Ogłoszenie z dnia 2022-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00096263/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie, przeglądy, naprawy i konserwacje wyposażenia placów zabaw zlokalizowanych na terenie Parku Błachańca i Parku Nadnyskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Zgorzelec
1.3.) Oddział zamawiającego: GM Zgorzelec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Domańskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zgorzelec.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie, przeglądy, naprawy i konserwacje wyposażenia placów zabaw zlokalizowanych na terenie Parku Błachańca i Parku Nadnyskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39ad5c81-aa9e-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126985
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019397/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Bieżące utrzymanie, przeglądy, naprawy i konserwacje wyposażenia placów zabaw w mieście Zgorzelec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096263/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 150000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 37258,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług związanych z bieżącym utrzymanie, przeglądami naprawami i konserwacjami wyposażenia placów zabaw zlokalizowanych na terenie Parku Błachańca i Parku Nadnyskiego.
2. Zakres przedmiotu obejmuje w szczególności: wykonanie systematycznych kontroli wszystkich elementów wyposażenia placów zabaw, w tym: ogrodzeń, urządzeń zabawowych, elementów małej architektury, nawierzchni sypkich i nawierzchni bezpiecznych, prowadzenie „Książki Placu Zabaw” dla każdego placu zabaw oddzielnie i zapisywane w nim wykonanych przeglądów i kontroli oraz wymianę piasku w piaskownicach znajdujących się na placach zabaw.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został zawarty
w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4. Wykaz i lokalizacja placów zabaw wraz z ich wyposażeniem został zawarty w Załączniku Nr 3 do projektu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51660,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43200,00 EUR
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Zarządu Nieruchomościami Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 615-186-58-18
7.3.3) Ulica: Daszyńskiego 75
7.3.4) Miejscowość: Zgorzelec
7.3.5) Kod pocztowy: 59-900
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ZARZĄDU NIERUCHOMOŚCIAMI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ZARZĄDU NIERUCHOMOŚCIAMI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-06 do 2023-05-068.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Usługi cateringowe na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w Zgorzelcu - Część I - Catering dla uczestników zajęć stacjonarnych
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej Nr 5 w Zgorzelcu"
- Dostawa sprzętu medycznego - aparatu USG wraz z dostawą, instalacją w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23
- STABILIZACJA I ODTWORZENIE KONSTRUKCJI WIĘŹBY DACHOWEJ W PAŁACU W KUNOWIE
- dostawa funduskamery szerokokątnej z angiografią fluorosceinową
- Sukcesywne dostawy stymulatorów do zabiegów kardiologicznych - depozyt (z opcją kupna na potrzeby własne) oraz użyczenie analizatora i programatora
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.