Og³oszenie z dnia 2022-04-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00095029/01 - Og³oszenie z dnia 2022-03-23
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa kruszywa wraz z rozplantowaniem i zagêszczeniem mechanicznym loco plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jab³onka.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA JAB£ONKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jab³onka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182611100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jablonka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://www.jablonka.pl/index.php/zamowienia-publiczne-mainmenu-37/35-ogoszenia-o-przetargach/1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszywa wraz z rozplantowaniem i zagêszczeniem mechanicznym loco plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jab³onka.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cbc76d90-a9d7-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00127108
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00031891/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawy kruszywa loco plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jab³onka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00095029/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RINT.271.1.5.2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 170731,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy wraz z rozplantowaniem i zagêszczeniem mechanicznym:
1.1. Kruszywa loco plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jab³onka:
− t³uczeñ kamienny frakcji 31,5 - 63 mm w ilo¶ci 600 [m3]
− kliniec kamienny frakcji 8 – 31,5 mm w ilo¶ci 600 [m3]
Zamawiaj±cy dopuszcza niewykonanie zamówienia do 50% ilo¶ci wskazanych powy¿ej.
Kruszywo dostarczane bêdzie transportem Wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego.
2. Kruszywo dostarczane bêdzie sukcesywnie w okresie od zawarcia umowy do dnia 30 grudnia 2022 roku lub do
wyczerpania ilo¶ci zamówienia w terminie okre¶lonym przez Wykonawcê w ofercie (w dniach roboczych) od dnia
zawiadomienia (przekazanego Wykonawcy telefonicznie lub mailem) Zamawiaj±cego w ilo¶ci przez niego okre¶lonej.
3. Zapotrzebowanie ilo¶ciowe na w/w kruszywo okre¶lone w pkt 1 stanowi przewidywane, szacunkowe (+/-)
zapotrzebowanie w okresie wykonania zamówienia i nie jest wi±¿±ce dla Zamawiaj±cego. W przypadku nie wykorzystania w
okresie trwania umowy ilo¶ci towaru okre¶lonego w pkt. 1 Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u.
4. Nazwa i kod okre¶lony we Wspólnym S³owniku Zamówieñ
G³ówny przedmiot: 14.21.00.00-6 ¯wir, piasek, kamieñ kruszony i kruszywa
5. Kruszywo powinno posiadaæ granulacjê od 0,1 – 1 mm zgodnie z wymogiem okre¶lonym w Rozporz±dzeniu Ministra
¦rodowiska z dn. 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania ¶rodków, jakie mog± byæ u¿ywane na drogach
publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005r. Nr 230 poz.1960). Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ na ¿±danie
zamawiaj±cego aktualne badania laboratoryjne piasku o granulacji od 0,1-1 mm potwierdzaj±ce spe³nianie wymogów
Ministra ¦rodowiska w zakresie materia³ów stosowanych na drogach publicznych w okresie zimowym na ¿±danie
zamawiaj±cy oraz bêd± odpowiadaæ wymaganiom okre¶lonym norm±: PN-EN 13242+A1:2010, PN-EN 13043:2004 lub
równowa¿nym. Pod pojêciem równowa¿no¶ci zamawiaj±cy rozumie, ¿e kruszywa odpowiadaj± wymaganiom wymienionym
w ww. normie w zakresie: Wymiaru ziarna, Uziarnienia, Zawarto¶æ py³ów, Jako¶æ py³ów, Wska¼nik piaskowy, Gêsto¶æ
ziaren frakcji, Nasi±kliwo¶æ, Mrozoodporno¶æ, Wska¼nika kszta³tu, Wska¼nika p³asko¶ci, Zgorzel s³oneczna, Odporno¶ci na
rozdrabnianie, Odporno¶ci na ¶cieranie kruszywa, Zawarto¶ci siarki, Siarczanów, Zanieczyszczenia organiczne.
Zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy PZP wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne jest obowi±zany wykazaæ,
¿e oferowane przez niego kruszywa spe³niaj± wymagania normy ww. zakresie.
6. W celu potwierdzenia prawid³owej realizacji umowy zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zwa¿enia wyrywkowo
wybranego samochodu dostarczaj±cego kruszywo przed roz³adunkiem i po roz³adunku, oraz prawo do laboratoryjnego
przebadania dowolnej partii dostarczonego materia³u. W przypadku niezgodno¶ci dostawy z dokumentem dostawy
wykonawca obowi±zany bêdzie dostarczyæ brakuj±c± ilo¶æ piasku w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego i zwróciæ
Zamawiaj±cemu poniesione koszty wa¿enia oraz wykonanych badañ.
