Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin – jajka, przetwory i artykuły sypkie, wody mineralne i napoje na bazie naturalnej wody mineralnej, różne artykuły spożywcze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000236725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trzemiętowo 17 lok.2
1.5.2.) Miejscowość: Sicienko
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-014
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 0523815024
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@capowbyd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://capowbyd.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pow_bydgoszcz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin – jajka, przetwory i artykuły sypkie, wody mineralne i napoje na bazie naturalnej wody mineralnej, różne artykuły spożywcze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf725afe-a861-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127134
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00096207
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający prowadził postępowanie w trybie podstawowym pn: Dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin (ID 715108) nr sprawy: CAPOW.272.2.2023 ogłoszonym w dniu 20 stycznia 2023 r. nr ogłoszenia 2023/BZP 0046950/01 w którym to postępowaniu dla:
Część 2 – Jajka;
Część 3 – Przetwory i artykuły sypkie;
Część 5 – Wody mineralne i napoje na bazie naturalnej wody mineralnej;
Część 7 – Różne artykuły spożywcze;
Unieważniono postępowanie na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5.
W związku z tym na wymienione części postępowania Zamawiający ogłasza Zaproszenie do negocjacji zgodnie z art. 305 pkt. 2 ustaw Pzp
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-57275180-9639-11ed-94da-6ae0fe5e7159
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CAPOW.272.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 59321,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych jajka, przetwory i artykuły sypkie, wody mineralne i napoje na bazie naturalnej wody mineralnej, różne artykuły spożywcze.
Część 1 – Jajka;
Część 2 – Przetwory i artykuły sypkie;
Część 3 – Wody mineralne i napoje na bazie naturalnej wody mineralnej;
Część 4 – Różne artykuły spożywcze
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawiera Formularz cenowy/Przedmiot zamówienia stanowiący załączniki nr od 2-1 do 2-4 do Zaproszenia.
2. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 4 części.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zarówno na jedną jak i na wszystkie części.
4. Przedmiot zamówienia musi być:
świeży, bez wad fizycznych i jakościowych oraz spełniać standardy jakościowe zawarte w niniejszym Zaproszeniu, pakowany asortymentowo i dostarczany w opakowaniach określonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik nr 2 do Zaproszenia);
4.1. Zaopatrzony w etykietę, która powinna zawierać –
• nazwę żywności,
• nazwę producenta,
• datę przydatności do spożycia,
• warunki (w tym temperatura) przechowywania,
• masę netto produktu,
• wykaz składników – dotyczy Części 2, 3, 4,
• wykaz składników kraj i miejsce pochodzenia;
5. Warunki wytworzenia i dostawy
5.1. Wytworzenie towaru, sposób opakowania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego (z uwzględnieniem ich zmian), a w szczególności:
a) przepisów ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2022 r., poz. 2132) i aktów wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy;
b) Rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiającego ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiającego procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz. Urz. WE L Nr 31, str. 1 ze zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 15 t. 6, str. 463);
c) przepisów ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego ( Dz. U. z 2020 r., poz. 1753) i aktów wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy;
d) przepisów Rozporządzenia (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy doty-czące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 139, str. 55 ze zm.) oraz przepisów Rozporządzenia Parlamentu Euro-pejskiego i Rady (UE) 2017/625 z dnia 15 marca 2017 r. w sprawie kontroli urzędowych i innych czynności urzędowych przeprowadzanych w celu za-pewnienia stosowania prawa żywnościowego i paszowego oraz zasad doty-czących zdrowia i dobrostanu zwierząt, zdrowia roślin i środków ochrony ro-ślin, zmieniające rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 999/2001, (WE) nr 396/2005, (WE) nr 1069/2009, (WE) nr 1107/2009, (UE) nr 1151/2012, (UE) nr 652/2014, (UE) 2016/429 i (UE) 2016/2031, rozporządzenia Rady (WE) nr 1/2005 i (WE) nr 1099/2009 oraz dyrektywy Rady 98/58/WE, 1999/74/WE, 2007/43/WE, 2008/119/WE i 2008/120/WE, oraz uchylające rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 854/2004 i (WE) nr 882/2004, dyrektywy Rady 89/608/EWG, 89/662/EWG, 90/425/EWG, 91/496/EWG, 96/23/WE, 96/93/WE i 97/78/WE oraz decyzję Rady 92/438/EWG (rozporządzenie w sprawie kontroli urzędowych) (Dz.U. L 095 z 7.4.2017, s. 1) oraz przepisów wydanych na podstawie tych rozporządzeń;
