eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna"Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Szczawnik, gm. Muszyna (Poręba)"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Szczawnik, gm. Muszyna (Poręba)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893061

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 31

1.5.2.) Miejscowość: Muszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 184714009

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Szczawnik, gm. Muszyna (Poręba)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8301ef44-7118-41ac-a793-a6a5731eaab9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00127136

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032419/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Szczawnik, gm. Muszyna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00670420

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.44.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 288659,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu postępowania i zamówienia:
Wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej, zatwierdzonej przez Zamawiającego, zwane dalej robotami budowlanymi dla zadania pn.: „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Szczawnik, gm. Muszyna (Poręba)”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- zamierzenie budowlane zlokalizowane jest na odcinku około 700 m wzdłuż drogi wewnętrznej zlokalizowanej na dz. ew. nr 401/3, 409/11, 409/10, 409/20, 403/5, 409/4, 409/22, 409/2, 403/2 w Szczawniku
- roboty ziemne (w tym ręczne oraz przewiert);
- relokacja 5 szt. słupów latarni hybrydowych w trzy nowe lokalizacje: (lokalizacja I: dz. ew. 410 obr. Szczawnik – 1 szt., lokalizacja II: dz. ew. nr 422/18 obr. Szczawnik – 2 szt., lokalizacja nr III: dz. ew. nr 300/2 obr. Szczawnik – 2 szt.) wraz wykonaniem, uzgodnieniem i uzyskaniem niezbędnych pozwoleń wymaganych przepisami prawa na lokalizację 5 słupów na ww. działkach drogowych będących własnością MiGU Muszyna.
Uwaga! Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany docelowej lokalizacji słupów, przy założeniu, że będą to maksymalnie trzy lokalizacje dla 5 słupów.
- montaż i stawianie słupów oświetleniowych – 25 szt. (20 słupów – materiał inwestora, 5 szt. materiał wykonawcy, słupy zakupione przez wykonawcę muszą być tożsame ze słupami posiadanymi przez Zamawiającego celem zachowania spójności estetycznej)
- montaż wysięgników oraz opraw oświetleniowych na słupach – 25 szt. zgodnych z opisem i rysunkiem (oprawy z gniazdem Zagha), wysięgniki zakupione przez wykonawcę muszą być tożsame z wysięgnikami posiadanymi przez Zamawiającego celem zachowania spójności estetycznej;
- montaż skrzynki oświetlenia ulicznego;
- przyłączenie do sieci energetycznej;
- badania i pomiary instalacji;
Założenia:
1) Przedmiary robót zostały potraktowane przez Strony jako materiał pomocniczy do skosztorysowania prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zaś w złożonej ofercie Wykonawca uwzględnił wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.
2) Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami, a w szczególności Prawo Budowlane wraz z aktami wykonawczymi.
3) Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą zgodnie z art. 3 pkt. 14 ustawy Prawo budowlane wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia.
4) Jako zrealizowanie przedmiotu umowy rozumie się wykonanie wszelkich prac i robót składających się na przedmiot umowy, w przypadku wymogu dopuszczenia przedmiotu umowy do użytkowania dopełnienie wszelkich przewidzianych prawem czynności z tym związanych oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie bądź skutecznego zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy i przekazanie wraz z kompletem dokumentacji powykonawczej Zamawiającemu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71315300-2 - Usługi opomiarowania dla budownictwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220908,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 424710,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220908,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OZElektrotechnika Sp. z o.o. ul. Różana 1, 33-300 Nowy Sącz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 734-354-17-79

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220908,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.