Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00047917/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-20
- 2023/BZP 00066110/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie terenu rekreacyjnego przy ul. Fabianowo w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie terenu rekreacyjnego przy ul. Fabianowo w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a021988a-98a7-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127139
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029431/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Doposażenie w nowe urządzenia terenu rekreacyjnego przy ul. Fabianowo (Osiedle Fabianowo - Kotowo)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00047917
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.136.2022.SK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 82358,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest doposażenie placu rekreacyjnego przy ul. Fabianowo, obejmujące w szczególności:
• wykonanie nawierzchni bezpiecznej piaszczystej (ok. 120 m2) w obrębie strefy bezpiecznej zjazdu z obrzeżem typu eko-bord,
• dostawę i montaż zjazdu linowego,
• demontaż i przeniesienie istniejącego stołu do ping-ponga w nowe miejsce,
• demontaż nawierzchni z kostki pod stołem (ok. 50m2) wraz z podbudową (kostkę pozostawić do wykorzystania w nowej lokalizacji pod piłkarzyki i nową lokalizację stołu),
• wykonanie nawierzchni bezpiecznej piaszczystej pod zestawem street workout,
• wykonanie nawierzchni z kostki betonowej w rejonie piłkarzyków i stołu do ping-ponga (kostka z rozbiórek),
• wykonanie nawierzchni z kostki betonowej w rejonie stojaków rowerowych,
• dostawa i montaż zestawu street workout,
• dostawa i montaż piłkarzyków,
• dostawę i montaż ławek dla młodzieży – 2 szt.,
• dostawę i montaż stojaków rowerowych – 3 szt.,
• dostawa i montaż tablicy z regulaminem,
• przesadzenie istniejących roślin w rejonie montażu piłkarzyków.
Uwaga!
Projekt zagospodarowania terenu został sporządzony dla realizacji kilku przedsięwzięć na działce tj. modernizacji placu zabaw, dostawy zjazdu linowego, remontu i budowy ogrodzeń, wykonania strefy dla młodzieży, nasadzenia zieleni, jednak przedmiot zamówienia obejmuje jedynie opisany w projekcie ETAP II oraz ETAP V.
Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97293,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170395,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99630,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Weran sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 021336063
7.3.3) Ulica: ul. Nowodworska 12/9
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-433
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99630,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych
- Dostawa przełączników sieciowych
- Ochrona budynków i terenu Collegium Polonicum w Słubicach przed kradzieżą, rabunkiem lub niszczeniem.
- Roboty budowlane w budynku i na terenie Zespołu Pałacowo -Parkowego w Turwi- Etap 1
- Dostawa i wymiana urządzeń pomiarowych w budynkach zasobu ZKZL sp. z o.o
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Urzędu Statystycznego w Poznaniu i Oddziałów
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw w Andrychowie ul. Lenartowicza
- Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej w Rzeczycy
- Budowa żłobka w Węgierskiej Górce
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dla zagospodarowania Parku rzecznego Białucha na terenie Dzielnicy IV - etap II, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Modernizacja placu zabaw i siłowni na wolnym powietrzu oraz modernizacja muru oporowego z ogrodzeniem i budowa chodnika przy Szkole Podstawowej nr 9(2).
- Modernizacja boisk sportowych i nawierzchni placu zabaw na terenie miasta Poznania
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.