e) przepisów Rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L Nr 139, str. 1, ze zm.);
f) przepisów Rozporządzenia (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów prze-znaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. Urz. UE L Nr 338, str. 4 ze zm.);
g) przepisów Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. z 2015 r., poz. 29);
h) przepisów ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1688) wraz z aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy;
i) przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 o Inspekcji Weterynaryjnej ( Dz. U. z 2022 r., poz. 2629) wraz z aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy;
5.2. Zamawiający wymaga aby dostarczone artykuły były oznakowane zgodnie
z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności, zmiany rozporządzeń Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1924/2006 i (WE) nr 1925/2006 oraz uchylenia dyrektywy Komisji 87/250/EWG, dyrektywy Rady 90/496/EWG, dyrektywy Komisji 1999/10/WE, dyrektywy 2000/13/WE Parlamentu Europejskiego i Rady, dyrektyw Komisji 2002/67/WE i 2008/5/WE oraz Rozporządzenia Komisji (WE) nr 608/2004 (Dz. Urz. UE L Nr 304 z 22.11.2011, str. 18 ze zm.).
5.3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie oferowane przez Wykonawcę artykuły będące przedmiotem zamówienia były wyprodukowane i wprowadzone do obrotu zgodnie z normami systemu HACCP oraz przewożone pojazdami spełniającymi wymagania systemu HACCP.
5.4. Zamawiający będzie dokonywał bieżącej oceny stanu opakowań zbiorczych
i jednostkowych oraz stanu sanitarnego środków transportu przeznaczonych do przewozu żywności.
6. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru w pełnych opakowaniach.
6.1 Jeżeli ilość wymagana przez Zamawiającego jest mniejsza niż ilość znajdująca się w opakowaniu, Wykonawca powinien uwzględnić tę różnicę w kalkulacji ce-ny.
6.2 Miejsce spełnienia świadczenia (miejsce dostaw), oraz ich częstotliwość i zasady realizacji a także przewidywane zmiany umowy określone zostały w Załączniku nr 3 do Zaproszenia – Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).
7. W zakresie wykonywania niniejszej Umowy oraz w zakresie przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest obowiązany do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów określonych na podstawie art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240).
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15614100-6 - Ryż długoziarnisty
15872400-5 - Sól
15612100-2 - Mąka pszenna
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż
15831200-4 - Cukier biały
15851100-9 - Makaron niegotowany
24911000-3 - Żelatyny
15331427-6 - Skoncentrowany przecier pomidorowy
15871230-5 - Ketchup
15871200-6 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych
15871100-5 - Ocet i substytuty octu
15871273-8 - Majonez
15981400-2 - Wody mineralne z dodatkiem substancji smakowych
15842000-2 - Czekolada i wyroby cukiernicze
15842300-5 - Wyroby cukiernicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56335,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56335,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56335,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe HERO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP5581754707
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 7
7.3.4) Miejscowość: Sicienko
7.3.5) Kod pocztowy: 86-014
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE HERO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE HERO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56335,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-03-01 do 2023-12-01SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI SICIENKO
więcej: przetargi SICIENKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne zakupy i dostawy żywności do Szkoły Podstawowej im. Pawła Kojzara w Mnichu w okresie styczeń - grudzień 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 4 im. J. Brzechwy w Piekarach Śląskich na rok 2025.
- Sukcesywne zakupy i dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zaborzu w okresie styczeń - grudzień 2025
- Dostawy artykułów żywnościowych do Ośrodka Leczniczo - Rehabilitacyjnego "Pałac Kamieniec" sp. z o.o. sukcesywnie na przestrzeni całego 2025 roku
- Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Czachowie w 2025 r.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.