7. Wymagania dotycz±ce dostaw:
1) wykonywanie ka¿dej czê¶ci przedmiotu zamówienia odbywaæ siê bêdzie w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego na
zasadzie sukcesywnych, dora¼nych i bezgotówkowych dostaw.
2) wykonawca dostarcza³ bêdzie kruszywa w³asnym transportem sukcesywnie partiami, w dni robocze (od poniedzia³ku do
pi±tku), po uprzednim z³o¿eniu zamówienie przez zamawiaj±cego (pisemnie, e-mailem, faksem lub telefonicznie z
nastêpczym potwierdzeniem e-mailem).
3) Wraz z dostaw± zamówionej partii kruszywa Wykonawca dostarczy wystawion± przez producenta kruszywa Deklaracjê
W³a¶ciwo¶ci U¿ytkowych oraz dokument o dopuszczeniu kruszywa do stosowania w budownictwie, a tak¿e wymagane
atesty i certyfikaty.
4) W przypadku w±tpliwo¶ci co do jako¶ci dostarczonej partii kruszywa (zgodno¶ci z wymaganiami normy), zamawiaj±cy
mo¿e w ka¿dym czasie zleciæ przeprowadzenie badan jako¶ci kruszywa w niezale¿nym o¶rodku badawczym dostarczonego
celem weryfikacji jego zgodno¶æ z parametrami okre¶lonymi w SWZ i w umowie.
5) W razie, gdy wyniki badañ jako¶ci dostarczonego kruszywa potwierdz± jego niezgodno¶æ z warunkami okre¶lonymi w
SWZ i w umowie, zamawiaj±cy mo¿e odmówiæ przyjêcia ca³ej partii kruszywa, a wykonawca bêdzie zobowi±zany do
wymiany tej wadliwej partii kruszywa na wolne od wad w terminie do 24 godzin licz±c od momentu przekazania przez
zamawiaj±cego wezwania w tym zakresie oraz bêdzie zobowi±zany do zap³aty zamawiaj±cemu kary umownej, a tak¿e do
zwrotu zamawiaj±cemu kosztów wykonania badan jako¶ci kruszywa (tj. kosztów dostarczenia próby, transportu,
przeprowadzenia badania i dostarczenia wyników do Zamawiaj±cego). Koszty te zamawiaj±cy mo¿e potr±ciæ z
wynagrodzenia wykonawcy.
8. Sposób rozliczenia:
1) Rozliczenia dostaw kruszywa odbywaæ siê bêd± w formie bezgotówkowej, ka¿dorazowo na podstawie faktur
wystawianych przez wykonawcê oddzielnie za ka¿d± odebran± przez zamawiaj±cego partiê kruszywa.
2) P³atno¶æ wynagrodzenia nast±pi ka¿dorazowo przelewem na konto wykonawcy w terminie do 30 dni od daty dostarczenia
faktury zamawiaj±cemu.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 14210000-6 - ¯wir, piasek, kamieñ kruszony i kruszywa
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 169740 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 199260 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Us³ugowo-Handlowa Export-Import Micha³ Pniaczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352390191
7.3.3) Ulica: Zubrzyca Górna 498A
7.3.4) Miejscowo¶æ: Zubrzyca Górna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-484
7.3.6.) Województwo: ma³opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA US£UGOWO-HANDLOWA EXPORT IMPORT MICHA£ PNIACZEK
jakie przetargi wygra³a firma
FIRMA US£UGOWO-HANDLOWA EXPORT IMPORT MICHA£ PNIACZEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 184500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
30.12.2022r. lub do wcze¶niejszego wyczerpania ilo¶ci wskazanych w opisie przedmiotu
zamówienia (umowy) przed tym terminem. Szczegó³owe terminy oraz zakres dostaw ustalane
bêd± w zleceniach przekazywanych Wykonawcy telefonicznie, mailem lub faksem).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny zakup kruszyw drogowych dla potrzeb Miejskiego Przedsiêbiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie w 2025 r.
- Zakup kliñca, pospó³ki, kruszywa oraz piasku na potrzeby Gminy Brzyska w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa (sprzeda¿ wraz z transportem i roz³adunkiem) kruszyw kamiennych do robót budowlanych
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.