Og³oszenie z dnia 2023-03-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00172646/01 - Wynik z dnia 2023-04-12
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
ZP/CZD/028/23 Dostawa jednorazowych ³opatek laryngologicznych typu Miller i Macintosh
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Instytut Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzia³ Zamówieñ Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000557961
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Al. Dzieci Polskich 20
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-730
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ipczd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.czd.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/CZD/028/23 Dostawa jednorazowych ³opatek laryngologicznych typu Miller i Macintosh
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f3ae3d8d-bcdd-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00126936
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ipczd.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. ¦rodkiem komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu którego zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami jest platforma (Marketplanet): https://ipczd.ezamawiajacy.pl i we wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem zamawiaj±cy i wykonawcy pos³uguj± siê nr sprawy ZP/CZD/028/23.
2. Dokumenty elektroniczne, oferta, o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ, wnioski, informacje, sk³adane s± przez wykonawcê za po¶rednictwem platformy (Marketplanet) https://ipczd.ezamawiajacy.pl
3. Korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem platformy (Marketplanet) https://ipczd.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: a) Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzenia, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zosta³y w instrukcji dla wykonawcy dostêpnej na platformie Marketplanet: https://ipczd.ezamawiajacy.pl
b) Wykonawca sk³adaj±cy ofertê w formie elektronicznej, musi posiadaæ konto na platformie e-Zamawiaj±cy (Marketplanet), wówczas ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty.
c) Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia akceptuje warunki korzystania z w/w platformy i obowi±zuj±cych Regulaminów dostêpnych na stronie https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin
d) Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformie Marketplanet: https://ipczd.ezamawiajacy.pl przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
e) Ofertê i o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
f) Sposób sporz±dzenia oraz sposób przekazywania ofert, o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych, oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej s³u¿±cych do odbioru dokumentów elektronicznych okre¶la Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2020 poz. 2452).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA
dotycz±ca przetwarzania danych osobowych w postêpowaniach o udzielenie zamówienia publicznego og³aszanych przez Instytut
„Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka”
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie
ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³yw takich danych oraz
uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (zwanego „RODO'') informujemy Pañstwa, ¿e:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych (dalej, jako: „Administrator Danych Osobowych”) jest Instytut „Pomnik-Centrum
Zdrowia Dziecka” z siedzib± w Warszawie (04-730), przy Al. Dzieci Polskich 20, wpisanym do rejestru przedsiêbiorców
prowadzonego przez S±d Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydzia³ Gospodarczy KRS, pod nr 0000092381, NIP
952-11-43-675, REGON 000557961
2. W instytucie zosta³ wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê poprzez adres email iod@ipczd.pl
lub pisemnie na adres Administratora Danych.
3. Pañstwa dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 akapit 1 lit f) RODO.
4. Przetwarzanie Pañstwa danych osobowych odbywa siê w celu zawarcia i realizacji umowy, której stronê Pañstwo reprezentuj±.
5. Pañstwa dane osobowe s± lub mog± byæ przekazywane nastêpuj±cym kategoriom odbiorców:
a) dostawcom us³ug zaopatruj±cym Administratora Danych Osobowych w rozwi±zania techniczne oraz organizacyjne umo¿liwiaj±ce
zarz±dzanie organizacj± Administratora Danych Osobowych
b) dostawcom us³ug prawnych oraz wpieraj±cym Administratora Danych Osobowych w dochodzeniu nale¿nych roszczeñ.
c) instytucjom pañstwowym upowa¿nionym z mocy prawa.
6. Administrator Danych Osobowych przechowuje Pañstwa dane osobowe przez okres 14 lat.
7. Podanie przez Pañstwa danych osobowych jest dobrowolne. Nie podanie danych uniemo¿liwi zawarcie i wykonanie umowy.
8. Przys³uguj± Pañstwu nastêpuj±ce uprawnienia: prawo do ¿±dania od Administratora Danych Osobowych dostêpu do swoich
danych osobowych, prawo do sprostowania, usuniêcia danych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz prawo do
przenoszenia danych osobowych, a tak¿e prawo do cofniêcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie w
zakresie, w jakim Pañstwa dane osobowe s± przetwarzane na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych;
wycofanie zgody pozostaje bez wp³ywu na zgodno¶æ z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pañstwa zgody
przed jej wycofaniem. W celu skorzystania z powy¿szych praw, nale¿y skontaktowaæ siê poprzez kana³y komunikacji wskazane w pkt
1 i 2 powy¿ej.
