eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz"Zakup wraz z dostawą soli drogowej DR niezbrylającej luzem do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego".



Ogłoszenie z dnia 2023-03-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup wraz z dostawą soli drogowej DR niezbrylającej luzem do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Olkuski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255045

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Olkusz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sp.olkusz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_olkusz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup wraz z dostawą soli drogowej DR niezbrylającej luzem do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1dd7017-9651-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127057

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036893/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup wraz z dostawą soli drogowej DR niezbrylającej luzem do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00038067

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OZP.272.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem soli drogowej DR niezbrylającej (w postaci krystalicznej, sypkiej), kamiennej, kopalnianej, nieodpadowej, luzem do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w ilości nieprzekraczającej ogółem 1150 ton, tj. na:
 Obwód Drogowo-Mostowy w Olkuszu 650 ton
 Obwód Drogowo- Mostowy Trzyciążu 500 ton
2) Podana w SWZ ilość soli jest wielkością maksymalną, natomiast minimalna ilość zamówienia określonego w ust. 1. nie będzie niższa niż 40% ilości określonej w pkt. 1. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia.
3) Dostawa soli będzie następować sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, transportem Wykonawcy w terminach i ilościach uzgadnianych faxem lub e-mailem każdorazowo pomiędzy stronami do miejsc wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego.
4) Maksymalny czas dostawy liczony od wysłanego zamówienia nie może przekroczyć 48 godzin. W zależności od panujących warunków atmosferycznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ustalonego terminu dostawy. Rozładunek soli będzie możliwy wyłącznie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:30.
5) Przy każdej dostawie Wykonawca jest zobowiązany do przekazania druku WZ określającego ilość dostarczonej soli, datę załadunku i dane samochodu. Wykonawca będzie realizował zamówienie w wyznaczonym terminie samochodem wysokotonażowym – min 24 tony zabezpieczonym przed opadami atmosferycznymi. Wykonawca jest odpowiedzialny za dostarczanie soli na plac składowy Zamawiającego w stanie umożliwiającym natychmiastowe wykorzystanie materiału.
6) Dostawa do Zamawiającego powinna nastąpić w następnym dniu roboczym po dacie załadunku. W przypadku załadunku przed dniem świątecznym dostawa będzie realizowana w pierwszy dzień roboczy po dniach wolnych od pracy.
7) Materiał musi odpowiadać parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2002 r. – w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U. 2005 nr 230 poz. 1960). Dostarczona sól drogowa DR musi posiadać pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów i atest Państwowego Zakładu Higieny w Warszawie lub równoważne zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości oraz winna być zgodna z normą PN 86/C-84081/2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć opinię techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów i atest Państwowego Zakładu Higieny w Warszawie lub innej jednostki uprawnionej do tego typu badań w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy.
8) Dostarczana sól powinna spełniać wymogi niezbędne do sporządzania mieszanki piaskowo solnej używanej w piaskarkach. Sól drogowa z antyzbrylaczem nie może zawierać żadnych zanieczyszczeń oraz posiadać następujące parametry:
a. skład chemiczny:
 NaCl – min. 95%;
 antyzbrylacz K4[Fe9(CN)6]*3H2O (żelazocyjanek potasowy) – min. 20 mg/kg;
 części nierozpuszczalne w wodzie – max. 4%
 wilgotność max 2%
b. skład ziarnowy:
 ziarna >6,3 mm – <10%
 ziarna <1,0 mm – <60%
9) W celu potwierdzenia prawidłowej realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zważenia wyrywkowo wybranego samochodu dostarczającego sól przed rozładunkiem i po rozładunku oraz prawo do laboratoryjnego przebadania dowolnej partii dostarczonej soli celem potwierdzenia wymaganych parametrów. W przypadku uzyskania wyników niezgodnych z atestami Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwej partii soli na własny koszt w terminie wskazanym przez Zamawiającego oraz zwrócić Zamawiającemu poniesione koszty ważenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 811923,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1079325,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 811923,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE BUDOWNICTWA „TRASA” SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5370000822

7.3.3) Ulica: Żeromskiego

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 811923,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.