eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kudowa-ZdrójBudowa ścieżki rowerowej w ramach projektu "Ścieżka rowerowa Kudowa-Zdrój - Žďárky"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ścieżki rowerowej w ramach projektu „Ścieżka rowerowa Kudowa-Zdrój - Žďárky”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kudowa-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717929

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zdrojowa 24

1.5.2.) Miejscowość: Kudowa-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-350

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kudowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kudowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ścieżki rowerowej w ramach projektu „Ścieżka rowerowa Kudowa-Zdrój - Žďárky”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d35e676e-d1d4-4654-8739-fc0e8b0d5f9e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00127141

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070188/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Budowa ścieżki rowerowej w ramach projektu „Ścieżka rowerowa Kudowa-Zdrój - Žďárky”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane jest w ramach projektu „Ścieżka rowerowa Kudowa-Zdrój - Žďárky” współfinansowanego z Programu Interreg V-A Republika Czeska-Polska 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00667451

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.20.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1259778,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie ścieżki rowerowej na odcinku Czermna-Žďárky” o nawierzchni bitumicznej wraz z poboczami zgodnie z dokumentacją projektową pn.: „Budowa ścieżki rowerowej Czermna-Žďárky”. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę i montaż czujnika do pomiaru ruchu na słupku, instalację i uruchomienie wraz z zapewnieniem pięcioletniego dostępu do systemu oraz aplikacji umożliwiającej odczyt danych z czujnika ruchu.
Zakres robót w szczególności obejmuje:
1) wykonanie nowej konstrukcji ścieżki rowerowej o nawierzchni asfaltowej,
2) wykonanie poboczy,
3) wykonanie przepustu,
4) montaż balustrad,
5) wykonanie zieleńców,
6) uporządkowanie terenu,
7) wprowadzenie stałej organizacji ruchu (Wykonawca na podstawie projektu stałej organizacji ruchu zakupi i zamontuje oznakowanie pionowe oraz wykona oznakowanie poziome),
8) dostawę, montaż, instalację i uruchomienie czujnika do pomiaru ruchu wraz ze słupkiem oraz obudową. Czujnik ruchu powinien wykrywać zmiany temperatury pomiędzy ludzkim ciałem a otoczeniem oraz powinien spełniać następujące wymagania:
a) materiał: wykonany tworzywa sztucznego o wysokiej wytrzymałości, odporny na warunki atmosferyczne,
b) wodoodporność: IP 68,
c) niewidoczna zabudowa rejestratora, czujki i baterii w postaci metalowego słupka w kolorze szarym (bez okablowania),
d) wymiary okrągłego słupka: wysokość ok 110cm, średnica ok 13cm,
e) bateria zasilająca czujnik z żywotnością min. 20 miesięcy,
f) system wraz z aplikacją umożliwiającą odczyt danych przez port bluetooth i analizę danych w aplikacji dostępnej online poprzez przeglądarkę na komputerze,
g) aplikacja powinna umożliwiać wykonywanie raportów, wykresów, porównań w podziale godzinnym, tygodniowym, miesięcznym
h) odsetek błędu powinien mieścić się w granicach +/-5%,
i) gwarancja na system 5 lat,
j) wykonawca zapewni przesył danych i dostęp do serwera z aplikacją na min. 5 lat oraz zapewni aktualizacje systemu jeśli będą wymagane.

Zadanie realizowane jest w ramach projektu „Ścieżka rowerowa Kudowa-Zdrój - Žďárky” współfinansowanego z Programu Interreg V-A Republika Czeska-Polska 2021-2027.
Inwestycja zlokalizowana jest w województwie dolnośląskim, powiecie kłodzkim, na działkach stanowiących własność gminy Kudowa-Zdrój.
Wynikiem całości robót budowlanych będą obiekty budowlane w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, które mogą samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną.
Przedmiot umowy będzie wykonany zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, przepisami BHP, opisem przedmiotu zamówienia, tj.: dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, uzgodnieniami, opiniami oraz warunkami zawartej umowy.
Zamawiający w postępowaniu przetargowym jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Wyżej wymienione dokumenty stanowią:
1. Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ)- dokumentacja projektowa. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formatach pdf oraz jpg.
2. Załącznik nr 2 do SWZ - STWIORB. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie pdf
3. Załącznik nr 3 do SWZ - Istotne postanowienia umowy IPU (Wzór umowy) w formacie pdf

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 985200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1137750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 985200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renata Krężel Firma Ogólnobudowlana „KRĘŻEL”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8851283769

7.3.3) Ulica: ul. Sikorskiego 21a

7.3.4) Miejscowość: Ścinawka Średnia

7.3.5) Kod pocztowy: 57-410

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 985200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.