eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kęty"Dostawa pojazdu ciężarowego do odbioru odpadów"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00127171 z dnia 2021-07-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa pojazdu ciężarowego do odbioru odpadów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE "KOMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: KOMAX

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 071007834

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Kęty

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-650

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komax@komax.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komax.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa pojazdu ciężarowego do odbioru odpadów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5057deb-dc3d-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00127171

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104155/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PK/03/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu ciężarowego przeznaczonego do odbioru odpadów komunalnych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.7 do swz.
Opis urządzenia wraz z parametrami technicznymi:

I. Podwozie:
1) Podwozie i zabudowa wyprodukowana i skompletowana nie wcześniej niż 01.01.2021r.
2) Pojazd fabrycznie nowy.
3) Podwozie dwuosiowe o DMC nie mniejszej niż 8.000 kg,
4) Świadectwo homologacji dla kompletnego pojazdu ważne w dniu składania oferty lub dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego w Polsce i rejestracji pojazdu,
5) Podwozie musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się dostawy prototypów lub pierwszych urządzeń z danej serii,
6) Silnik wysokoprężny o mocy nie mniejszej niż 150KM, spełniający wymagania normy Euro 6 przy zastosowaniu technologii SCR, w szczególności w zakresie zużycia energii oraz dla emisji CO2, tlenku azotu, węglowodorów i cząstek stałych,
7) Skrzynia biegów zautomatyzowana lub manualna,
8) Rozstaw osi w przedziale od 3300 mm do 3500 mm,
9) Przystawka odbioru mocy od silnikowa, spełniająca wymagania zabudowy śmieciarki,
10) Układ hamulcowy:
a) hamulec osi przedniej i tylnej tarczowy,
b) układ hamulcowy z systemem ABS,
c) system ESP,
11) Koła 17,5 cala
12) Kabina:
a) kabina dzienna trzymiejscowa,
b) kabina klimatyzowana,
c) siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym,
d) ogrzewane lusterka wsteczne,
e) elektrycznie sterowane szyby,
f) radio,
g) legalizowany tachograf cyfrowy (instrukcja w języku polskim),
h) dźwiękowy sygnał ostrzegawczy biegu wstecznego,
i) komputer pokładowy , komunikaty wyświetlane w języku polskim,
j) zbiornik paliwa zamykany na kluczyk,
k) centralny zamek zdalnie sterowany,
l) dywaniki gumowe w kabinie,
m) fabryczne osłony przeciw najazdowe,
n) podłączenie modułu GPS dostarczonego przez Zamawiającego (Tekom Technologia).

