
200128 – 42 Mg
200132 – 5 Mg
Minimalna wielkość zakresu świadczenia niniejszej usługi (ilość odbieranych odpadów) wynosi do 50% szacunkowej ilości
odpadów wskazanej powyżej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena ofertowa
Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta otrzyma największą ilość punktów w kryterium Cena oraz spełni
wymagania określone zapisami SWZ/ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Warunek, o którym mowa w punkcie a) zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest wpisany do rejestru
podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarzących odpadami (BDO). Wpis winien być
dokonany przez Marszałka Województwa właściwego dla siedziby Wykonawcy i winien zawierać wpis w zakresie transportu
odpadów stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Warunek, o którym mowa w punkcie b) zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- posiada decyzje administracyjne w zakresie gospodarowania odbieranym rodzajem odpadów, tj. pozwolenie lub
zezwolenie na prowadzenie przetwarzania odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, w przypadku, gdy
decyzja, o której mowa w tym pkt. nie została zaktualizowana do obowiązujących przepisów na podstawie art. 14 ustawy z
dnia 20 lipca 2018 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz.1592 ze zm.) oświadczenie o
złożeniu do dnia 05 marca 2020 r., wniosku o zmianę decyzji w zakresie przetwarzania odpadów do organu właściwego do
wydania oraz potwierdzenia prowadzenia przez ten organ postępowania w celu jej wydania.
- w przypadku, gdy termin na jaki została wydana decyzja upłynął bądź upływa w okresie do 31 grudnia 2025 roku, oferent
jest zobowiązany przedstawić oświadczenie, że złożył wniosek o wydanie nowej decyzji na przetwarzanie odpadów w
terminie nie później niż 3 m-ce przed terminem ważności posiadanej decyzji, w trybie art. 226a ust.1 ustawy z dnia 14
grudnia 2012 r. o odpadach - dotyczy oferentów dysponujących decyzjami, których termin ważności upływa przed terminem
na jaki została zaplanowana realizacja umowy.
UWAGA:
Warunek dotyczący uprawnień, o których mowa w pkt a) - b), Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia, o których mowa powyżej i zrealizuje
usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia wskażą w ofercie, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia aktualności uprawnień, o których mowa w pkt. a)-b) przez cały okres
obowiązywania umowy, z uwzględnieniem przedłużenia czasu trwania umowy.
Powierzenie części zamówienia podwykonawcy nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku spełnienia powyższego warunku (w
zakresie objętym obowiązkiem posiadania ww. uprawnień).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacja z
Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - dokument potwierdzający wpis do Bazy Danych o Odpadach dokonany przez Marszałka Województwa właściwego dla siedziby
Wykonawcy oraz
- aktualne decyzje administracyjne w zakresie przetwarzania odpadów lub
- aktualne decyzje administracyjne w zakresie przetwarzania odpadów i oświadczenie o złożeniu do dnia 05 marca 2020 r. wniosku o
zmianę decyzji w zakresie przetwarzania odpadów do organu właściwego do wydania i/lub
- oświadczenie o złożeniu wniosku do właściwego organu o wydanie nowej decyzji w zakresie przetwarzania odpadów w związku z
wygaśnięciem wcześniej wydanej decyzji.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z Ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub
innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio Wykonawcy lub podmiotu
udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania;
2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu
udostępniającego zasoby chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa wyżej w ppkt 1);
3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do
reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
4) Formularz cenowy - wg załącznika nr 1a do SWZ;
5) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy
Pzp.
6) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - jeżeli dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. wspólników spółki cywilnej,
konsorcjum), oświadczenie, o którym mowa w art 125 ust. 1 PZP , składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to
potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania i spełniania warunków udziału, odpowiednio dla zakresu każdego z
Wykonawców.
3. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
Pozostałe uregulowania dot. sposobu złożenia oferty wspólnej, w tym w szczególności sposobu wykazania spełniania
warunków udziału i podpisania dokumentów/oświadczeń zawarte zostały w treści SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o
udzielenie zamówienia w zakresie m.in.:
1) zmiany terminu obowiązywania umowy
2) zmiany terminów przekazania kart przekazania odpadów,
3) zmiany sposobu opakowania Odpadów;
4) zmiany wynikającej z powszechnie obowiązujących przepisów prawa dotyczących gospodarowania odpadami;
5) zmiany ceny w zakresie wynikającym ze zmiany stawki podatku od towarów i usług [VAT] wynikającej ze zmiany
przepisów powszechnie obowiązujących na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
6) zmiany określenia (kodu) Odpadów wprowadzonych w wyniku zmian stosownych przepisów prawa;
7) zmiany formy wystawiania KPO oraz / lub regulacji dotyczących przekazywania KPO oraz / lub ustalania wiążącej masy
Odpadów dla potrzeb dokonania rozliczeń z tytułu wykonania umowy;
8) inne zmiany wynikające z art. 455 ustawy Prawo zamówień Publicznych, z zachowaniem warunków tam opisanych;
9) inne zmiany przewidziane dla umów zawieranych w przedmiocie udzielonych zamówień publicznych wynikające z
przepisów powszechnie obowiązujących dotyczących lub związanych z przeciwdziałaniem skutkom stanu epidemii lub
zagrożenia epidemicznego albo wprowadzających nakazy i zakazy związane z tymi stanami, nie obowiązujące w dacie
zawarcia umowy z zachowaniem warunków opisanych w niniejszych regulacjach.
Szczegółowy zakres i warunki wprowadzenia zmian w tym waloryzacji wynagrodzenia zawarty został w Projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-11 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na Platformie e-Zamówienia za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-11 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.