Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00047257/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-20
- 2023/BZP 00066158/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Łasku w zakresie dostosowania dla potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami oraz doprowadzenia do zgodności z przepisami p.poż.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łask
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934513
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 14
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 43 676 83 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 43 676 83 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_oferta@lask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e91527cc-9895-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Łasku w zakresie dostosowania dla potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami oraz doprowadzenia do zgodności z przepisami p.poż.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e91527cc-9895-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127159
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046124/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Łasku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projektu pn. „Dostosowanie budynku Urzędu Miejskiego dla potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami” finansowany jest z grantu otrzymanego w ramach projektu „Dostępny samorząd - granty" realizowanego przez PFRON w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00047257
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RO.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 8788985,46 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 964939,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, rozbudowa oraz dostosowanie budynku Urzędu Miejskiego dla potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami oraz doprowadzenie do zgodności z przepisami przeciwpożarowymi, w ramach zadania inwestycyjnego „Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Łasku” w obszarze wskazanym na rysunku „POGLĄDOWY ZAKRES PRAC OBJĘTYCH PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA” oznaczonym jako PODSTAWOWY.
Zamawiający przewiduje realizację zamówienia w dwóch zakresach:
a) ZAKRES I: obejmuje dostosowanie budynku Urzędu do potrzeb osób ze specjalnymi potrzebami - zakres realizowany w ramach projektu pn. „Dostosowanie budynku Urzędu Miejskiego dla potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami” finansowanego z grantu otrzymanego w ramach projektu „Dostępny samorząd - granty" realizowanego przez PFRON w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. W ZAKRES I wchodzi dostawa i montaż windy oraz wszelkie roboty na poziomie 0, a także prace na pozostałych poziomach niezbędne do poprawnego wykonania tego zakresu.
b) ZAKRES II: obejmuje doprowadzenie do zgodności z przepisami p.poż. oraz pozostałe roboty wykończeniowe finansowany ze środków własnych Gminy Łask.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45232460-4 - Roboty sanitarne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1542827,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1988798,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1542827,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZOKMIR Mirosław Szoka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5451523168
7.3.3) Ulica: ul. Uniejowska 20A
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
EMMA Mieczysław Muszyński - branża elektryczna
Firma Hydrauliczna Warmont - Witold Banaś - branża sanitarna
Elektromonter Andrzej Kluska - dostawa i montaż windy
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1542827,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Świadczenie usług w postaci schronienia dla osób bezdomnych zarówno mężczyzn i kobiet wraz z usługami opiekuńczymi z terenu gminy Łask w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego z wdrożeniem w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" dla Urzędu Miejskiego w Łasku
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Łasku w 2025 roku
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 5.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.