Ogłoszenie z dnia 2022-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00122755/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
- 2022/BZP 00152871/01 - Wynik z dnia 2022-05-11
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa leków gotowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: KRAKOWSKIE POGOTOWIE RATUNKOWE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351564854
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. św. Łazarza 14
1.4.2.) Miejscowość: Kraków
1.4.3.) Kod pocztowy: 31-530
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.4.7.) Numer telefonu: 124244279
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kpr.med.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpr.med.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126925
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00122755/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, w tym również m. in. zmian cen urzędowych lub zmian wysokości obowiązujących stawek podatku VAT i innych zmian powodujących zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen o kwotę równą różnicy w cenie urzędowej lub w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę;
2) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności lub zmiana danych teleadresowych określonych w umowie;
3) zmian o których mowa w § 1 ust. 5 oraz w § 5 ust. 6 umowy;
4) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej, niemożliwej do przewidzenia przed zawarciem umowy w tym spowodowanych w wyniku pandemii.W razie wstrzymania produkcji lub wycofania z produkcji lub obrotu handlowego któregokolwiek produktu leczniczego stanowiącego przedmiot umowy Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu pierwotnie oferowanego, pod warunkiem udokumentowania faktu wycofania z produkcji lub obrotu produktu pierwotnie oferowanego, przedstawienia dokumentu potwierdzającego, że zamiennik jest dopuszczony do obrotu na terenie RP zgodnie z obowiązującym Urzędowym Wykazem produktów Leczniczych
2
Dopuszczonych do Obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. W razie braku możliwości dostarczenia zamiennika preparatu w cenie przetargowej, Zamawiający wyraża zgodę na sprzedaż w cenie zbliżonej do rynkowej lub na wyłączenie tego produktu z umowy bez konieczności ponoszenia kary przez Wykonawcę.Ceny jednostkowe określone w załączniku nr 2 do niniejszej umowy ulegają odpowiedniej zmianie z mocy prawa w przypadku wprowadzenie lub zmiany cen urzędowych, jak również zmiany wysokości stawek podatku od towarów i usług (VAT). Ceny jednostkowe określone w Załączniku nr 2 do Umowy mogą także ulec zmianie w przypadku udokumentowanych zmian cen surowców, materiałów lub usług mających wpływ na koszty realizacji zamówienia - po złożeniu stosownego wniosku wraz
3
z uzasadnieniem przez jedną ze stron niniejszej umowy i po jego akceptacji przez stronę przeciwną. W przypadku podwyżki cen z przyczyn opisanych w zdaniu poprzedzającym nowe ceny nie mogą być wyższe niż 10 % w stosunku do cen tego samego asortymentu oferowanych przez innych dostawców, ustalonych przez Zamawiającego w drodze rozpoznania rynkowego. Zasady określone w pierwszym zdaniu poprzedzającym mają odpowiednie zastosowanie również w przypadku obniżania cen w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na zmniejszenie kosztów realizacji zamówienia.
Po zmianie:
1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, w tym również m. in. zmian cen urzędowych lub zmian wysokości obowiązujących stawek podatku VAT i innych zmian powodujących zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen o kwotę równą różnicy w cenie urzędowej lub w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę;
2) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności lub zmiana danych teleadresowych określonych w umowie;
3) zmian o których mowa w § 1 ust. 5 oraz w § 5 ust. 6 umowy;
4) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej, niemożliwej do przewidzenia przed zawarciem umowy w tym spowodowanych w wyniku pandemii, jednak nie dłużej niż o kolejne 3 miesiące. W razie wstrzymania produkcji lub wycofania z produkcji lub obrotu handlowego któregokolwiek produktu leczniczego stanowiącego przedmiot umowy Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu pierwotnie oferowanego, pod warunkiem udokumentowania faktu wycofania z produkcji lub obrotu produktu pierwotnie oferowanego, przedstawienia dokumentu potwierdzającego, że zamiennik jest dopuszczony do obrotu na terenie RP zgodnie z obowiązującym Urzędowym Wykazem produktów Leczniczych
2
Dopuszczonych do Obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. W razie braku możliwości dostarczenia zamiennika preparatu w cenie przetargowej, Zamawiający wyraża zgodę na sprzedaż w cenie zbliżonej do rynkowej lub na wyłączenie tego produktu z umowy bez konieczności ponoszenia kary przez Wykonawcę.Ceny jednostkowe określone w załączniku nr 2 do niniejszej umowy ulegają odpowiedniej zmianie z mocy prawa w przypadku wprowadzenie lub zmiany cen urzędowych, jak również zmiany wysokości stawek podatku od towarów i usług (VAT). Ceny jednostkowe określone w Załączniku nr 2 do Umowy mogą także ulec zmianie w przypadku udokumentowanych zmian cen surowców, materiałów lub usług mających wpływ na koszty realizacji zamówienia - po złożeniu stosownego wniosku wraz
3
z uzasadnieniem przez jedną ze stron niniejszej umowy i po jego akceptacji przez stronę przeciwną. W przypadku podwyżki cen z przyczyn opisanych w zdaniu poprzedzającym nowe ceny nie mogą być wyższe niż 10 % w stosunku do cen tego samego asortymentu oferowanych przez innych dostawców, ustalonych przez Zamawiającego w drodze rozpoznania rynkowego. Zasady określone w pierwszym zdaniu poprzedzającym mają odpowiednie zastosowanie również w przypadku obniżania cen w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na zmniejszenie kosztów realizacji zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-04-22 12:00
Po zmianie:
2022-04-26 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-04-22 12:10
Po zmianie:
2022-04-26 12:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-05-21
Po zmianie:
2022-05-25
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- 490.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Dostawy środków farmaceutycznych w ramach programów lekowych
- Dostawa produktów leczniczych stosowanych w programie lekowym leczenia uogólnionej miastenii dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J.Strusia w Poznaniu
- Dostawa leków - znak sprawy Adm 17A/2024
- Dostawa leków do siedziby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie.
- dostawy produktów leczniczych
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.