9. Pañstwa dane osobowe nie podlegaj± zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10. Przys³uguje Pañstwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie przetwarzania danych osobowych, tj.
Prezesa Urzêdu ochrony Danych Osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/CZD/028/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych ³opatek laryngologicznych typu Miller i Macintosh na zasadach okre¶lonych w proponowanych postanowieniach umowy w ilo¶ciach wynikaj±cych z bie¿±cych potrzeb i w terminach wynikaj±cych z zawartej umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium „cena – 100%” wg wzoru: Najni¿sza cena* / cena badanej oferty x 100 pkt. x 100 waga kryterium.
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
2. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska 100 punktów.
3. Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
- Katalog na potwierdzenie wymaganych rozmiarów dla wszystkich rodzajów ³opatekSk³adane przez Wykonawcê przedmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce zakres danych do potwierdzenia winny uwzglêdniaæ równie¿ dopuszczenia wynikaj±ce z udzielonych wyja¶nieñ tre¶ci swz.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie p¶d w trybie art. 107 ust 2 ustawy Pzp w przypadku gdy wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne.Zakres uzupe³nienia: art. 107 ust. 2 ustawy Pzp przewiduje, ¿e uzupe³nieniu mog± podlegaæ wy³±cznie niez³o¿one lub z³o¿one, ale niekompletne przedmiotowe ¶rodki dowodowe. Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ uzupe³niania wy³±cznie poprzez:
1) z³o¿enie przedmiotowego ¶rodka dowodowego, który nie zosta³ z³o¿ony,
2) uzupe³nienie czê¶ci z³o¿onego dokumentu o brakuj±c± (niez³o¿on±) czê¶æ.
Wezwanie zamawiaj±cego o uzupe³nienie jest wezwaniem jednokrotnym i je¿eli braki w obrêbie dokumentów przedmiotowych nie zostan± usuniête lub dokumenty przedmiotowe zawieraj± b³êdy, w tym nie potwierdzaj± okoliczno¶ci, jakich zamawiaj±cy wymaga³ od dokumentu, oferta, do której za³±czone zosta³y takie dokumenty, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) ustawy Pzp.¬ród³o: Komentarz UZP str. 366 i 367 https://www.uzp.gov.pl/nowepzp/repozytorium-dokumentow-nowe-pzp/komentarz-do-nowego-pzp )
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-16 08:50
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformy (Marketplanet) https://ipczd.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-16 09:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-14
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Opis sposobu przygotowywania oferty1. Wykonawca sk³adaj±c ofertê sk³ada:
1.1. Formularz ofertowy – za³. 3 do SWZ;
1.2. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w odniesieniu do art. 273 ust. 2 ustawy Pzp - za³. 4 do SWZ;
Powy¿sze o¶wiadczenie stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia.
a) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia.
1.3. Formularz cenowy – za³. 5 do SWZ;
1.4. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe na potwierdzenie, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone wymagania:
- Katalog na potwierdzenie wymaganych rozmiarów dla wszystkich rodzajów ³opatek
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Us³uga zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazw± Akademia Kompetencji w zakresie Zamówieñ Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych dla jednostki Centrum Us³ug Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowi±cych w³asno¶æ m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Ko³o (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (czê¶æ II)
- Remont nawierzchni wie¿y do skoków zlokalizowanej na basenie Pa³acu M³odzie¿y w budynku Pa³acu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materia³ów laboratoryjnych
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materia³ów szewnych
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materia³ów jednorazowych (...) do Aresztu ¦ledczego w Poznaniu
- Dostawa sprzêtu anestezjologicznego (I)
- Dostawa ob³o¿eñ do artroskopii na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Wiêcborku
- Dostawy wyrobów medycznych sterylnych do Warszawskiego Szpitala Po³udniowego sp. z o.o.
- Dostawy sukcesywne rêkawic chirurgicznych na okres 24 miesiêcy
wiêcej: Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.