II. Nadwozie śmieciarki
1) Zabudowa jednokomorowa przeznaczona do zbiórki odpadów z wykonana zgodnie z normą EN1501-1,
2) Ściany zabudowy gładkie, bez ożebrowania i bez przetłoczeń wykonane min. z blachy stalowej na gorąco walcowanej S355MC lub innej o równoważnych lub wyższych parametrach o grubości min. 4 mm,
3) Kolor zabudowy dowolny,
4) Pojemność zabudowy minimum 7 m3,
5) Skrzynia ładunkowa wyposażona w komorę spełniające następujące warunki:
a) Urządzenie załadowcze przystosowane do opróżniania pojemników od 110 do 1100 litrów zgodnie z normą EN840-1,2,3,
b) Opróżnianie pojemników 1100 litrów za pomocą łap oraz na grzebieniu,
c) pulpit sterujący wyposażony w przycisk stop,
d) Stopień zagęszczania odpadów min 5 : 1,
6) Pompa hydrauliczna o stałym wydatku,
7) Podłoga skrzyni ładunkowej wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości o grubości min. 4 mm,
8) Dno wanny zasypowej wykonane z jednego arkusza blachy ze stali min. Hardox 400 o grubości min. 6 mm. Dopuszcza się zastosowanie innego materiału niż stal Hardox 400, jednak o co najmniej takich samych bądź lepszych parametrach użytkowych (np. twardość 370-430 HBW wg skali Brinella) – parametry techniczno-użytkowe stali Hardox 400 są dostępne na stronie producenta www.ssab.pl,
9) Pozostałe elementy dna odwłoka wykonane ze stali Hardox 400 o grubości min. 7 mm. Dopuszcza się zastosowanie innego materiału niż stal Hardox 400, jednak o co najmniej takich samych bądź lepszych parametrach użytkowych (np. twardość 370-430 HBW wg skali Brinella) – parametry techniczno-użytkowe stali Hardox 400 są dostępne na stronie producenta www.ssab.pl
10) System sterowania urządzeniem zasypowym i prasą zagęszczającą: cykl automatyczny uruchamiany za pomocą przycisków/włączników umieszczonych po obu stronach odwłoka,
11) Siłowniki hydrauliczne umieszczone wewnątrz odwłoka zamontowane tłoczyskami do góry zapewniające załadunek odpadów w każdej pozycji prasy zagęszczającej,
12) Oświetlenie według obowiązujących przepisów: światła stop, postojowe, kierunkowskazy wykonane w technologii LED,
13) Układ centralnego smarowania zabudowy na smar stały. Układ centralnego smarowania obejmujący smarowanie wszystkich punktów smarnych zabudowy,
14) Jeden zawór kulowy w wannie załadunkowej do opróżniania odcieków min. 3”,
15) Opróżnianie skrzyni ładunkowej z kabiny kierowcy oraz z boku zabudowy,
16) Pulpit sterowniczy do obsługi zabudowy zamontowany w kabinie kierowcy, z funkcją załączenia zabudowy, podnoszenia odwłoka i przesuwu płyty wypychającej za pomocą manualnych przełączników,
17) Płyta prasująca wewnątrz odwłoka osadzona na ślizgach,
18) Odwłok posiadający automatyczne blokowanie i odblokowanie,
19) Minimum trzy wyłączniki bezpieczeństwa,
20) Światło robocze doświetlające tył zabudowy,
21) Światło błyskowe/ostrzegawcze na zabudowie pojazdu szt. 1,
22) Dwa stopnie składane dla ładowaczy wraz z czujnikami automatycznie informującymi kierowcę o tym, który stopień jest zajęty oraz dającym możliwość: ograniczenia prędkości jazdy do 30 km/h. oraz uniemożliwienia manewru cofania śmieciarki, rozłączenia układu ugniatania,
23) Kamera wsteczna z monitorem kolorowym LCD minimum 7” zamontowanym w kabinie,
24) Ładowność nie mniejsza niż 2,5 tony,
25) Zabudowa wykonana zgodnie z prawem unijnym i posiadająca znak CE,
26) Instrukcja obsługi oraz katalog części zamiennych w języku polskim,
27) Homologacja na kompletny pojazd lub dopuszczenie jednostkowe,
28) 2 szt. naklejek na bok obudowy o wymiarach 90cm x150cm z logo zamawiającego. Napis i logo wykonane na białym tle. Naklejka wykonana z materiałów odpornych na zmienne warunki atmosferyczne.

III. Wyposażenie dodatkowe:
1) Koło zapasowe, pełnowymiarowe,
2) Trójkąt ostrzegawczy,
3) Apteczka,
4) Gaśnica,
5) Podnośnik hydrauliczny
6) Skrzynka narzędziowa,
7) Klucz do kół,
8) Pojemnik na worki do segregacji zamontowany w łatwo dostępnym miejscu o pojemności 100 l. wykonany z twardego materiału.
9) Zbiornik na czystą wodę o pojemności min. 10 litrów z zaworem
10) Kliny zabezpieczające pod koła (min 2 szt.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 540585,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 540585,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 540585,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Terberg Matec Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142760784

7.3.3) Ulica: ul. Inowłodzka 5

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-237

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 540585,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Oferowany okres gwarancji i rękojmi poszczególnych elementów OPZ przez Wykonawcę wybranego do realizacji umowy:
1) Oświadczamy, że oferujemy okres gwarancji podwozia w wysokości 36 miesięcy
2) Oświadczamy, że oferujemy okres gwarancji nadwozia w wysokości 36 miesięcy
3) Oświadczamy, że oferujemy termin dostawy do 21 dni od dnia podpisania umowy.
2021-07-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.