Ogłoszenie z dnia 2021-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00069722/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-31
- 2021/BZP 00076626/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00126959 z dnia 2021-07-26 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA TRZECH FABRYCZNIE NOWYCH SAMOCHODÓW OSOBOWYCH DO CELÓW SŁUŻBOWYCH DLA ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU - W PODZIALE NA ZADANIA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 4591800
1.5.8.) Numer faksu: 77 458 13 52
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
administracja samorządowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA TRZECH FABRYCZNIE NOWYCH SAMOCHODÓW OSOBOWYCH DO CELÓW SŁUŻBOWYCH DLA ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU - W PODZIALE NA ZADANIA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae099363-bc5f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126959
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007442/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup samochodów osobowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069722/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WP.3211.18.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 198455,29 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 1 jest ,,Dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego do celów służbowych dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu” zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
34.11.00.00-1 – samochody osobowe.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) zadanie nr 1 – dostawę 1 szt. samochodu osobowego z napędem 4x4.
3. Opis przedmiotu zamówienia na zadanie nr 1:
Przedmiot zamówienia na zadanie nr 1 obejmuje dostawę jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego wyprodukowanego w 2021 r. wyposażonego we wszystkie niezbędne elementy pozwalające na bezpieczną i wygodną eksploatację, a w szczególności spełniającego minimalne wymagania techniczne określone w specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 66151,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 2 jest ,,Dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego do celów służbowych dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu” zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
34.11.00.00-1 – samochody osobowe.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) zadanie nr 2 – dostawę 1 szt. samochodu osobowego z napędem 4x4.
3. Opis przedmiotu zamówienia na zadanie nr 2:
Przedmiot zamówienia na zadanie nr 2 obejmuje dostawę jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego wyprodukowanego w 2021 r. wyposażonego we wszystkie niezbędne elementy pozwalające na bezpieczną i wygodną eksploatację, a w szczególności spełniającego minimalne wymagania techniczne określone w specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 66151,76 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 3 jest ,,Dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego do celów służbowych dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu” zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
34.11.00.00-1 – samochody osobowe.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) zadanie nr 3 – dostawę 1 szt. samochodu osobowego z napędem 4x4.
3. Opis przedmiotu zamówienia na zadanie nr 3:
Przedmiot zamówienia na zadanie nr 3 obejmuje dostawę jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego wyprodukowanego w 2021 r. wyposażonego we wszystkie niezbędne elementy pozwalające na bezpieczną i wygodną eksploatację, a w szczególności spełniającego minimalne wymagania techniczne określone w specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 66151,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88175,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88175,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88175,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NAWROT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9110007611
7.3.3) Ulica: Długołęka, ul. Wrocławska 33B
7.3.4) Miejscowość: Mirków
7.3.5) Kod pocztowy: 55-095
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88175,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88175,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88175,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88175,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NAWROT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9110007611
7.3.3) Ulica: Długołęka, ul. Wrocławska 33B
7.3.4) Miejscowość: Mirków
7.3.5) Kod pocztowy: 55-095
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88175,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88175,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88175,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88175,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NAWROT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9110007611
7.3.3) Ulica: Długołęka, ul. Wrocławska 33B
7.3.4) Miejscowość: Mirków
7.3.5) Kod pocztowy: 55-095
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88175,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
2021-07-26 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie telekomunikacji w Opolu
- Wykonanie i dostawa artykułów/produktów informacyjno-świadomościowych służących promocji rodziny i rodzicielstwa zastępczego.
- Remont nawierzchni drogi krajowej nr 40 na odcinku m. Kędzierzyn Koźle od km 67+550 do km 69+500 o łącznej długości 1,950 km
- Wykonanie oznakowania poziomego w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu w roku 2025
- Dostawa zmontowanego wyposażenia kwaterunkowego (szaf metalowych BHP i ławek szatniowych) dla Samodzielnego Pododdziału Prewencji Policji w Opolu
- Część IV: Wykonanie monitoringu stanu ochrony susła moręgowanego (kod gatunku 1335) w obszarze Natura 2000 Kamień Śląski PLH160003 - II termin
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodów osobowych o napędzie hybrydowym
- ZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODU OSOBOWEGO DLA GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE ORAZ ZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODU TYPU SUV DLA STRAŻY MIEJSKIEJ W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH
- Dostawa samochodów w ramach najmu długoterminowego na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. Sp. z o.o.
- Zakup samochodu osobowego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z przeznaczeniem dla Centrum Usług Społecznych w Międzyrzeczu
- Zakup i dostawa 3 radiowozów dla Straży Miejskiej Wrocławia
- "Zakup wraz z dostawą samochodów w podziale na 3 zadania"
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.